|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Kinde
Onko kukaan muuten hommannut tota K-Systemsin uutta Guardian Angel sinkkua? K Systems ei muuten kiinnosta pätkääkään, mutta siinä ois Cosmicmanin remiksi... Street Beatin sivuilla oli siitä pieni pätkä, mutta ei sen perusteella pysty antamaan mitään tuomiota... |
Ei se remix kyllä kovin hyvältä kuulostanu. :> Pitäs tosin kuulla kokopitkä versio ennen lopullista päätöstä. |
|
|
| Jace2 |
| Mun mielestä se ei kuullostanut mitenkään ihmeelliseltä ikävä kyllä..:confused: |
|
|
| thomas |
kyl se ihan ok on.. paljon semmosta push /
mike fiilistä. (varmaan se klappi ja haitsu).
sanoisin että 7 1/2 / 10 |
|
|
| MekkaFIN |
Vihdoin uutta matskua:
Finley Quaye & William Orbit - Dice CDM
- Harmi kun tässä ei ollu muuta koko pitkää remixiä, kuin tuo Layo & Bushwacka!, mutta se vasta hyvä onkin. ;)
Andain - Beautiful Things CDM
- Pitihän tämä vihdoin hankkia. Vuoden 2003 paras biisi, ehdottomasti! Mukana pari hyvää remixiä.
Herkkua! :) |
|
|
| Kinde |
| Voihan vittana... piti käydä tänään ostamassa toi LSG:n Best Of tupla-cd, mutta se oli jo kuulemma myyty Streetissä loppuun. Onks tietoa löytyykö sitä mistään muualta?... ei jaksais jäädä venttaileen seuraavaa erää. |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by Kinde
Voihan vittana... piti käydä tänään ostamassa toi LSG:n Best Of tupla-cd, mutta se oli jo kuulemma myyty Streetissä loppuun. Onks tietoa löytyykö sitä mistään muualta?... ei jaksais jäädä venttaileen seuraavaa erää. |
No voi kele.. Huomenna piti mennä ostamaan. No varmasti tulee toinen erä.. |
|
|
| Nuutti |
Nyt liikutaan kyl mun kuukausibudjetin ylärajoilla. :nervous:
CD:
Global Underground - Departures (Boxed)
Global Underground - Exposures (Boxed)
Tiesto - Magik 1 (Black Hole)
Tiesto - Magik 5 (Black Hole)
Opus III - Guru Mother (Epm)
Spooky - Gargantuan (Generic)
The Sound Of Superstition vol. 3 (Superstition)
BT - Ima (Perfecto)
Carbon Based Lifeforms - Hydroponic Garden (Ultimae)
Banco De Gaia - Maya (Planet Dog)
12":
C.M - Dream Universe (Disk One) (Hooj Choons)
Kristen Maunder - Avenida (Steel Fish)
Andora - Bladerunner (Infusion)
RR Workshop - Mess With Da Bull (Avantgarde)
Raff 'n' Freddy - Deep(er) Progress (Avantgarde)
Luminance - Grace (Avantgarde)
Katcha - Touched By God (Disk Two) (Hooj Choons)
Mara - Coming Down (Choo Choo) |
|
|
| thomas |
| herralla on hyvä maku :) |
|
|
| MekkaFIN |
Sasha - Airdrawndagger CD
Tämmöinen helmi lähti tänään mukaansa Anttilan alelaarista 5e:n hintaan. :) |
|
|
| BetaFactory |
Hyllyltä löytyy (ikävästi) enemmän CD- kuin 12"-levyjä, vaikka saisi olla toisin päin. :)
Viimeinen vinyyli oli Beetseekers - Skyway, ja vastaava CD oli joululahjaksi saatu Orkidean levy. |
|
|
| QPS |
12" PvD Feat. Second Sun - Crush
12" Perpetuous Dreamer - Future Fun Land
12" Faraway Project - Without Fear
12" Delerium - Truly
12" Motorcycle - As The Rush Comes (Disc 1)
12" x2 Lange - I Believe / Follow Me |
|
|
| Dueno |
Bomfunk Mc`s - In Stereo :p :p :p
Ainoo levy minkä oon ostanu :toothless |
|
|
|
|