|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 226)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| HARD erover zeiken helpt ook niet echt mee... |
|
|
| BaRTeZ |
wanneer komt er een bejaardensectie hier op TA, waar alle 'oldskool' gasten heen kunnen?
Dat gezeur van 'vroeger was het gezellig ... irc was eerst veel leuker ... wat doen al die kneuzen hiero ... waar zijn die toffe gasten gebleven' en de rest van de hele vroeger-was-het-beter-blabla-riedel begint irritant te worden :o |
|
|
| kutvolkots |
Vroeger was het inderdaad betet, toen was ik nog niet geboren.
Dat is op zich best wel egoïstisch om te zeggen. |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
wanneer komt er een bejaardensectie hier op TA, waar alle 'oldskool' gasten heen kunnen?
|
die is er al
het is er echter zo dood als een puma onder een verdwaalde stoomwals |
|
|
| kutvolkots |
| Ja, als ik er niet in mag om te spammen. |
|
|
| DJ_Siesta |
| ja man wat een kut forum :p :crazy: |
|
|
| kutvolkots |
| Niet schelden met m'n god... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by kutvolkots
Niet schelden met m'n god... |
kutverdomme :o :p |
|
|
| SnuggLe |
Ik was gewoon benieuwd hoeveel reactie hier wel niet op los kwam.
Nou, veel dus :toothless :toothless
Dat ik dit nog mag zeggen: niet alles te serieus nemen ;) |
|
|
| Mindphaser |
Typisch nederlands... alleen maar zeiken hoe kut alles is en zelf weinig tot niks toevoegen.
Merk het overal; op mijn werk, teamsporten, in de politiek etc etc
Ben zelf eerlijk gezegd niet zo'n grote prater.. heb me dan ook vrij laat echt aangemeld bij TA maar ken eigenlijk weinig forums die zo breed discusseren en waar members zo lang actief zijn, zegt toch wel iets lijkt me. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Mindphaser
Typisch nederlands... alleen maar zeiken hoe kut alles is en zelf weinig tot niks toevoegen.
Merk het overal; op mijn werk, teamsporten, in de politiek etc etc
Ben zelf eerlijk gezegd niet zo'n grote prater.. heb me dan ook vrij laat echt aangemeld bij TA maar ken eigenlijk weinig forums die zo breed discusseren en waar members zo lang actief zijn, zegt toch wel iets lijkt me. |
Tsja dat is overal in de samenleving. Mensen roepen heel hard dingen, maar kunnen niet alles waarmaken. Maar oh wee als je iemand ergens op aanspreekt, dan is het " Waar bemoei je je mee?" of "Wat zit jij te zeiken?". Sociale controle is a bitch.
Dat laatste is een leuk compliment :)
Ben je btw ook op Extrema kerel? Of niet in NL aanwezig? |
|
|
| moogwai |
Ik ben een beetje ziekjes, heb nu zelfs een trainingspak aan met dit weer :eyes: Heb wel de hele dag moeten werken :(
Gaat nu wel weer beter als vanmorgen, hopelijk morgen weer fit. |
|
|
|
|