|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 29)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
| Muuten, oli vissiin niin että tuo Kleinenberg tekee sellaista progempaa deep housea? Deep Dish-tyyliin, eikö niin? |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Muuten, oli vissiin niin että tuo Kleinenberg tekee sellaista progempaa deep housea? Deep Dish-tyyliin, eikö niin? |
Jotain sellaista "Santeri" tekee juu, vaikka on sekä hänellä että DD:llä melodisempiakin tuotantoja sekä remiksejä, mutta päälinja on tuossa tummemmassa ja syvemmässä soundissa. |
|
|
| BetaFactory |
| Tänään on sitten (jopa junalla) tulossa 11 LP-levyjä, SB:n aleboksista. Lisää tietoa joskus myöhemmin. Tänään on nimittäin Illumination 2 Royalissa. Proteus, Eliot Ness ja Eeroville paikan päällä. |
|
|
| BetaFactory |
Bargain Bin-kamaa:
Ibiza Sunrise (12") (EMT Design)
-prkle kun A-sivu on misprint. EMT on taas onnistunut mokaamaan kuten Skyway-tapauksessa. :) Tietääkö joku jos kaikki 0,45e-laatikossa olevat 12" olivat misprinttejä?
SSL - Follow Me (12") (RSR)
-minulla on pari RSR:n levyä, kaikki ovat kuuntelemisen arvoisia, Follow Me on ehdottomasti kelvollista housea.
Unplayed - Follow Me (12") (Wallop)
-minusta hyvä progehousebiisi...
DJ Dando & Rob Styles (12") (Silver Premium)
-hollantilaisprogetrancea
John Silver - Come on Over (12") (AR)
-housea, mutta uppoaa kuitenkin minuun. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Bargain Bin-kamaa:
Ibiza Sunrise (12") (EMT Design)
-prkle kun A-sivu on misprint. EMT on taas onnistunut mokaamaan kuten Skyway-tapauksessa. :) Tietääkö joku jos kaikki 0,45e-laatikossa olevat 12" olivat misprinttejä? |
Luultavasti kaikki ovat samaa painosta, joten sama misprintti on siis todennäköisesti kaikissa laarin levyissä. Varma en ole. Enpä ole oman versioni A-puolta edes tullut kuunnelleeksi, luultavasti kiitos hyllyssä olevan Ibiza Sunrise CDM:n tai koska ainoa kiinnostava versio levyllä mielestäni on B2: Fluid In Motion Remix. Näinollen en jaksa panikoida misprint-asian kanssa. |
|
|
| BetaFactory |
B2 on mielestäni paras, sen jälkeen B1, vaikka äänilaatu ei vaikuta niin hyvältä kuin ruotsalaisen uusimmissa biiseissä. Vähän harmitta kun tuota A1:tä (Shane54) ei pääse kuuntelemaan kunnolla, mutta niin se nyt vain on.
Ihmetyttää vain, että jos kaikki ovat misprinttejä, niin miksei SB ilmoittaa asiasta? Ei ole kovin laillista myydä "rikkinäisiä" tuotteita ilman että kerrotaan viasta etukäteen vaikka hinta on huikea 0,45e, edellytysopin vastaista toimintaa. :) Toinen asia on, jos SB ei tiedä asiasta, vaan vika esiintyy ainoastaan jossain kappaleessa. Ostajan velvollisuus on irtaimen kaupassa aina jossain määrässä tarkistaa tuotetta etukäteen, mutta muistaakseni SB on kieltänyt ale-levyjen kuuntelemista myymälän LP-soittimella, vai olenko ymmärtänyt asian väärin? Kuitenkin hyvä kauppa tuo SB, vaikka tarvittaisiin lisää kilpailua markkinoilla. Siitä puheen ollen: digikameroiden CF1-muistikortit maksavat suunnilleen kaksi kertaa enemmän Vaasassa kuin Helsingissä. :eyes: |
|
|
| BetaFactory |
Hrmh, tuli ostettua (aina voi jälkikäteen kysyä MIKSI? :nervous:) joku "Essential Hard House"-niminen kokoelma (2CD). Nojoo, löytyyhän muutama hard house-biisi, mutta paljon muitakin (hard trancesta jopa goaan). Fergie & BK:n "House of Pain" oli kuitenkin miellyttävä hooverbiisi aitoon hard house-tyyliin. :)
Sitten myös joku "Essential D'n'B", vaikka en yleensä kuuntele junglea tai d'n'b:tä.
EDIT: Unohdin mainita että hard house ei ole hard house ilman heliumvokaaleja ja juno-hoovereitä, heheh! :D |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Hrmh, tuli ostettua (aina voi jälkikäteen kysyä MIKSI? :nervous:) joku "Essential Hard House"-niminen kokoelma (2CD). Nojoo, löytyyhän muutama hard house-biisi, mutta paljon muitakin (hard trancesta jopa goaan). Fergie & BK:n "House of Pain" oli kuitenkin miellyttävä hooverbiisi aitoon hard house-tyyliin. :)
Sitten myös joku "Essential D'n'B", vaikka en yleensä kuuntele junglea tai d'n'b:tä.
EDIT: Unohdin mainita että hard house ei ole hard house ilman heliumvokaaleja ja juno-hoovereitä, heheh! :D |
Jooh, minäkin ostin joskus Hard House-kokoelman...
Siinä oli Sandstorm...
:nervous: |
|
|
| BetaFactory |
| Tämä minun kokoelmani ei ole juuri tuo sama, mutta näköjään mennään samaan malliin kaikissa näissä erityisgenrekokoelmissa. :( Minä olin odottanut lisää sellaista Mark Gray-kamaa. |
|
|
| Puuhis |
Tämmösiä CDeitä tuli ostettua:
Aphex Twin - 26 Mixes For Cash
St. Germain - Tourist
Ja vähän funkkia: George Clinton - 6 degrees of P-Funk
ja viime viikolla Markus Schulzin Coldharbour Sessions jos on jäänyt mainitsematta. |
|
|
| QPS |
Tälläisiä tarttui mukaan:
12" Dj Tab - Verso / Radiate EP
12" Agnelli & Nelson - Holding Onto Nothing
12" Endre - Kallocain
12" Push - Electric Eclipse
12" Scott Bond Vs Solar Stone - Naked Angel
12" Solid Globe - Sahara / Kalahari
12" Misja Helsloot Feat. Shane 54 - Back From Your Past
12" VA - A State Of Trance 2004 Sampler 002
12" Age Of Love - Age Of Love (Remixes)
CDA Airwave - I Want To Believe
(Aivan uskomaton helmi :happy2:!!!) |
|
|
| Mr.Mystery |
1 x ELECTROVOYA : Whispers [12"] (FUN511)
1 x FASCINATED : Totally Fascinated [12"] (ARMD1007)
1 x RE:LOCATE : Waterfall [12"] (GALSO003)
1 x F MASSIF : Somebody (remix) [12"] (PEE1610)
1 x MARK NORMAN : Phantom Manor [12"] (BHMM816)
1 x MAHARISHI / FUTURO : Sonic Breeze [12"] (SC2004001)
1 x MK S : Illuminate [12"] (TCOM036)
Ja kyllä, vasta tilattu... maanantaina noutamaan. |
|
|
|
|