|
[18-12-2004] Innercity: Welcome To Las Vegas - RAI, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Thema van dit jaar is bekend.
"Welcome To Las Vegas"
Zaterdag 18 December, Amsterdam RAI
Tickets: 52,25 euro ex. fee
Staat nog niet veel boeiends op de site, maar die zal ongetwijfeld wel weer dik in orde zijn :)
Eff line up afwachten! :toocool: |
|
|
| jp |
| Het was al duidelijk dat ze voor de USA zouden kiezen. Het is dus niet Detroit of N.Y.C. geworden. Met het thema Las Vegas kun je wel lekker uitleven :) |
|
|
| basd |
| De prijs valt me eerlijk gezegd nog mee, had wel verwacht dat het wat duurder zou zijn geworden. Ben toch stiekem wel een beetje benieuwd naar de techno line-up, al heb ik daar niet al te hoge verwachtingen van. Gok op twee buitenlandse DJs (Dave Clarke? Kevin Saunderson?) en stuk of drie Nederlandse (Benny, Michel de Hey, Dimitri ofzo). Maar ben dus wel benieuwd, Innercity heeft toch wel iets leuks op de een of andere manier (enige keer dat ik er als bezoeker was was echt superfeestje, december '99 met Ferry Corsten). |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by jp
Het was al duidelijk dat ze voor de USA zouden kiezen. Het is dus niet Detroit of N.Y.C. geworden. Met het thema Las Vegas kun je wel lekker uitleven :) |
Had liever Detroit gezien (inclusief dan een paar goede namen die die stad vertegenwoordigen), maar met Vegas kun je qua decor en thema veel meer doen natuurlijk, daar geef ik ze groot gelijk in.
Enige wat je bij Detroit kunt doen is lelijke Amerikaanse auto's neerzetten en de zalen continu volspuiten met de lucht van afgewerkte motorolie. En of dat nou feestvreugdeverhogend werkt.. |
|
|
| basd |
Of kom je met dit nieuws omdat je er zelf ook moet draaien, Verdine?
:) |
|
|
| Bellie |
Haha :D
Nee man. I wish!
Tenminste.... Ik ben niet gevraagd ofzo. :tongue2
Maar ik ga er uiteraard niet van uit dat ik daar sta. Zou wel heeeel leip zijn :eyespop:. |
|
|
| jp |
| Dan sta je daar opeens op mainstage, back 2 back met Chris Liebing ;) |
|
|
| AlFerox |
wat een poppenkast zeg.. :S
buiten het feit dat ik sowieso niet snap waarom een feest een 'thema' moet hebben (alsof het om een of andere middelbare school-fuif gaat), zie ik geen enkel verband tussen dance en las vegas? :conf: |
|
|
| TranceFool |
| Vorig jaar vond ik toch wel een zeer vermakelijk feestje, denk alleen niet dat ik er dit jaar bij zal zijn :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Tis op me verjaardag :wtf: |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by basd
Of kom je met dit nieuws omdat je er zelf ook moet draaien, Verdine?
:) |
Dat was ook mijn eerste gedachte!
Na Mysteryland, nu Innercity...
Innercity is jaarlijks toch het enige echt grote feest in december, mede daarom heb ik de laatste jaren geen editie gemist! Al blijf ik dat 'ondergrondse' gangenstelsel ongelofelijk kut vinden! |
|
|
|
|