|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 266)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
"Captain Jack nu echt dood"
:( HEE HOO Captain Jack! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by New Wave
Hij laat een hoop lekkere clips na :D |
|
|
| New Wave |
| Rukken als een baviaan was het. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by New Wave
Waaraan is hij overleden? |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by MennoB
Waaraan is hij overleden? |
Hersenbloeding. Daarna in coma geraakt.
RIP dude, sommige tracks vond ik toch wel vet, maarja toen was ik ook 12 ofzo :D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by jp
Trajectcontrole A10 per 1 november
:whip: |
:whip: Naaiers!
Vooral die matrix borden! dat is idd een maximum snelheid maar vaak kan je makkelijk nog 70 als ze op 50 staan.. dan krijg je nu dus gewoon een prent voor 20km/h te hard.. :eek: :whip: naaistreek, wat schiet je daar nou mee op |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by robin
:whip: Naaiers!
Vooral die matrix borden! dat is idd een maximum snelheid maar vaak kan je makkelijk nog 70 als ze op 50 staan.. dan krijg je nu dus gewoon een prent voor 20km/h te hard.. :eek: :whip: naaistreek, wat schiet je daar nou mee op |
ga verkeerskunde studeren... die matrixborden zijn de uitvinding van de eeuw. (toevallig ken ik de tekeningen van de A12, al 10 jaar lang kan men (mag niet kan wel) je volgen vanaf 's heerenberg tot den haag. inclusief nummerplaat, aantal inzittenden, gewicht en openstaande boetes van de eigenaar.big brother bestaat ècht al een jaar of 15)
soms is het inderdaad een beetje raar om op een lege weg ineens 90 te zien staan... maar je kan er gif op innemen dat het dan verderop (en dat is soms wel 5 km) een stukkie drukker is... als jij dan met 130 aan komt rijden en moet gaan remmen veroorzaak je alleen maar meer ellende. als je dan 90 doet, dan is de congestie van 5 km verderop al opgelost als jij daar aankomt.)
en nog iets... 50 is niet alleen de maximumsnelheid, het is eigenlijk een teken dat het verderop niet doorstroomt... (lees: langzaamrijdend en stilstaand verkeer.) 70 is alleen maximumsnelheid.)
en ik ben blij met die trajectcontrole..!!!!!! de meeste files worden veroorzaakt door remlichten van mensen die gewoon met 150 tot op 2 meter van hun voorganger rijden en dan in de ankers gaan. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
ga verkeerskunde studeren... |
nee.
Ik snap dat ook wel hoor, maar laat ze dat dan alleen in de spits doen, en snachts niet ofzo, ik weet niet hoe ze dat hier doen in flevoland, volgens mij hebben ze die controlle's op wegen als de waterlandse weg (80) en dat is snachts echt dodelijk saai vaak.
Moet je nou echt aan alle kanten genaait worden, met een pakkans van 100%.. maak dan maar gelijk autos' die het helemaal zelf kunnen.. |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by robin
nee.
|
:D
die polderwegen zijn levensgevaarlijk..., juist doordat het zo dodlijk saai is (meeste frontale aanrijdingen in nederland))
en inderdaad, liever auto's die het allemaal zelf doen... maar dat is wettelijk niet haalbaar.
ik ben er wel voor om de maximum snelheid op BEPAALDE trajecten vrij te geven tussen, zeg, 01.00 en 05.00 doordeweeks.
soms is het inderdaad tever doorgetrokken, die "veiligheid"
mocht ik het ooit voor het zeggen krijgen in dit land, dan zal ik aan je denken...:D:D |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
:D
die polderwegen zijn levensgevaarlijk..., juist doordat het zo dodlijk saai is (meeste frontale aanrijdingen in nederland))
en inderdaad, liever auto's die het allemaal zelf doen... maar dat is wettelijk niet haalbaar.
ik ben er wel voor om de maximum snelheid op BEPAALDE trajecten vrij te geven tussen, zeg, 01.00 en 05.00 doordeweeks.
soms is het inderdaad tever doorgetrokken, die "veiligheid"
mocht ik het ooit voor het zeggen krijgen in dit land, dan zal ik aan je denken...:D:D |
Ach of je die frontale klapper nou met 160 (2x80) of 240 maakt, navertellen doe je het toch niet meer :D :o
En auto's die het helemaal zelf doen.. zou wel saai zijn he :D autorijden is namelijk best leuk :disbelief
En idd ja, snachts zouden ze die matrix dingen eens op 140 moeten zetten ofzo :) maarja het gepeupel moet natuurlijk tegen zichzelf inbescherming genomen worden :)
Mogen we hier over een tijdje nou ook 110/130 ipv 100/120, dat zouden ze tohc in heel europa gelijk gaan trekken? |
|
|
| ZZandirt |
jahoor, zit waarschijnlijk volop in de pijplijn. ze hebben daar één departement à 400 man opgezet en het moet in 2053 uiteindelijk toegepast worden..
(jahoor... ben pro europa hoezo?, hou alleen niet van verspilling... (voorbeeld... als je RD shell zo zou leiden, zou het in 3 haar niet meer bestaan...) :whip: :whip: :whip: :thepirate :thepirate |
|
|
| robin |
True true :)
Europa is net als almere.. het werkt allemaal n'et niet |
|
|
|
|