|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 144)
|
View this Thread in Original format
| Robert |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Hey BA vliegt nooit!!
I pity the fool :p :toothless |
BA is veeeeeeel relaxer dan KLeM. |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by @win
Hoe is zijn situatie dan? Hoe komt het zeg maar?
Sterkte in ieder geval!! :) |
Ze heeft overal tumor-uitzaaiingen zitten.....kreeg net te horen dat ze vannacht in een coma is geraakt. Helemaal klote, aangezien haar wens was met haar volle verstand afscheid te kunnen nemen. Sfeer hier is om te snijden.....een stel collega's zijn nu naar het ziekenhuis en die weten nog niet dat ze in coma is. Erg triest allemaal. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Hey BA vliegt nooit!!
I pity the fool :p :toothless |
lol :toothless |
|
|
| DJ_Siesta |
gvd me bovenknie gekneust :mad:
Vorige week maandag feestje gehad en door de sneeuw terug gefietst, en was al best vrolijk zegmaar, en fietste door elke sneeuwbult die er maar was:D, totdat ik een sneeuwbult tegen kwam waar een fietsenrek inzat:mad: :mad: :mad: . Dusja gerritje lang uit op straat met als gevolg enkele blauwe plekken, gekneusde knie en een gebroken ziel! dacht dat sneeuw altijd voor plezier zorgde :( . |
|
|
| moogwai |
Nog steeds geen internet op m'n kamer :whip:
Maar goed, zit nu te internetten via een draadloos netwerk van iemand hier in de buurt op de laptop van een huisgenoot :D |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
gvd me bovenknie gekneust :mad:
Vorige week maandag feestje gehad en door de sneeuw terug gefietst, en was al best vrolijk zegmaar, en fietste door elke sneeuwbult die er maar was:D, totdat ik een sneeuwbult tegen kwam waar een fietsenrek inzat:mad: :mad: :mad: . Dusja gerritje lang uit op straat met als gevolg enkele blauwe plekken, gekneusde knie en een gebroken ziel! dacht dat sneeuw altijd voor plezier zorgde :( . |
Haha ik ken het. Tijdje terug met wat alcohol in de mik kregen we het foute idee om alle sneeuwpoppen die we tegenkwamen plat te gooien. Bleek de pop die ik wilde omtrappen om een betonnen paaltje gebouwd te zijn. Gelukkig alleen een hele flinke blauwe bult, m'n verdiende loon waarschijnlijk voor het vernietigen van al dat werk van die schattige kleine kindjes :toothless |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Haha ik ken het. Tijdje terug met wat alcohol in de mik kregen we het foute idee om alle sneeuwpoppen die we tegenkwamen plat te gooien. Bleek de pop die ik wilde omtrappen om een betonnen paaltje gebouwd te zijn. Gelukkig alleen een hele flinke blauwe bult, m'n verdiende loon waarschijnlijk voor het vernietigen van al dat werk van die schattige kleine kindjes :toothless |
haha ook zon mooie ja! mooi verhalen voor in de kroeg he :p |
|
|
| jp |
Van Ferrari rijden wordt je waarschijnlijk snel kaal :mad:

wat een leuk boodschappenkarretje |
|
|
| @win |
Potverjandorie!
J00F komt weer in NL! Maar dan op dat beuQQersfestijn van Defkont! Komt ie weer een keer in NL en is het de enige leuke naam op een heel festival!:whip: |
|
|
| Roger |
ik wil nu tt's:mad: ze zijn alleen zo f0king duur:whip: :whip:
anders had ik vandaag even dit setje neergezet
david west - envy
kobbe & austin leeds - mindkiller (happy killer mix)
solid globe - kalahari
yes - owner of the lonely heart (max graham sidechain remix)
empirical labs - turtle beach (outback remix)
mike - massive motion
sam sharp - deep
....
en toen kwam mn moeder zeuren dat het huis nog moest blijven staan:whip: |
|
|
| Roger |
owja het is vandaag ook kutweer!!
ik wil weer zon net als gistere:o |
|
|
| Esrem |