|
Klaag / Zeur - Thread (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
ik wil ff zeuren over dit f*cking KUT weer!!!!
Vandaag voor de 3e zaterdag op rij weer eens strontnat
geworden tijden het postbezorgen!!!!
Het leven van een postbode gaat helaas niet over rozen.... |
ik zou dit eigenlijk moeten verplaatsen naar de 'blije thread' want van zulk soort berichten wordt ik spontaan weer blij :D :happy2: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Optimus
olé, thnx voor de link! En ik heb nog niet eens mijn jaaropgaaf gehad van beide werkgevers... :whip: krijg wel dikke 600-700 terug als ik het zelf goed berekend hebt:D |
aduck! nog meer zooi waar ik me moeder mee lastig kan vallen :D de belastingteruggave! :)
woei! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basvh
dan had je je postuursmaten beter moeten opgeven toen je begon bij de ptt. Bij mij zat alles als gegoten. |
Jouw hebben ze gewoon maat Te Groot gegeven... Dat zit idd als gegoten bij jou :p
;) |
|
|
| MennoB |
GVD, vandaag wéér gezakt voor m'n auto praktijk:whip:
Nou was het spiegelen perfect (waar ik de vorige keer op gezakt was) maar nu was m'n plaats op de weg verkeerd. Wat overiggens echt bagger was ja...
Mja, dat wordt weer 170 euri betalen voor het volgende examen :( |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by MennoB
GVD, vandaag wéér gezakt voor m'n auto theorie:whip:
Nou was het spiegelen perfect (waar ik de vorige keer op gezakt was) maar nu was m'n plaats op de weg verkeerd. Wat overiggens echt bagger was ja...
Mja, dat wordt weer 170 euri betalen voor het volgende examen :( |
Misschien begrijp ik het verkeerd of is er inmiddels weer wat nieuws aan het theorie examen toegevoegd, maar ik hoefde bij m'n theorie examen niet met m'n spieges te werken :conf:
In ieder geval wel klote voor je. |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Misschien begrijp ik het verkeerd of is er inmiddels weer wat nieuws aan het theorie examen toegevoegd, maar ik hoefde bij m'n theorie examen niet met m'n spieges te werken :conf:
Ik heb dit ook niet gehad neej. Is ook wel duur geworden 170 euri:eyes:
is wel kut voor je jah. Maar goed, volgende keer beter! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Sorry was praktijk, ff editen :) |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by MennoB
Sorry was praktijk, ff editen :) |
maakt nie uit jonge, je was waarschijnlijk nog niet helemaal over de schrik heen |
|
|
| MaGiK54 |
| Gvd net een bekeuring binnen van € 45.00 voor toch wel 11 km te hard :whip: :whip: Hebben ze niks beters te doen die stink #@$$#, dan mij op woensdagavond 21:30 te flitsen vanuit een flitsauto. |
|
|
| Eagle` |
ow en ik wil ook nog effe zeuren over dat tering openbaar treinvervoer hier in belgie wel niet is, 50 pleuro voor een ritje brussel-den haag hoe bedenken ze het :rolleyes:
die markten van treinvervoer kunnen niet zo snel mogelijk opegegooit worden, openbare kut juffertjes :mad: |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Gvd net een bekeuring binnen van € 45.00 voor toch wel 11 km te hard :whip: :whip: Hebben ze niks beters te doen die stink #@$$#, dan mij op woensdagavond 21:30 te flitsen vanuit een flitsauto. |
ik ken het gevoel jongen:D |
|
|
| basvh |
rustig maar jongens, gewoon een keer een flitspaal een halsbandje geven.
Voor de mensen die niet weten wat ik bedoel:
 |
|
|
|
|