|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 225)
|
View this Thread in Original format
| robin |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hoezo moet dat er ook in? |
Wil je dit dr dan ook in zetten :wtf: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by robin
Wil je dit dr dan ook in zetten :wtf: |
Waar slaat dat nou weer op! Heb vandaag dat beestje moeten laten inslapen en dan ga je lopen kutten, wat ben je nou voor gigantische klootzak!! Echt geen respect gozer! |
|
|
| Phortje |
| Naast een paar DJs zijn er ook een paar juryleden die falen :whip: |
|
|
| DJ_Siesta |
[img]http://www.made-in-china.com/showimages/111/200013116/0/Herb_Rabbit_(sg025).jpg[/img]
neem zon rabbit, die gaan nooit dood :o |
|
|
| kutvolkots |
Het smaakt zo harig bij kerst.
Op andere tijden minder. |
|
|
| Dj_Day-V |
Waar slaat dat nou weer op! Heb vandaag dat beestje moeten laten inslapen en dan ga je lopen kutten, wat ben je nou voor gigantische klootzak!! Echt geen respect gozer! |
Wtf, en dat zegt iemand met die laatste zin in z'n sign :wtf:
En dat plaatje :o over respect gesproken.... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Dj_Day-V
Wtf, en dat zegt iemand met die laatste zin in z'n sign :wtf:
En dat plaatje :o over respect gesproken.... |
Wat heeft die zin er in godsnaam mee te maken? Helemala niets, en zowel leg het mij dan maar even uit.
Je moet het verschil tussen realiteit en synisme eens tot je door laten dringen. Wat ben jij een ontiegelijke sukkel. Als ze bij jouw eenhuisdier laten inslapen loop ik toch ook niet te kutten. Denk na man. Of ben je nog zo'n puber als kutvolkots? Dan verklaard het een hele hoop. |
|
|
| kutvolkots |
Ok, ik ga niet stoer doen en doen alsof me dat niet geraakt heeft new wave...
Sterker nog ik ga stoer doen en doen alsof dat me wel geraakt heeft new wave... |
|
|
| robin |
Hey sorry man, ik vond mijn opmerking net zo veel ergens op slaan als die van davy (nergens dus, of dat ligt aan mij). Was niet de bedoeling, sorry. |
|
|
| kutvolkots |
| New wave, je bent nu zelfs nog stoerder dan wanneer je liet blijken hoe trots je wel niet bent een signature 3 keer de maximale grootte te hebben over wiet he. |
|
|
| SnuggLe |
| Wat een mensen zitten hier toch op het forum. Het forum is de afgelopen jaren HARD achteruit gegaan. |
|
|
|
|