|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 242)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
wat een geklungel bij de Eneco tour zeg :whip: |
Ja, wat een drama :mad: Gelukkig dat het in Belgie was, maar toch :p |
|
|
| jp |
| Queen greatest driving song? WTF :whip: |
|
|
| Tim81 |
| Toch wel wat last van mijn rug en nek na afgelopen weekend... |
|
|
| Miek |
| werken na zo'n weekend is ook niet alles... |
|
|
| jp |
| Ik zit er lichamelijk, mentaal en emotioneel helemaal doorheen. Als UDC een Amerikaanse bedrijf was hadden ze nu een lawsuit aan hun broek :D |
|
|
| SnuggLe |
Gestoorde vent bij mijn vriendin in huis is gisteren voor de 2e keer deze week 'door het lint gegaan'. Politie erbij, allemaal gedoe... Die vent spoort totaal niet. Autistisch & een verslaving ofzo. Hij is 35 en woont nog in een studentenhuis. Maakt de hele dag herrie, ook snachts en soms vroeg in de ochtend (oa net voor DanceValley, BasD kan er over meepraten).
De makelaar staat bjina machteloos en de eigenaar houdt die eikel de hand boven het hoofd. Nog even en we stompen hem met de rest van het huis echt helemaal in elkaar.
Probleem is dat je dit soort mensen niet sporen en er niet mee te praten valt. Je kan ze niet op een legale manier je huis uit krijgen. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gestoorde vent bij mijn vriendin in huis is gisteren voor de 2e keer deze week 'door het lint gegaan'. Politie erbij, allemaal gedoe... Die vent spoort totaal niet. Autistisch & een verslaving ofzo. Hij is 35 en woont nog in een studentenhuis. Maakt de hele dag herrie, ook snachts en soms vroeg in de ochtend (oa net voor DanceValley, BasD kan er over meepraten).
De makelaar staat bjina machteloos en de eigenaar houdt die eikel de hand boven het hoofd. Nog even en we stompen hem met de rest van het huis echt helemaal in elkaar.
Probleem is dat je dit soort mensen niet sporen en er niet mee te praten valt. Je kan ze niet op een legale manier je huis uit krijgen. |
ja dat is echt heel erg vervelend! maar 35 en in een studentenhuis?:conf: anyways...gewoon de politie blijven bellen, net zolang tot ze er gek van worden! dan doen ze er misschien wat aan:o |
|
|
| Tim81 |
| En ja hoor weer eens door de regen naar het werk vanmorgen... |
|
|
| Phortje |
| nog niet beter :whip: |
|
|
| sndh |
kutstageplaatszoeken!!!! :mad: :whip: :whip: :whip: :whip:
ben nu al 4 maanden bezig en op dit moment heb ik nog maar 1 verzoek lopen. ben overal geweigerd, genegeerd of de zoveelste die het probeerde. echt ongelooflijk :confused: |
|
|
| jp |
| 3 flitscontroles gepasseerd vandaag. Zeker niks beters te doen :mad: |
|
|
| robin |
Godverdomme! Wat ben ik pissig nu!
De ene up na de andere! kunnen ze dan echt helemaal NIETS in een keer goed doen, of gemaakte afspraken nakomen :whip: over die trut van het uitzendbureau kan ik ook al niets positiefs melden :mad:
Ipv 40 uur maar 33,5 uitbetaald gekregen. Heb geen urenbriefjes, word doorgefaxt door de PZ, met een uitdraai van de klok.. hoe moeilijk kan het zijn :whip:
Ik schrijf zelf wel al mn uren op, en minstens 2 afdelingschefs willen daar wel voor instaan, dus het zal wel goedkomen maar tering! stel amateurs! |
|
|
|
|