|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 32)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
Culture Beat - Mr. Vain Remixes [CDM]
Voodoo Child - Baby Monkey [CD]
BT - Movement EP [whitelabel 12"]
Tone Depth & Soul Tan - Broken [12"]
Graham & Blades - Real [12"]
Conceptual - Form & Function [12"]
Peter Martin - Co-Da [12"]
U2 - Beautiful Day/Elevation Remixes [2x12"]
Armin van Buuren - Blue Fear 2004 [whitelabel 12"]
Olivier - Future [12"]
The KLF - White Room [LP]
DJ Tiësto - Just Be [limited coloured 4x12"]
*EDIT* tuo Tiësto unohtui mainita.. sekin tuli ostettua vaikkei nyt loppujen lopuksi ole kuitenkaan mikään mun ultimate favvi.. pari hienoa biisiä, pari ihan jees, loput vähän niin ja näin.. mutta kelpo ostos silti ja värilliset vinyylit näyttävät kivoilta lautasella pyöriessä tavallisiin mustiin verrattuna! |
|
|
| BetaFactory |
| Miten tuo uusi Blue Fear-versio eroaa alkuperäisestä? |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Miten tuo uusi Blue Fear-versio eroaa alkuperäisestä? |
Soundeja, rumpuja ja efektejä on päivitetty, nykyaikaistettu. Olen aina pitänyt originaalista, ja varsinkin Trouser Enthusiastsin remikseistä mutta tämä uusi versio on paljon esim. edellistä, keskivertoa 2003-versiota parempi, toimivampi, kauniimpi ja pidempi ja mielestäni kokonaisuudessaan oikein onnistunut versiointi. Se vanha tuttu kärpäsen surinan tyylinen syna löytyy silti yhä. :p |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Soundeja, rumpuja ja efektejä on päivitetty, nykyaikaistettu. Olen aina pitänyt originaalista, ja varsinkin Trouser Enthusiastsin remikseistä mutta tämä uusi versio on paljon esim. edellistä, keskivertoa 2003-versiota parempi, toimivampi, kauniimpi ja pidempi ja mielestäni kokonaisuudessaan oikein onnistunut versiointi. Se vanha tuttu kärpäsen surinan tyylinen syna löytyy silti yhä. :p |
Rahastusta... |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Rahastusta... |
Onhan se joo, mutta parempi sellainen kuin suuri osa muista viime aikojen vanhan lämmityksistä. :D |
|
|
| Aki A. |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Rahastusta... |
Empä sanoisi noin, originaalia Blue Fearia on melkein mahdotonta löytää. Reilu puolisen vuotta sitten olin lähes saamassa sen Platenkoningista hintaan 12€, mutta loppumetreillä joku vei sen mun nenän edestä. Seuraavaksi näin Unicornin myyvän sitä mutta joku oli tarjonnut siitä 30€ joten en lähtenyt siihen leikkiin mukaan. Pitäis varmaan poistaa toi nyt jostain kaupasta ennenkuin on liian myöhäistä :D Alltime top-10 biisi kyseessä kuitenkin. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Aki A.
Empä sanoisi noin, originaalia Blue Fearia on melkein mahdotonta löytää. Reilu puolisen vuotta sitten olin lähes saamassa sen Platenkoningista hintaan 12€, mutta loppumetreillä joku vei sen mun nenän edestä. Seuraavaksi näin Unicornin myyvän sitä mutta joku oli tarjonnut siitä 30€ joten en lähtenyt siihen leikkiin mukaan. Pitäis varmaan poistaa toi nyt jostain kaupasta ennenkuin on liian myöhäistä :D Alltime top-10 biisi kyseessä kuitenkin. |
Hmjaa, minusta se kuulostaa lähinnä lastenlaululta... |
|
|
| Mr.Mystery |
Nytpä tulikin tilattua vähän isompi paketti:
CORSTEN, FERRY : Rock Your Body, Rock (Remixes) [12"]
SIZE DDD : Nobody Listens To Techno [12"]
AALTO : Taurine [12"]
VAN BUUREN, ARMIN : Sunburn [12"]
CORSTEN, FERRY : Right Of Way [12"]
DELERIUM : Karma [2CD]
SCHILLER : Das Glockenspiel [12"]
BT : Movement EP [12"]
SLIDE Vs DARKNESS : I Believe In A Thing Called Love [12"]
BT : Technology EP [2x12"]
MADONNA : Love Profusion/Nobody Knows Me [12"]
DJ CHRIS WALSH & JEREMY COUTRE Vs COLDPLAY : God [12"]
CORSTEN, FERRY : It's Time [12"]
Edit:
Lisätäänpä nämä...
Orbital - The Blue Album [CD]
The Age Of Love - The Age Of Love (Wrecked Angle & Watch Out For Stella Mixes) [12"]
Siellä on joukossa muutama levy jota en koskaan uskonut hankkivani... mutta kun pitää juhannuksena soitella porukoille jotka eivät EDM:stä piittaa niin pitihän sitä jotain keksiä. |
|
|
| MekkaFIN |
Sarah McLachlan - Stupid (CDS)
- Oho, tästähän tuli CD-sinkku, piti heti tilata. Alkuperäinen ei mitenkään erityisemmin säväyttänyt, mutta sinkulla olevat kaksi remixiä sitäkin enemmän. Ensimmänen on Hyperin breikki versio Stupidista (joka kannen mukaan kestää vähän yli kolme minuuttia, mutta onneks oli painovirhe, levyllä siis on kokopitkä versio) joka on loistava! Lisänä vielä Junkie XL:n remixi World On Firestä joka on ehkä vielä parempi!
Ferry Corsten - Rock Your Body Rock (CDM)
- Kuusi eri versiota. Alkuperäinen, Rennien breikki versio, Azuren ja F. Massiven Remixit rokkaa! |
|
|
| Sting Ray |
12"
4 Strings - Turn It Around (Sandler Remixes)
8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Rmx)
Aalto - Taurine
Aquasource - Waking Up The Sun
DJ Tatana - Always On My Mind
Floyd - Any Given Day
GTR - Reason To Believe
Magellan Project - Dive Theme
Randy Katana - In-Silence
Signum - Come Around Again
Sundawner - Krystal Dreams |
|
|
| Aki A. |