|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 75)
|
View this Thread in Original format
| websley |
man, het is al weer woensdag!:wtf:
Ik heb het gevoel dat ik mijn vakantie weer zwaar zit te verneuken!:whip:
En de rest van de dagen is het GVD OOK weer werken tot aan zaterdag (Dan weer een feest) Oftewel, zondag om 3 uur uit me bed. 4 uur WEER werken.
Ik moet nog ff een gaatje vullen voor het leren, anders gaat het weer de verkeerde kant op:nervous: |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by websley
Ik moet nog ff een gaatje vullen |
Hoe heet ze? :tongue2 |
|
|
| websley |
*Zucht* Nou, als jullie het zonodig moeten weten...
Ik heb morgen een afspraak met mijn literatuurboek:whip: |
|
|
| robin |
muwhahaha die gaan we ook afpakken!
mwa.. literatuurboek, laat ook maar eigenlijk :o |
|
|
| dj_spare |
| daar ging mijn laatste biertje die ik in huis heb :( |
|
|
| jp |
| M'n vinger doet nog steeds pijn en niet zo'n beetje ook :whip: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by jp
M'n vinger doet nog steeds pijn en niet zo'n beetje ook :whip: |
steek een mes door je oog, is de pijn in je vinger zo weg (althans die voel je minder, dan doet je oog het meeste pijn) |
|
|
| jp |
| De interne bloeding probeert via de nagel te ontsnappen. Dat lukt dus niet. En dan spreken we nog niet eens over het bot dat een klapper heeft gehad :nervous: |
|
|
| websley |
| quote: | Originally posted by dj_spare
steek een mes door je oog, is de pijn in je vinger zo weg (althans die voel je minder, dan doet je oog het meeste pijn) |
Ligt eraan...
Ik bedoel, als je hem te diep steekt voel je niks meer!:nervous: |
|
|
| nwopper |
:whip: :whip: :whip:
Vrienden van mij hadden me uitgenodigd naar Hardbass te gaan afgelopen zaterdag. Dus op die zaterdag zelf hoor ik maar nix, dus ik bel een van hen (die me had uitgenodigd)....GAAN ZE OPEENS NIET MEER!!! Omdat hun vriendinnetjes geen zin hebben en de andere helft liever naar een of andere buurtsoos gaan omdat daar het bier goedkoop is. Zo gaat het ALTIJD!! Of het zijn die verrotte zeikwijven van ze, of ze willen liever naar hun plaatselijke boerentent waar ze elke zaterdag rondhangen! :whip: :whip: :whip:
Waaaah! Ik wou dat ik eens naar feesten kon met mensen die van feesten HIELDEN...en niet constant alles laten schieten voor die domme vriendinnetjes van ze die de hele dag kwijlen onder de cd van Timberlake of een liter bier voor 2 euro! Okee, Hardbass zou het niet hoog halen op JP's 'coolboard'.....maar zo is het ook bij TIC gegaan en bij Dancevalley.....
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by nwopper
Waaaah! Ik wou dat ik eens naar feesten kon met mensen die van feesten HIELDEN...en niet constant alles laten schieten voor die domme vriendinnetjes van ze die de hele dag kwijlen onder de cd van Timberlake of een liter bier voor 2 euro! Okee, Hardbass zou het niet hoog halen op JP's 'coolboard'.....maar zo is het ook bij TIC gegaan en bij Dancevalley.....
:whip: :whip: :whip: |
Nou meid, d'r zitten hier genoeg mensen die van feesten houden. Dus wat houdt je tegen? Gewoon zeggen: ik kom ook, met wie kan ik meerijden (o.i.d). Een 'date' is hier tegenwoordig snel geregeld lijkt het wel ;)
Nee maar serieus: wat houdt je tegen dan? gewoon gaan. Zijn toch altijd wel bekenden / mensen van het forum. Ik hoef mensen niet speciaal aardig/bijzonder te vinden om er mee te kunnen feesten ofzo. Feesten is feesten, gewoon al die hokjes en het gezeik laten vallen, als je maar komt om te dansen. Daarom ben ik IRL ook anders wat dat betreft dan op het forum. |
|
|
|
|