|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 83)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik kan gelukkig wel naar T.nu feessie ;) |
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| SnuggLe |
| Gvd net 3 uur over een reis gedaan die normaal 2 uur duurt. Even vanuit Arnhem naar Den haag, kolere! |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Gvd net 3 uur over een reis gedaan die normaal 2 uur duurt. Even vanuit Arnhem naar Den haag, kolere! |
heheh wij hadden ook al vertraging, kwamen pas om kwart over 11 aan in Den Haag, in plaats van half 11 :( :(
Maarre, mag ik even klagen, net 1,5 uur geslapen.... :whip: en nu op naar mn werk, ik hoop dat ik t volhou tot 7 uur :cool: |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by HBtje
heheh wij hadden ook al vertraging, kwamen pas om kwart over 11 aan in Den Haag, in plaats van half 11 :( :(
Maarre, mag ik even klagen, net 1,5 uur geslapen.... :whip: en nu op naar mn werk, ik hoop dat ik t volhou tot 7 uur :cool: |
Hmm ik slaap ook weining laatste tijd, maar het leuke van mij is.
wanneer ik op school ben of iets aan het doen, voel ik niks, maar wanneer ik thuis ben voel ik zo veel slaap, maar als nog kan ik niet slapen!.
pas snachts weer dan weer half 6 op vanzelf.
Ik zag op TV dat een mens niet eens hoeft te slapen, want je rust toch niks uit, je verwerkt je dag alleen maar , wat je mee gemaakt hebt en zo zeg maar. |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by Massive84
Ik zag op TV dat een mens niet eens hoeft te slapen, want je rust toch niks uit, je verwerkt je dag alleen maar , wat je mee gemaakt hebt en zo zeg maar. |
Kan toch echt niet zonder die paar uurtjes slaap! |
|
|
| MaGiK54 |
| Maar 5 uur geslapen vannacht en ik had me nog zo voorgenomen pas om 15:00 wakker te worden :mad: |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Maar 5 uur geslapen vannacht en ik had me nog zo voorgenomen pas om 15:00 wakker te worden :mad: |
Ach ja meer dan 5 uur slaap na een feest red ik toch niet. Ik word dan toch gewoon wakker...
Ennuh verder wil ik ff klagen over de NS, door die dikke sukkels heb ik het eerste half uur Airwave gemist :whip: |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Massive84
Hmm ik slaap ook weining laatste tijd, maar het leuke van mij is.
wanneer ik op school ben of iets aan het doen, voel ik niks, maar wanneer ik thuis ben voel ik zo veel slaap, maar als nog kan ik niet slapen!.
pas snachts weer dan weer half 6 op vanzelf.
|
Ik heb juist dat ik tijdens college's mijn ogen niet open kan houden, ook al voel ik me niet moe :). Had ik eigenlijk tijdens de middelbare school al, dus zal wel bij mij horen :p |
|
|
| Massive84 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Ik heb juist dat ik tijdens college's mijn ogen niet open kan houden, ook al voel ik me niet moe :). Had ik eigenlijk tijdens de middelbare school al, dus zal wel bij mij horen :p |
ehehe
Ik heb nog nooit geslapen op school of in de trein zeg maar.
wel in de auto |
|
|
| Tim81 |
| Ik had zoveel moeten doen vandaag...en het is er weer niet van gekomen! :rolleyes: |
|
|
| MaGiK54 |
| Ze zijn al ruim een uur bij de buren aan het boren :whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|