|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 305)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
Din Wilma weer naar het ziekenhuis kunnen brengen. torenhoge suikerwaarden (niet meer te meten), met alle gevolgen van dien... (voor mij: niet te genieten...voor haar: veeeeeeeeeel meer...)
voor de derde x dit jaar. :whip: :whip:
sorry frits, maar dit vind ik ook ff KUT!!!!! |
|
|
| New Wave |
Kreeg net mijn verzekeringspolis binnen.............LEUK BEDRAG STAAT ER OP!!!!! :mad: :whip:
Laat die belastingdienst maar komen met die teruggave.....EN SNEL OOK! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Kreeg net mijn verzekeringspolis binnen.............LEUK BEDRAG STAAT ER OP!!!!! :mad: :whip:
Laat die belastingdienst maar komen met die teruggave.....EN SNEL OOK! |
€ 82,95 per maand bij Unive :p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by jp
€ 82,95 per maand bij Unive :p |
WTF
111 euro.........:mad: |
|
|
| ZZandirt |
kweeniet wat ik moet gaan betalen, maar veel zal het niet schelen....
krijg daarentegen ook geen toeslag.
:whip: |
|
|
| jp |
| Je krijgt doekoe terug als je niet ziek wordt toch? |
|
|
| New Wave |
Je krijgt doekoe terug als je niet ziek wordt toch? |
Sterker nog, ik krijg zoiezo doekoe terug omdat ik niet zo veel verdien. :) |
|
|
| ZZandirt |
da's maar relatief...
(stom ook trouwens: ga je met een kapotte knie NIET naar de huisarts (i/h het stadium dat je met relatief goedkope fysiotherapie alles kan oplossen (kosten 1.500 )) om een jaar later operatief genezen te moeten worden (u liep er te lang mee door....) (kosten 3.500 ex verpleging en consulten.) IK VRAAG U!!!!!! )
mijn eigen bijdrage huisarts vervalt iig.
voorkeursbehandelingen in het buitenland ook....
sux!!!!
maar laten we die discussie hier niet aanzwengelen. theoretisch ben ik voor......!! (te vaak in de states geweest. zo wil je het ook niet....) |
|
|
| New Wave |
| Ik ga voor alles naar de huisarts. Ze kunnen de vinkentering krijgen. Ik betaal niet voor niets zo veel voor die verzekering. Dan zullen ze ook voor mij moeten dokken. |
|
|
| MaGiK54 |
Je krijgt doekoe terug als je niet ziek wordt toch? |
Wanneer je dit jaar geen ziektekosten maakt (die onder het ziekenfondspakket vallen, dus heb je alternatieve zorg gehad vanuit je aanvullende pakket dan gelden deze kosten niet voor je no-claimkortig), dan krijg je als ziekenfondsverzekerde een bedrag ad € 255,00 terug. Wanneer je bv 30 euri aan kosten maakt in dit jaar, dan gaat dat bedrag van die € 255,00 af.
Volgend jaar zit een soortgelijke regeling in het basisstelsel, vraag me geen bedragen, maar dat zal ook wel rond de € 255,00 liggen.
Premie dit jaar gaat voor mij plus minus 84 euro bedragen zonder aanvullende verzekeringen.....via de baas nog eens een bedrag van 15 euro bruto extra bij het salaris, mocht ik aanvullende verzekeringen willen, dan krijg ik daar 40% korting op.....één van de weinige voordelen om bij een ziektekostenverzekering te werken. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Wanneer je dit jaar geen ziektekosten maakt (die onder het ziekenfondspakket vallen, dus heb je alternatieve zorg gehad vanuit je aanvullende pakket dan gelden deze kosten niet voor je no-claimkortig), dan krijg je als ziekenfondsverzekerde een bedrag ad € 255,00 terug. Wanneer je bv 30 euri aan kosten maakt in dit jaar, dan gaat dat bedrag van die € 255,00 af.
Volgend jaar zit een soortgelijke regeling in het basisstelsel, vraag me geen bedragen, maar dat zal ook wel rond de € 255,00 liggen.
Premie dit jaar gaat voor mij plus minus 84 euro bedragen zonder aanvullende verzekeringen.....via de baas nog eens een bedrag van 15 euro bruto extra bij het salaris, mocht ik aanvullende verzekeringen willen, dan krijg ik daar 40% korting op.....één van de weinige voordelen om bij een ziektekostenverzekering te werken. |
Mijn kale premie is 88 euro. maar ik heb me verzekering gepimpt AAAIGHT met PLUS en tandarts voor mijn BLINGBLING goude tanden. |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Bij het wereldkampioenschap voetbal in Duitsland zal het Nederlands elftal niet de status van groepshoofd krijgen. De wereldvoetbalbond FIFA heeft dit dinsdag beslist.
Bij de loting die vrijdag in Leipzig op het programma staat, zal Oranje hierdoor in ieder geval gekoppeld worden aan een van de volgende acht landen: gastland Duitsland, titelverdediger Brazilië, Italië, Frankrijk, Argentinië, Spanje, Mexico of Engeland.
|
:whip: :whip: |
|
|
|
|