|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 54)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basd
Mietje :p
Dit vind ik juist het mooiste weer dat je kan hebben.. Lekker helder en heerlijk frisse lucht. |
Daar heeft Basd ook gelijk in, ondanks de kou isset toch lekker. Alleen zo'n eerste keer in het jaar 's ochtends vroeg op de fiets isset even wennen en helemaal omdat ik nog een zomerjas aan had. |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by basd
Mietje :p
Dit vind ik juist het mooiste weer dat je kan hebben.. Lekker helder en heerlijk frisse lucht. |
't is kloteweer, als je op de fiets zit is het te koud, maar als je dan in de trein stapt zweet je je een ongeluk, ook als je uit de wind staat is het te warm voor je winterjas...
geef mij straks maar de echte winterkou... |
|
|
| basd |
Stelletje Hollanders, en maar zeiken over het weer :p
Ik vind het allemaal wel mooi zo, alleen effe uitkijken dat ik niet ziek word, daar heb ik even geen tijd voor de eerstkomende paar maanden. |
|
|
| MaGiK54 |
| Grrrrrrrrr, kom me msn niet op :whip: |
|
|
| MennoB |
Iedereen klaagt over het weer, en niemand doet er wat aan!! :rolleyes:
:D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Grrrrrrrrr, kom me msn niet op :whip: |
mhe, ik vanmiddag ook niet :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| Wederom isset zo ver, 15 man online en niemand heeft wat zinnigs of iets onzinnigs te melden :whip: :mad: :whip: |
|
|
| robin |
me vandaag nog ziek gemeld, stage was kut, ik was moe en ik moest nog een verslag maken (nog steeds ja)
dus ik naar huis, ff pitten. daarna niets doen
en nu dus nog niet verder gegaan met dat verslag :(
oh oh oh :o
:clown: |
|
|
| robin |
| en vlak nadat ik op post duw krijg ik zo'n msn ding.. service blabla |
|
|
| Massive84 |
ja, wanneer doet msn het nou tering hey..
grappige is , dat wanneer msn het doet, ik ben online maar niemand die tegen mij praat, want ik ben zogenaamd afwezig, en ook idereen in mij lijst hehe.. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Massive84
ja, wanneer doet msn het nou tering hey..
grappige is , dat wanneer msn het doet, ik ben online maar niemand die tegen mij praat, want ik ben zogenaamd afwezig, en ook idereen in mij lijst hehe.. |
dat op away zetten lijkt niet meer te werken omdat iedereen weet dat niemand echt away is dan (of wel maar dat merk je dan wel)
nu zet iedereen zich op busy (in mijn lijst dan :o) |
|
|
| jp |
Verdomme ik heb niet eens de tijd gehad eens lekker op TA te posten
bah bah bah |
|
|
|
|