|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 269)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by New Wave
Heb jij al een auto?
Heb jij geld voor een Audi A3?
Heb jij geld om een Audi A3 te onderhouden?
Ik zou me er maar wat meer in verdiepen.
Ten eerste zijn auto's waar geraced mee wordt getuned.
Als ik een auto uit zoek dan kijk ik eerst naar de originele onderdelen, aantal KM en steelslag bij wielophanging en bij wielkappen. Of er met audi niet geraced wordt. :rolleyes:
Jappen zijn betrouwbaarder dan moffenbakken.
Ook heeft het geen zin om met een 1.6 te racen.
En denk je nou echt dat iemand 9000 euro gaat neertellen om zijn motor aan gort te rijden? Gebruik die ene hersencel eens die je nog schijnt te hebben. |
Dude
| quote: | Kutkutkut, ik wete het nu niet meer!
Wat ga ik voor auto kopen? Honda Civic Coupe.......Toyota celica......Audi A3......ik kom er niet meer uit......kutkutkut.....
|
- jij geeft hierzelf aan dat je nog niet weet welke je gaat kopen, en als je ook misschien een A3 gat kopen, ga ik ervan uit dat jij het geld hiervoor hebt....
- En dude, als ik een auto wel of niet heb, heeft er niks mee te maken
- En dat er met honda's geraced wordt door noobs, wil nog niet zeggen dat elke noob dat doet? Dit was slecht een voorbeeld en een vooroordeel over die autos
maja zoals altijd laat jij je weer helemaal de kast in jagen, geweldig :stongue: . |
|
|
| jp |
Raggen is geen enkel probleem met een Japanner mits:
-je de motor netjes laat opwarmen en afkoelen
-je 'm niet in de begrenzer duwt
-vloeiend schakelt
-de vloeistoffen op peil houdt
-regelmatig ashoezen, wiellagers en homokineten checkt
Duitse auto's vallen sowieso uit elkaar zelfs indien je er zuinig op bent
Audi A3 is een turkenbak :o |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by New Wave
Heb jij al een auto?
Heb jij geld voor een Audi A3?
Heb jij geld om een Audi A3 te onderhouden?
Ik zou me er maar wat meer in verdiepen.
Ten eerste zijn auto's waar geraced mee wordt getuned.
Als ik een auto uit zoek dan kijk ik eerst naar de originele onderdelen, aantal KM en steelslag bij wielophanging en bij wielkappen. Of er met audi niet geraced wordt. :rolleyes:
Jappen zijn betrouwbaarder dan moffenbakken.
Ook heeft het geen zin om met een 1.6 te racen.
En denk je nou echt dat iemand 9000 euro gaat neertellen om zijn motor aan gort te rijden? Gebruik die ene hersencel eens die je nog schijnt te hebben. |
Jij zal je verbazen als je eens bij zo'n race gaat kijken (die paar waar ik wel eens ben geweest iig, misschien toevallig slechte voorbeelden) Hele zooi van die 'eerste autotjes' of burger bakken van paps en mams :D
1 keer eentje de bocht zien missen.. lag ie dan half in de sloot (droog) met zn diesel alfa :haha: |
|
|
| DJ_Siesta |
neu geen slechte voorbeelden in de zomer ga ik geregelt naar die races, en er doen hele normale bakken mee soms, gewoon voor de fun.
en dan zijn er ook van die lui die komen dan met hun audi a6, lekker in het automaatje en racen maar. Dan is het vooral lachen als ze van mega-getunede opel corsa worden ge-owned :tongue2 |
|
|
| MennoB |
Een paar vrienden van mij zitten met een msn probleem. telkens als hun zich op msn aanmelden, worden ze om een bepaalde tijd automatisch afgemeld. Verder blijven al de schermen open staan, ze kunnen alleen niks meer typen omdat ze afgemeld zijn. Ze kunnen zich daarna wel weer meteen aanmelden en weer verder gaan met hun gesprekken. Behoordlijk irritant. Ik zelf denk dat ze een virus op hun computer hebben die msn automatisch afmeld.. Maar misschien weet iemand hier wat hier nou werkelijk gaande is, en hoe dit probleem opgelost kan worden.
Overiggens: ook al verwijder je heel msn uit je software en je start je computer na de uninstal weer op blijft het probleem terug komen als je MSN weer op je computer zet.
Zoals ik al vroeg: weet iemand hoe je dit op kan lossen? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by MennoB
Een paar vrienden van mij zitten met een msn probleem. telkens als hun zich op msn aanmelden, worden ze om een bepaalde tijd automatisch afgemeld. Verder blijven al de schermen open staan, ze kunnen alleen niks meer typen omdat ze afgemeld zijn. Ze kunnen zich daarna wel weer meteen aanmelden en weer verder gaan met hun gesprekken. Behoordlijk irritant. Ik zelf denk dat ze een virus op hun computer hebben die msn automatisch afmeld.. Maar misschien weet iemand hier wat hier nou werkelijk gaande is, en hoe dit probleem opgelost kan worden.
Overiggens: ook al verwijder je heel msn uit je software en je start je computer na de uninstal weer op blijft het probleem terug komen als je MSN weer op je computer zet.
Zoals ik al vroeg: weet iemand hoe je dit op kan lossen? |
7.0 ipv 7.5 gebruiken |
|
|
| ZZandirt |
| MSN??? wat is MSN??? |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
MSN??? wat is MSN??? |
www.google.com |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik zou vandaag een helicoptervlucht boven Perth maken.....isset gvd gvd gvd klote weer hiero....windkracht 5 a 6 met veel regen, dus vlucht gecanceld.....:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik zou vandaag een helicoptervlucht boven Perth maken.....isset gvd gvd gvd klote weer hiero....windkracht 5 a 6 met veel regen, dus vlucht gecanceld.....:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| jp |
| Hier is het 22 graden en zonnig :happy2: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by jp
Hier is het 22 graden en zonnig :happy2: |
Tis een omgekeerde wereld.....warm in NL en hiero isset te koud en te nat voor de periode van het jaar :o |
|
|
|
|