|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 26)
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Löytyikö ihan "mainstream uutuudet"-hyllyltä, ja mikä oli hinta? |
Ihan sinkku-hyllystä löyty ja tais 6.50e maksaa, joka on kyllä vähän suolanen kolmesta biisistä, mutta ei Anttilasta joka päivä Tiëston uutta singleä löydä. ;) |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Ihan sinkku-hyllystä löyty ja tais 6.50e maksaa, joka on kyllä vähän suolanen kolmesta biisistä, mutta ei Anttilasta joka päivä Tiëston uutta singleä löydä. ;) |
Itse asiassa kyllä melkeinpä löytää. Oli siellä muistaakseni Trafficikin. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Totta. Trafficin muistan ainakin nähneeni Anttilassa (mutta en ostaneeni koska en pidä biisistä), kuten myös Suburban Train, Flight 643, Flight 643 vokaaliversio sekä myös Lethal Industry ovat tulleet vastaan Anttilan hyllyssä. |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Totta. Trafficin muistan ainakin nähneeni Anttilassa (mutta en ostaneeni koska en pidä biisistä), kuten myös Suburban Train, Flight 643, Flight 643 vokaaliversio sekä myös Lethal Industry ovat tulleet vastaan Anttilan hyllyssä. |
juu näin on! kyllä sieltä anttilasta löytyy kaikki suomessa julkaistavat vähänkin suuremmat julkaisut! esim myös kaikki blank & jonesit on varmaan löytynyt. ja popimpaa puolta löytyy myös aika paljon yleensä! 4 strings, kai tracid, iio, monet mos sinkut yms. yms. nyt ei jotenkin oikeen tule mieleen enempää, mutta itse olen anttilasta ostanut aika paljonkin levyjä! |
|
|
| digitalbeat666 |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Eiiih!! Harmittaa missä yhteydessä jotkut käyttävät trance sanaa. Itselle trance meinaa jotain ihan täysin erilaista. Hävettää nykyään sanoa konemusiikista tietämättömälle, että kuuntelen trancea kun useimmille sana yhdistyy johonkin tollaseen. Tietysti jos tuotannollista laatua meinaat, mutta en usko että ppk siinäkään mielessä mikään huippulevy on.
Pöh! |
just, no kyllä tuo kieltämättä aika mainstream trancea on. On sitä parempaaki kuultu, oot oikeessa että ihmiset yleistää valitettavasti trancen monesti pelkkään Darudeen ja edellämainittuun PPK:n. Ok, no oikea trance ja mainstream "trance" on kaksi eri asiaa. |
|
|
| MekkaFIN |
Ei vaan meidän Anttilasta löydä. ;) |
|
|
| Mr.Mystery |
1 x PULP VICTIM : World 2004 [12"]
1 x ROBBINS, MIKE : Are You A Freak [12"]
1 x FILO & PERI : 1:95 [12"]
1 x MENDEZ, PAUL : 2nd Skin [12"]
1 x TIESTO : Love Comes Again [12"]
1 x WOODS, MARCEL : Time's Running Out [12"]
1 x LABWORKS : Ibiza Sunrise [12"]
1 x KATANA : Tribal Shock [12"]
1 x TIESTO : Traffic (picture) [12"]
Heh, oli pakko ottaa toi Ibiza Sunrise kun sai 0.45€:llä ;) |
|
|
| BetaFactory |
Heh, oli pakko ottaa toi Ibiza Sunrise kun sai 0.45€:llä ;) |
No kuka ei olisi ottanut...;) |
|
|
| skip |
pitkästä aikaa:
tälläisiä on tullut viimeaikoina ostettua. ja tällä hetkellä onkin nyt pitkästä aikaa sellainen tilanne, ettei ole yhtään levyä tilauksessa. muutamia pitäisi kyllä tilata, mutta vielä ei ole aika oikea! :D edelleen pistin noihin jokaiseen jotain kommenttia, kun se on niin kivaa.
a. matsumoto & dj yoshi - dreamer (cdr)
the mfa remixi on pirun hyvä, mutta jotenkin ihan pirun ahdistavan kuuloinen samalla! hämärää... luke chable remixi on ihan ok myös.
alice deejay - celebrate our love (cdm)
solid sessions remixin takia ostin! :D pronti & kalmani remixikin on mainio tosin. karaoke with choir versio ja hitradio eivät niinkään iske! ;)
armin - communication part II (cdm)
promo cd! electromixi on kamalaa kuraa, mutta arminin remake toimii ihan ok!
balloon - bad & sexy (cdm)
hahaa! kauheeta juustoa, mutta silti mulle iskee warp brothers remix jostain syystä! :D
dj tiësto feat. bt - love comes again (cds)
aluksi en juurikaan tykännyt biisistä, mutta kerta kerralta paranee! pakkohan tämä oli kuitenkin ostaa!
bomfunk mc's - rocking (just to make ya move) (cdm)
orkidean remixin takia ostin! on muuten mielenkiitoinen nimi mixillä! ;)
katcha - touched by god (cds)
ihan maistuva biisi, jossa on myös orkidean rakastama "we are together" vokaalisample! lapsikuoro taustalla tosin nyppii hieman! sen olisi voinut jättää mielestäni pois kokonaan!
lyric & natali - over emotion (cdr)
nyt piti tämäkin ostaa, kun vihdoinkin sai cd:llä! mainio biisi!
miro - by your side (cdr)
katcha remix! tämä on se versio, josta mulla oli joku aivan täysin väärin nimetty mp3! aivan mahtava biisi! muut versiot on aika bleh mun makuun! originaali on myös toki ihan ok, mutta sitä kun ei ole mukana tässä! katcha remixi kuulostaa muuten mun korvaan jotenkin hieman matt dareylta! mutta anyway aivan mahtava biisi!
miro - paradise (cdr)
ei yhtä hyvä kuin by your side, mutta hyvähän tämäkin on. miro dub ja punaisen jerryn mixit on parhaimmat!
the prodigy - voodoo people (cdm)
parasta prodigyä mielestäni! mielettömän energinen biisi!
push - electric eclipse (cdr)
taattua push laatua! tranqua remixi on tosin mielestäni liian samanlainen originaalin kanssa ja on täten hieman turha!
push - journey of life (cdr)
aluksi en pitänyt biisiä kovinkaan hääppöisenä, mutta onhan tämä sittenkin aika hyvä!
recluse - yellow moon (cdr)
ihan ok perustrancea, ei mitään erikoista laisinkaan! ehkä huonoin lost language julkaisu tähän mennessä!
solar stone - the impressions ep (cdm)
the calling on mielestäni aika kamalaa kuraa, mutta se mulla oli ennestäänkin jossain sinkulla. day by day (solar stone dub) tekee tämän levyn omistamisen arvoiseksi IMO!
sunscreem - catch (cdm)
ei sisältänyt andy lingin, eikä matt dareyn mixejä, joista olin kiinnostunut, vaan red jerryn mixit, jotka ei nyt mitenkään häikäiseviä ole mielestäni!
warrior - x (cds)
ihmeellinen mixattu sinkku, joka on nyt myynnissä, koska se on minulle täysin hyödytön
va - future grooves vol. 2 (cdm)
suurimmaksi osaksi aika ihme tavaraa, mutta hyvää siltikin! circulation - lime (silicone soul's hypno house mix) on ehdottomasti kuitenkin levyn paras biisi IMO
airwave - i want to believe (2cd)
hyvä albumi, harmi vaan että on ängetty liian täyteen ja biisejä on raiskattu editoimalla pahemman kerran! albumi olisi varmasti täysi kymppi jos biisejä olisi vähemmän ja olisivat kunnon pitkiä versioita! ja tämä, jonka mä sain on joku ihme limited edition! numeroitu erikoispainos dvd boxissa airwaven nimmarilla! mulla on numero 74 sadasta! :D jee! olisin kyllä mielummin ottanut normaalissa 2cd kannessa olevan version!
planisphere - lektrophony (cda)
samaa ongelmaa tässäkin kuin airwave albumissa! liian täynnä, joten biisit ovat edittejä! harmi! aivan mahtavia biisejä tässä kyllä on tosin ja jotkut editit nyt ei ole NIIN pahoja. ja tämä on joku ihmeen customized cd, eli siis cdr:llä oleva albumi, ei mitään sen erikoisempaa! :D
push - electric eclipse (cda)
ei ollenkaan niin vakuuttava, kuin olisin toivonut. universal nation 2003 ja strange worldin chilli mixi olisi kyllä voitu jättää pois mielestäni! uusi versioita vanhoista biiseistä ja kaiken lisäksi vielä huonoja! tranceformation on näistä biiseistä itselleni ehkäpä mieluisin tällä hetkellä, vaikka sekin on "vanha" biisi tosin. ja on tätäkin menty perkele editoimaan muuten! tranceformation on hieman pätkästy ja universal nation 2003 ainakin. mutta ei hirveän pahasti kuitenkaan! olisin toivonut tranceformationin olevan sen 7:50 pitkä kuitenkin, eikä 6:40 mitä se nyt on! ja albumin biisilistassa väitetään tosin biisien pituuden olevan normaali.
push - from beyond (cda)
hah! vihdoinkin sain tämän käsiini! kyseessä on siis versio, jossa on alkuperäiset versiot biiseistä, eikä niitä 200X remakeja, jotka mulla varmaan kaikki jo jossain on! sisältää myös mielestäni ehkä miken parhaimman biisin the legacyn (originaali, ei club mix huom huom!!) tätä levyä on metsätetty kovasti ja vihdoinkin sen sain! :D:D:D:D:D
yves deruyter - d-album (full lenght versions) (2cd)
muutamia mahtavia biisejä, mutta moni on myös suorastaan sanottuna hirveetä paskaa! muutama mahtava biisi on menty täysin pilaamaan typerillä vokaalipätkillä! hyvänä esimerkkinä the rebel!
john'o callaghan - foreign delusions (12")
tämä tuli ilmaiseksi chemical recordsin kilpailusta! tämäkin on myynnissä, koska biisi on mielestäni jokseenkin mitäänsanomaton, eikä mulla edes ole mitään millä tätä soittaisi! :D |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by skip
a. matsumoto & dj yoshi - dreamer (cdr)
the mfa remixi on pirun hyvä, mutta jotenkin ihan pirun ahdistavan kuuloinen samalla! hämärää... luke chable remixi on ihan ok myös.
miro - by your side (cdr)
katcha remix! tämä on se versio, josta mulla oli joku aivan täysin väärin nimetty mp3! aivan mahtava biisi! muut versiot on aika bleh mun makuun! originaali on myös toki ihan ok, mutta sitä kun ei ole mukana tässä! katcha remixi kuulostaa muuten mun korvaan jotenkin hieman matt dareylta! mutta anyway aivan mahtava biisi!
|
Mistäs nuo ostit? =) |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Mistäs nuo ostit? =) |
www.hooj.com
eli nykyään
www.city16.com
siltä saa vaikka mitä kivaa! |
|
|
| MekkaFIN |
Vähän mietityttää tuolta tilaaminen, ku oon tottunu streetistä postiennakolla tilaamaan. :P |
|
|
|
|