|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| dat Pf het niet doet:whip: |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by Original
- Mensen die de douche of deo nog niet ondenkt hebben.
|
WORD!!!!!!!!!! BLEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
dat Pf het niet doet:whip: |
jep, foutje vannacht en nu is de database server down en die kunnen we alleen handmatig restetten en de server ruimte kunnen we maandag morgen pas weer in |
|
|
| kolkiewolkie |
ik ben lately echt een een AFZEIKmood, niet normaal :p
dusss
- mensen die 30 km/u zones bedenken en invoeren
- mensen die 60 km/u zones bedenken
- mensen die 60 km/u ríjden in 60 km/u zones, terwijl het vaak kaarsrechte en volledig lége wegen zijn
- aan de UT voor het níet hebben van een vrije week voorafgaand aan de tentamens
- tentamens tussen de colleges door. deze 2 gezamelijk zorgen ervoor dat die opleiding minimaal 2x zo zwaar is :(
- zeurende pa en ma over dingen die ze niks aangaan
- :p de vrouwelijke helft van de wereldbevolking die me maar blíjft negeren :p
- mensen die maar niet kunnen accepteren dat er ook mensen naar een feest gaan voor het feest, niet voor de muziek
- OV
- dubbelgeplande dingen :(
- banksaldo
maar deze dingen zijn allemaal nog maar PEANUTS, echt waar ze stellen niks voor in vergelijking met het volgende:
- Franzelare, die EIKEL die tegenwoordig bij zo ongeveer élk feest grijnzend en NIET-betalend naar binnenwandelt en daar mij natuurlijk weer van op de hoogte moet brengen, HO3R!
lucht op :happy2: |
|
|
| moogwai |
| LOL... na het lezen van deze thread valt er niks meer te klagen :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare
jep, foutje vannacht en nu is de database server down en die kunnen we alleen handmatig restetten en de server ruimte kunnen we maandag morgen pas weer in |
Pf doet het weer:D |
|
|
| arj1o1 |
| waarom is het postkantoor nou niet op zaterdag open in ons kutdorp |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by arj1o1
waarom is het postkantoor nou niet op zaterdag open in ons kutdorp |
ik heb hetzelfde als jij.
donderdag kwam de postbode.....niemand thuis (normaal geven ze het aan de buren)
vrijdag ook toevallig net ff niemand thuis (weer geven ze het niet aan de buren)
kan ik ze nu pas gvd maandamiddag ophalen :whip:
trouwens, al was het postkantoor bij jullie open had je alsnog je pakketje niet gehad want dat kan altijd pas de maandag erop |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ik heb hetzelfde als jij.
donderdag kwam de postbode.....niemand thuis (normaal geven ze het aan de buren)
vrijdag ook toevallig net ff niemand thuis (weer geven ze het niet aan de buren)
kan ik ze nu pas gvd maandamiddag ophalen :whip:
trouwens, al was het postkantoor bij jullie open had je alsnog je pakketje niet gehad want dat kan altijd pas de maandag erop |
precies hetzelfde dus |
|
|
| franzelare |
ik heb er weer wat te zeuren bij
dat is dat ik marc van MOH een konijn vind! |
|
|
| ambs |
-ik heb honger en niks te eten
-ik heb maar een paar uurtjes geslapen en moet straks al mn zware dingen verhuizen |
|
|
| Asperge |
| grrrrrrrrrrrrrr ik kan niet naar invited in rotterdam:whip: |
|
|
|
|