|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 63)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by nwopper
Geven ze asielzoekers 5000 euro om op te rotten? Waarom laten ze ze in eerste instantie dan het land in? Ik snap dat niet echt, het hele land zit te staken omdat Balkieboy in iedereen's uitkeringen/subsidie's zit te snijden en dan geven ze asielzoekers 5000 euro om weer weg te gaan?? Ik heb zo'n gevoel dat die 5000 euro's per asielzoeker wel beter gebruikt kunnen worden... :conf: |
als ze 5000 euro krijgen, kunnen ze een vliegreis terug boeken en het daar nog een keer proberen met het overgebleven geld :rolleyes: |
|
|
| Smirnoff |
| Ik breng ze wel weg voor de helft :rolleyes: |
|
|
| robin |
| ik dacht trouwens dat die regeling (van die 5/6000 euro was voor nederlanders die terug gingen naar het land van herkomst (antillen, surimane etc) om daar een nieuw bestaan op te bouwen ofzo.. niet echt 'asielzoekers' dus |
|
|
| jp |
| Alle asielzoekers in Flevoland stoppen en dan de dijk doorbreken. Ze kunnen toch niet zwemmen? Jesus wat een rare thread wordt dit :conf: |
|
|
| nwopper |
We moeten maar weer gaan klagen en zeuren denk ik....
Ik heb gelukkig vandaag weer een klaag & zeur-moment meegemaakt...
Als je zes kleine kinderen meezeult, GA JE TOCH LEKKER MET DE AUTO i.p.v. met de TREIN!! Vooral als de overige helft van NL ook zijn kleine grut de trein in sleurt en zo in een trein zit vol jengelende kinderen... Echt, als ik iets erg vindt dan zijn het wel allemaal rondrennende, gillende, jankende kinderen met van die ruggengraatloze ouders die niet eens een keer zeggen tegen die blagen: 'EN NU BLIJF JE GVD OP JE REET ZITTEN!!!'.
En teringdruk! En overal vertraging! :whip: |
|
|
| Smirnoff |
| Opeens heb je het... :stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Alle asielzoekers in Flevoland stoppen en dan de dijk doorbreken. Ze kunnen toch niet zwemmen? Jesus wat een rare thread wordt dit :conf: |
He niet in Flevoland, daar ga ik maybe werken en heb ik er last van bij de plisie! |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik vind het redelijk knaken dat ik omwille van 1 minuut te laat komen niet het college (ik gebruik dit woord speciaal voor bas 'n (b) ram ;) ) binnen mag. Ik bedoel: geef anders van TEVOREN aan dat je consequent bent met zulke dingen, dan kan ik nog een uur langer uitbrakken (hetgeen HARD nodig is, :D ).
En ik overdrijf dus niet, echt EEN minuut :eek: . |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik vind het redelijk knaken dat ik omwille van 1 minuut te laat komen niet het college (ik gebruik dit woord speciaal voor bas 'n (b) ram ;) ) binnen mag. Ik bedoel: geef anders van TEVOREN aan dat je consequent bent met zulke dingen, dan kan ik nog een uur langer uitbrakken (hetgeen HARD nodig is, :D ).
En ik overdrijf dus niet, echt EEN minuut :eek: . |
Ik heb echt een ontzettende hekel aan telaatkomers, ik had vroeger op college ook altijd zo'n groep Aziaten die gewoon rustig een half uur na aanvang van het college een keer binnen kwamen wandelen.. Echt heel irritant.
Blijft het dat het kut voor je is Kolkie, zeker als je brak bent, maar goed, dit was effe meer in het algemeen :) Je hebt wel gelijk als je zegt dat niet iedereen hier op de UT daar even consequent in is, maar goed, je hebt ze erbij zitten, en als je dat weet kun je maar beter gewoon op tijd zijn..
Had natuurlijk ook kunnen zeggen dat je gewoon wat harder had moeten fietsen :p |
|
|
| SnuggLe |
Hahahaha Kolkie, moet je maar op tijd komen! :)
Ik ben over 1,5 uur ook nog effe in Enschede. Als je rond half 3/half 4 in de spiegel bent (BB) drinken we effe een bakkie koffie :D |
|
|
| Raymond |
| Ik heb koppijn na Marcella en Benny Rodrigues van gisteravond, zal ook wel zijn omdat ik het mezelf niet vegeef dat ik het telefoonnummer niet heb gevraagd van een mokkel wat ik daar op haar bek gepakt heb :crazy: |
|
|
|
|