|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
| Jaa se on niitä ns. epävirallisia uusiojulkaisuja joita tulee ulos koko ajan. Esim. se Sasha remixes 2x12" on just vastaava julkasu. |
|
|
| Epic Star |
12"
Smith & Pledger - Forever
Super8 - Alba/Dawn EP.
Water Planet - Introspection
Sarah Mclachlan - Fallen
Stephen J. Kroos - Phantazmz/Optimistic EP. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Binary Finary - 2004 (Gouryella & DuMonde Mixes) [Orbit]
|
Aha, uusia remiksejä vanhasta konkurista. Mihin suuntaan nuo vievät sen biisin? Muuttuuko kenties supersaw-tranceksi? |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Aha, uusia remiksejä vanhasta konkurista. Mihin suuntaan nuo vievät sen biisin? Muuttuuko kenties supersaw-tranceksi? |
Supersahoiksi hyvinkin! Miksit eivät kuitenkaan ole uusia, vain nimetty "väärin". Katso vaikka tuosta pari postausta ylempää minun vastaukseni... Gouryella muuttaa biisin perinteisemmäksi hollantikiksuksi ja Dumonde asteen tylymmäksi kiksuttajaksi pitäen silti kauneudenkin. |
|
|
| BetaFactory |
| Juu, huomasin kyllä että nuo ovat pari vuotta vanha molemmat. Mutta uutisia kuitenkin minun kannaltani, en ole kuullut niistä remiksauksista ennen, vain niistä perinteisimmistä versioista (esim. PvD Remix). Ihmetyttää kyllä vähän. |
|
|
| skip |
nyt on ollu aika hiljasta ton levyjen tilailun kanssa vähän aikaa, kun tuli tossa "muutamat" tilailtua! :D
aioastaan tälläiset on tullu hommattua lähiaikoina ja näistäkin on jo aikaa, mutta kai sieltä pian taas tulee vähän enemmänkin levyjä:
dr. motte & westbam - one world, one future (loveparade 1998) (the remixes) (cdm)
harmi, ettei ollut normi cdm:ää tarjolla, koska originaali on mielestäni mitä mainionin! menetteleehän tämäkin tosin
trouser enthusiasts - sweet release (cdm)
mainio biisi! full on mix on ehdottomasti versioista paras! kunnon kixuttelua muutamien vuosien takaa! nam! |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Supersahoiksi hyvinkin! Miksit eivät kuitenkaan ole uusia, vain nimetty "väärin". Katso vaikka tuosta pari postausta ylempää minun vastaukseni... Gouryella muuttaa biisin perinteisemmäksi hollantikiksuksi ja Dumonde asteen tylymmäksi kiksuttajaksi pitäen silti kauneudenkin. |
Dumonde mixi on muuten parempi, mutta Gouryella mixissä on se aivan käsittämättömän upea särkevä ja uliseva syna siinä breikissä... |
|
|
| afastest |
| 1999 kaycee remix on kaikista paras, aivan huippu. melodista trancea parhaimmillaan. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by afastest
1999 kaycee remix on kaikista paras, aivan huippu. melodista trancea parhaimmillaan. |
Minä olen, kuten sanoin äsken, ainoastaan kuullut ne vanhemmat remiksit, ei varmasti kaikki muutenkaan. Originaali, PvD ja KayCee. Viimeinen ehdoton ykkönen tuossa jengissä.
En voi kuvitella sitä Gouryellan versiota minkäänlaisena hittinä. :) Minulle Gouryella-soundi toimi hyvin siinä Gouryella - Gouryella:ssa, mutta sen jälkeen (Tenshi jne.) sain siitä tarpeeksi, aivan liikaa niitä "teräviä" supersaw-äänejä. Bassline taitaa myös olla joku saw. Koko Gouryella-konsepti oli vain liikaa.
Dumonde sen sijaan on joskus onnistunut pirun hyvin rmx-työssään. |
|
|
| XeQtOr |
Tänään Free Record Shopista Mannerheimintieltä ostettua:
Perfecto Presents: Hernán Cattáneo, South Amerika
Lucien Foort, Slice , Cd1
Molemmat 8euroa kappale. Ovat ilmeisesti myynneet aika huonosti ku noin halvalla irtoavat. Musta ainakin mollemat ihan hyviä levyjä jos diggaa housemmasta/progemmasta soundista. |
|
|
| skip |
mulle toimii paulin mixi parhaiten ehdottomasti! paulia parhaimmillaan IMO!
1. paul van dyk remix
2. dumonde's millennium mix
3. kay cee remix
4. gouryella remix
5. matt darey remix
muista ei niin väliä! :D |
|
|
| BetaFactory |
| Mielestäni PvD käyttää siinä biisissä liian voimakasta kick drumia. Niin hän yleensä tekee, jos minulta kysytään. |
|
|
|
|