|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 248)
|
View this Thread in Original format
| Tim81 |
| Het betrekt hier langzaam maar zeker een beetje... heb ik lekker 3 dagen vrij straks zal je zien dat de zon verdwenen is! |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Tim81
Het betrekt hier langzaam maar zeker een beetje... heb ik lekker 3 dagen vrij straks zal je zien dat de zon verdwenen is! |
Hier schijnt de zon gewoon belachelijk. Net als ik moet werken weer en heb zometeen een lang weekend maar dan zal die zon natuurlijk weer in geen velden of wegen te bekennen zijn.:whip:
Gelukkig staan er hier mensen de meest achterlijke dingen te doen voor het raam (zit achter spiegel glas). zodat de dag tenminste nog een beetje vermakelijk is. |
|
|
| New Wave |
| Hier is het bewolk maar temperatuur is echt gewldig. Tis heerlijk hier in Hoevelaken. Alleen jammer dat ik met griep binne zit. :whip: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Original
Gelukkig staan er hier mensen de meest achterlijke dingen te doen voor het raam (zit achter spiegel glas). zodat de dag tenminste nog een beetje vermakelijk is. |
PICS or STFU! |
|
|
| Original |
| quote: | Originally posted by Tim81
PICS or STFU! |
Dit was zelfs een filmpje waard. Jammmer dat me fototoestel kapot is gegaan op mysteryland.:( |
|
|
| BaRTeZ |
| t nieuwe schooljaar moet nog beginnen, maar ik heb t nu al gehad met de hele kut bende :whip: |
|
|
| jp |
Moet schoenen kopen en ik heb geen zin
Een 200 Euro is een hoop geld voor een stukje koeienhuid :mad: |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by jp
Moet schoenen kopen en ik heb geen zin
Een 200 Euro is een hoop geld voor een stukje koeienhuid :mad: |
Ik kan er hier wel een paar uit de schoenenbox halen. Kost je alleen maar de verzendkoste :D
Wat voor iets zoek je.. kan ik kijken of er iets tussen zit.. |
|
|
| jp |
Nuh weet al wat ik wil hebben, gewoon geen zin op koopavond naar de Bilderdijkstraat te gaan
Het worden Hugo Bossjes
Zucht het moet maar |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by jp
Nuh weet al wat ik wil hebben, gewoon geen zin op koopavond naar de Bilderdijkstraat te gaan
Het worden Hugo Bossjes
Zucht het moet maar |
Zeikwijf. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ja man. We moeten gewoon een keer met heel Nederland de auto een week laten staan eigenlijk. :mad: |
Vanmorgen ook getankt. 1,504 per liter euro 95! :whip: |
|
|
| Glaniskanis |
Als je in Eindhoven zit kun je het best naar het Shell Express Station (Meerveldhovenseweg) of het ANWB Tankstation (Hurksestraat) gaan schijnbaar
kan je zo al 10cent per liter schelen
Check http://www.athloncarlease.nl/athlon...dex.php?id=1055 om elders de brandstofprijzen te checken en de goedkoopste te vinden in jouw omgeving |
|
|
|
|