|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| Nu weer aan mijn scriptie aan het werken op het bureau :whip: |
|
|
| Tim81 |
| In de baas zijn tijd?! |
|
|
| SnuggLe |
Baas zijn tijd, baas zijn tijd.... Ik krijg een schamele stagevergoeding van 1,87 euro per uur. Niemand die mijn declaraties checkt. Dit van vandaag declareer ik denk ik ook niet eens. Dan zit er weer eens een uurtje te weinig, dan teveel...dat trekt elkaar wel recht.
Tot 14:00 uur hier aan de gang, dan naar Amersfoort en daarna naar Rotterdam. 2 housewarmings :rolleyes: |
|
|
| jp |
| Wat een mist vanochtend. Vanaf Arnhem tot Amsterdam Ring steeds maar max 200m zicht gehad. Erg vermoeiend na een nacht opblijven |
|
|
| Esrem |
| Ej JP jij hoefde waarschijnlijk niet in een rokje erdoor heen te fietsen, dus niet klagen. Twas zo f*cking koud... |
|
|
| jp |
| Ok dan die TIEN Euro parkeergeld bij de Gelredome :whip: |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ej JP jij hoefde waarschijnlijk niet in een rokje erdoor heen te fietsen, dus niet klagen. Twas zo f*cking koud... |
Trek een broek aan, zou ik zeggen ;) |
|
|
| Esrem |
| quote: | Originally posted by nwopper
Trek een broek aan, zou ik zeggen ;) |
Wat een idee:) |
|
|
| New Wave |
| Kom net terug uit Volendam...........WAT EEN VOLK ZEG :D |
|
|
| Esrem |
| Tiesto ik haat je bijna voor het niet draaien van Southern Sun op vrijdag:( |
|
|
| kolkiewolkie |
| Wat dacht je van het niet draaien van Gouryella en carte blanche :mad: ! Maargoed, ik moet sowieso niet klagen en blij zijn dat ik er uberhaupt vrijdag nog bij was, maar nou ga ik offtopic (ik bedoel: blijheid in dit topic is natuurlijk not done ;) ). |
|
|
| New Wave |
Jullie willen toch nooit hitjes horen op feesten?
DRaait hij eens andere platen en dan is het weer niet goed....wat willen jullie nou?!?! |
|
|
|
|