|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 171)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
| haha ja vet handig, ik zal nog ff een kabeltje er voor kopen, zodat je van jepc naar rekenmachine kunt kopieren, makkelijk voor het examen.:) |
|
|
| MaGiK54 |
| Wat een pleurus weer isset buiten zeg....nat pak aangezien ik op de fiets was :whip: :whip: |
|
|
| nwopper |
| Zat ik net te kijken naar het plafond van mijn slaapkamer. Hangt er daar iets aan, ik kijken, blijkt het een of ander beest te zijn. Ik weet niet, het hangt aan mijn plafond en het wiebelt en er komt de hele tijd zo'n zwart dingetje in en uit. Echt...heel ranzig, ik heb het maar geplet. Ziekelijke dingen op mijn slaapkamer af en toe :nervous: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by nwopper
Zat ik net te kijken naar het plafond van mijn slaapkamer. Hangt er daar iets aan, ik kijken, blijkt het een of ander beest te zijn. Ik weet niet, het hangt aan mijn plafond en het wiebelt en er komt de hele tijd zo'n zwart dingetje in en uit. Echt...heel ranzig, ik heb het maar geplet. Ziekelijke dingen op mijn slaapkamer af en toe :nervous: |
zeker een spermaklodder die tot leven is gekomen :P |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
zeker een spermaklodder die tot leven is gekomen :P |
Dat betwijfel ik :D |
|
|
| jp |
| Dieren, hoe klein ook, hebben ook gevoelens :mad: |
|
|
| New Wave |
| Ik kreeg steeds meer van die zaaddodende 73 kb zip files in me mailboxen. gezeik! ophoeren met die zooi! |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik kreeg steeds meer van die zaaddodende 73 kb zip files in me mailboxen. gezeik! ophoeren met die zooi! |
Jij ook al. Ik heb normaal nooit last van spam en ik heb m'n hotmail al 6 eeuwen, maar sinds twee dagen is het echt raak :mad: |
|
|
| Tim81 |
Ik ook! :whip:
Alle e-mailadressen van internetproviders komen langs... wanadoo, zonnet, wxs, hetnet Om gek van te worden! |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik kreeg steeds meer van die zaaddodende 73 kb zip files in me mailboxen. gezeik! ophoeren met die zooi! |
Nee, files van 276 kb over penisvergrotingen, dat is leuk! :whip: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by nwopper
Nee, files van 276 kb over penisvergrotingen, dat is leuk! :whip: |
Dat soort mailtjes krijg je alleen als internet uit 2001 hebt :D |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dat soort mailtjes krijg je alleen als internet uit 2001 hebt :D |