|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 353)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Siesta
:confused: |
Owja, en Gerrit en Basd en Basvh en Kolkiewolkie natuurlijk.
Maarja, aan de andere kant zie ik Bram en Remy hier ook weer posten dus misschien komt alles weer goed. |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by AirPole
Maarja, aan de andere kant zie ik Bram en Remy hier ook weer posten dus misschien komt alles weer goed. |
Bram wil gefeliciteerd worden. gefeliciteerd Bram. |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Zeg, moet er niet eens overwogen worden om het nederlandse subforum te sluiten? :disbelief
De weinige Nederlanders die nog posten doen dat toch voornamelijk in het belgisch gedeelte. :p |
| quote: | Originally posted by jp
Samenvoegen :disbelief |
Hi hi, een BL-forum ? TOP ! :toothless

Samensmelting BETA-NLTA ?
:stongue: :stongue: |
|
|
| Siesta |
no ing way he!!! dan daalt het nivo NOG meer:conf: |
|
|
| jp |
Ik kom de laatste tijd best vaak in Belgie
Alles went uiteindelijk :D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Siesta
no ing way he!!! dan daalt het nivo NOG meer:conf: |
groot gelijk :p
Laat ons krankzinnigen maar op ons eigen stekje zitten, neemt niet weg dat sommige NLTA-ers naar onze kant mogen verhuizen ;) |
|
|
| magrec |
| Omg ik denk ff lekker relaxt naar ubersaaie progressive te luitsteren op protonradio....zenden ze een set uit van david guetta die daarin een remix van Charles Barkley - crazy draait. Te slecht dit zeg :p. 3 jaar geleden draaide guetta nog best vet maar helemaal downhill gegaan met die gast. |
|
|
| eieregooie |
Toch nog kerstgroeten uit Leeuwarden :whip:
Kutquota's :mad: |
|
|
| jp |
| gewoon in beroep gaan en hopen dat ze de boel niet binnen de gestelde termijn behandelen! |
|
|
| eieregooie |
| Dat is voor het betreffende bedrag nog wel de moeite idd. |
|
|
| Creamfields23 |
Vrouwen :mad: Twee weken niets laten horen en dan zeuren dat je niet meteen terug belt. Fok em all!:whip:
Schoenverkopers die je altijd een bus rotzooi ala I suck your dick style aan proberen te smeren.
Alleen met vrouwen op kantoor zitten :nervous:
Was het maar weekeind :happy2: |
|
|
|
|