|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| diffas |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Markus Schulz - Coldharbour Sessions 2004 |
erittäin päheetä diippii tii. schulz on kyl ehdoton
favorite täl hetkel. vielä muutama kuukausi sitten en
juurikaan kaverista tiennyt muuta ku elevationin. mut
kun kaveri alkoi tykittää myös mun remixia bt:sta joka
settiin, niin aloin tutustuu kaveriin hieman tarkemmin.
mitä oon jäbän settejä kuunellut, niin iho kyl nousee
kananlihalle. jäbä kun on löytänyt soundin joka on kyl
1:1 mun mielihalujen kanssa. deeppia ja progressiivista
materiaalia. itse poistin coldharbourit irtonaisina
biiseina, en mixcd:na. tiukkkkkaaa. :)
mut jotain oon ostanut kans siis:
VA - Heaven 2
VA - Coldharbour Sampler Part 1
VA - Coldharbour Sampler Part 2
VA - Miami Sampler Part 1
VA - Miami Sampler Part 2
VA - ITH06LP1
VA - ITH06LP2
Irina - Vastaukset
George Micheal - Amazing |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by diffas
VA - Coldharbour Sampler Part 1
VA - Coldharbour Sampler Part 2
|
Mistäs ostit no Coldharbour Sessions samplerit? Suomeenhan ne ei o tainnu vielä saapua..
Jaahas, ostit Irinaakin. Sen biisejä soi sata kertaa päivässä radiossa jo muutenkin ja en o mikään populaarikulttuurin ylin ystävä muutenkaan. |
|
|
| diffas |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Mistäs ostit no Coldharbour Sessions samplerit? Suomeenhan ne ei o tainnu vielä saapua..
|
Kuka nyt suomesta levyjä ostais. :)
Ja noista tuli mieleen et kantse pistää korvan taakse :
Subsphere - Beautitude, jota markus on kans tykittänyt huolella.
Odotan hetkeä kunnes se ilmestyy. Bonzailta se kuulemma pitäs tulla.
Erittäin tiukka raita.
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Jaahas, ostit Irinaakin. |
Njoo, toi on ihan kiva biisi. Ainaki ite diggailen tosta.
paitsi että tuokin on menty pilaa tollaisel perus suomirokpop skital.
Jotain snadisti hellivämpää soitinta olisin käyttänyt. |
|
|
| GrimReaper |
Hihi! Niinpä.. kuka nyt Suomesta ostais.
En o Visaa vingutellu pitkään aikaan; siihen kun jää tunnetusti koukkuun (nimim. Kokemusta on). Nykyään ostelen suurimman osan levyistäni ihan koto-Suomesta kun ei tarvii saada levyjä viikkoja ennen Suomen julkasua. En levyjäkään pyörittele enää niin ahkerasti mitä aikoinaan vaan enemmänkin omaksi ja kavereiden huviksi. Eikä perfektionistinen keräilijän luonteeni helpota asiaa siltikään. Onneksi on ihmisiä jotka ovat luopuneet monesta vanhemmasta levystä joita olen metsästänyt kauan.
Mikäli jotain levyä ei saa/löydy Suomesta, tilaan liikkeiden kautta ulkomailta (jos vain mahdollista) tai kavereiden kanssa kimppaan kasan levyjä jostain isosta ulkomaisesta levykaupasta niin tulee kulutkin suhteessa halvemmaksi. |
|
|
| diffas |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
En o Visaa vingutellu pitkään aikaan; |
Niin no. Tuolt mistä mä tilaan, ei tarvi edes olla Visaa,
riittää, että on pankkitunnukset vaik webbipankkiin.
Teet vaan normaalin tilisiirron levykaupan Suomessa olevalle
kansainväliselle tilille...oli muistaakseni Nordea pankissa.
Tosin ite käytän tuota Electorina aika kätevästi.
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Mikäli jotain levyä ei saa/löydy Suomesta. |
Jostain syystä mä en saa mitään levyjä mitä halua, suoraan Suomesta.
Voi tietty johtua siitä, että saan tietoa biiseista ehkä liiankin
aikaisin. :) Ja oikeastaan Suomessa ei ole näemmä ku yksi levykauppa,
jossa voisin asioida - streetbeat. :) |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by diffas
Niin no. Tuolt mistä mä tilaan, ei tarvi edes olla Visaa,
riittää, että on pankkitunnukset vaik webbipankkiin.
Teet vaan normaalin tilisiirron levykaupan Suomessa olevalle
kansainväliselle tilille...oli muistaakseni Nordea pankissa.
Tosin ite käytän tuota Electorina aika kätevästi.
Jostain syystä mä en saa mitään levyjä mitä halua, suoraan Suomesta.
Voi tietty johtua siitä, että saan tietoa biiseista ehkä liiankin
aikaisin. :) Ja oikeastaan Suomessa ei ole näemmä ku yksi levykauppa,
jossa voisin asioida - streetbeat. :) |
Mikäs kauppa se oikein on? *vihjevihje* Ite tiedän recordstore.co.uk:n jossa toimii nordean solo mutta ei nyt heti tuu muita mieleen.. eikä siellä oo mitään kaikkein viimesimpiä julkasujakaan. Totta puhut, usein kyllä tieto julkasuista tulee meille paljon ennen kuin levykaupat suomessa on edes kuullu koko biisistä.
Onhan Suomessa sitten Streetin lisäksi esim. Detunez (joka ei tosin kovin usein kykene hoitamaan tilauksiaan) ja uudenkarhea Octans (josta itse oon saanu tilattua sitä sun tätä julkasua kuin ihmeen kaupalla). Harmi ettei ole muita varteenotettavia suomalaisia. Ehkä pitää perustaa itse levykauppa "isona". ;) |
|
|
| diffas |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Mikäs kauppa se oikein on?
|
Dancegrooves. Tosin kaupan taso on hieman laskenut, nyt kun
vaihtoivat kuriiripalvelua. Ennen tuli levyt 48h sisällä, nyt on
jo kolmas vuorokausi alkamas. No eipä hätä sen kummoinen. :)
[/quote]
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Detunez / Octans |
Näiden kauppojen asiakkaaksi, mua ei enään valitettavasti saa. Sen
verran monta kertaa on tullu paha mieli jne. |
|
|
| GrimReaper |
Enpä oo Detuneziin itsekään ollu tyytyväinen oikeastaan kertaakaan.. mutta Octans on hyvin toiminut ainakin mun tilauksissa. Octansin pitäjän oon oppinu tuntemaan paremminkin ja olinpa juuri pari viikkoa sitten hepun 28v synttäreillä. Siellä olikin toooodella hauskaa ja Streetin Jokkekin soitti poikkeuksellisesti housesetin.
Vai on Dancegroovesissa tuo mahdollisuus. En o vaan kiinnittäny asiaan parempaa huomiota. Pitää katella mitä löytyisi. |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Mistä Skip tilasit rakkaus stimulaatiot? |
kemikaalikaupasta
http://www.chemical-records.co.uk/
sieltäkään ei tosin taida mitään saada tilattua ilman luottokorttia!:( |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by diffas
erittäin päheetä diippii tii. schulz on kyl ehdoton
favorite täl hetkel. vielä muutama kuukausi sitten en
juurikaan kaverista tiennyt muuta ku elevationin. mut
kun kaveri alkoi tykittää myös mun remixia bt:sta joka
settiin, niin aloin tutustuu kaveriin hieman tarkemmin.
|
Mitäs! Sääkös sen remixin oot tehny?? =) |
|
|
| diffas |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Mitäs! Sääkös sen remixin oot tehny?? |
Niin taisi vahingossa käydä. :/ |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by diffas
Niin taisi vahingossa käydä. :/ |
Heh. :) Sehän on hyvä remix! =) |
|
|
|
|