|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 194)
|
View this Thread in Original format
| nwopper |
| quote: | Originally posted by MennoB
Waarom moeten bepaalde platen jou eerst flink gehyped worden en dan pas na een jaar ofzo gereleased worden!!:whip:
om wat voorbeelden te noemen:
Phynn - Lucid
Rof Rolefes - Mel Percuetek
Tiësto - Goldrush (DJ Montana Remix)
Riley & Durrant - Feels Like Home (Instrumental Mix)
Fred Baker - Total Blackout
Allemaal gedraaid op TiC 2 van 30 october 2004.. en sommige al maanden daarvoor! |
Daar ben ik het helemaal mee eens. Eerst hypen en alles maar uitstellen om te releasen.... :whip:
Andere voorbeelden: Darkside of the Moon - Ernesto vs. Bastian, Hurricane - Ralph Novell.... |
|
|
| MaGiK54 |
| PC deed crash :whip: |
|
|
| jp |
| Gatverdamme wat krijg je van sleutelen gore handen. Het duurt zeker een week voordat ze helemaal schoon zijn :mad: |
|
|
| robin |
| Heb je je waggie gech00nt? |
|
|
| Matthijs |
| zou morgen meedoen met een squashtoernooitje, maar het gaat niet door vanwege te weinig aanmeldingen. Daar gaat m'n kans om een mooi nieuw racket te winnen. :( |
|
|
| jp |
Effe de ophanging van de uitlaat aangepast omdat die bij het optrekken tegen een hitteschild schraapte. Gelijk de bouten verwisseld want die werden van het bruine soort dat je normaal gesproken alleen op de muur in een crackhouse aantreft. Tja en als je dan toch bezig bent kan de ECU ook wel gereset worden, het injectiesysteem reinigen met kerosine en de audio output afstellen op Fresh FM. De bougies had ik van de week al vervangen en de olie ook. Tja en last but not least de achterdempers een stukje zachter gezet want de auto was wat zoekerig op de snelweg. Nu alleen nog de geperforeerde Brembo's monteren maar die moeten uit Italie komen en je weet hoe die gasten zijn. Met een beetje geluk zitten ze er voor de APK (maandag de 30ste) op. Mag die piemel van de garage gelijk m'n koppeling afstellen want m'n hillholder -automatisch stil blijven staan op een helling zonder (hand)rem te gebruiken- werkt niet naar tevredenheid...
:wtf: |
|
|
| robin |
:)
Nou dan was het de vieze handjes toch wel waard?
Kan jij gelijk uitproberen of gewone zeep plus een schuurmiddel (fijn zand/zand) echt werkt als schuurzeep of dat we echt dure moeten kopen :D |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by jp
Mag die piemel van de garage gelijk m'n koppeling afstellen want m'n hillholder -automatisch stil blijven staan op een helling zonder (hand)rem te gebruiken- werkt niet naar tevredenheid...
:wtf: |
omg! Bij jullie werken er piemels in de garage??!!! :p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
omg! Bij jullie werken er piemels in de garage??!!! :p |
ja eentje, het is een eenmanszaak :D |
|
|
| Mindphaser |
| Hmmm, volgens mij zijn alle batterijen van alle afstandbedieningen in dit huis net zo leeg als mijn spaar rekening... heel erg irrietant. |
|
|
| MennoB |
| Ik zat net met m'n tenen tussen de deur! :whip: :( |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by MennoB
Ik zat net met m'n tenen tussen de deur! :whip: :( |
Ouch......:eek: |
|
|