|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 203)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Bier is zooooo middeleeuwen |
|
|
| MaGiK54 |
| Maar wel lekker......:crazy: |
|
|
| Tim81 |
| School suxx... vandaag voor het eerst sinds maanden weer eens geweest om laatste zaken te regelen, maar schiet echt nog steeds niet op met leraren, cijfercommissies, onderwijsbalie, examinatoren, decanen, betaalkaarten, passwords op de computer, etc. Ik ben blij als ik straks helemaal klaar ben... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Tim81
leraren, cijfercommissies, onderwijsbalie, examinatoren, decanen, betaalkaarten, passwords op de computer... |
metaaldetectoren, nerds, lonsdale pepsletten, punkers, marokkanen posse's, drugshandel, examenfraude, scooterdiefstal... |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
metaaldetectoren, nerds, lonsdale pepsletten, punkers, marokkanen posse's, drugshandel, examenfraude, scooterdiefstal... |
Nee, ik zit niet op een middelbare school in Amsterdam-west (volgens mij vertoont die namelijk de meeste overeenkomsten met bovengenoemde omschrijving)! |
|
|
| jp |
Nou in mijn tijd (...) begon het al aardig en dat was in Zaandam, op een reformatorisch college nog wel
:D |
|
|
| MaGiK54 |
| Buren maken weer herrie.....ik gaat steeds meer hekel aan die mensen krijgen........:o |
|
|
| robin |
| Ga ze vragen of jij een cdtje op mag zetten... in hun radio |
|
|
| jp |
| Alle buren zijn irritant, behalve Armin dan :D |
|
|
| robin |
Beetje laat perhaps.. :o