|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
| Kuinka paljon rahaa käytätte yleensä per kuukausi noihin levyihin? Minun tapauksessani ei ole hirveän paljon rahaa potissa, 5-10e per kuukausi (melkein ainoastaan halvat/vanhemmat CD-kokoelmat/miksaukset). Suurin osa julkaistuista biiseistä kuuntelen ainoastaan radion tai tällaisten kuin esim. Radio Unityn ja Hallmarkin settien kautta. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Kuinka paljon rahaa käytätte yleensä per kuukausi noihin levyihin? Minun tapauksessani ei ole hirveän paljon rahaa potissa, 5-10e per kuukausi (melkein ainoastaan halvat/vanhemmat CD-kokoelmat/miksaukset). Suurin osa julkaistuista biiseistä kuuntelen ainoastaan radion tai tällaisten kuin esim. Radio Unityn ja Hallmarkin settien kautta. |
Sanotaanko näin, että köyhänä opiskelijana ei tullut paljon hankittua, sain valmennuspalkkiota n. 200€ kuussa ja siitä meni iso osa levyihin. Nyt kun olen duunissa taitaa aika iso osa palkasta mennä pelkästään musiikkiin koska rahaa en paljon muuhun yleensä käytä (varsinkaan nyt kun alkoholikin on halpaa ;) ). |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by skip
ainoaa loistavaa tossa sinkussa on mun mielstä kansi! jalokivi näyttää siinä varsin hehkeältä!:eyespop: :eyespop: :eyespop:
jenkkisinkku taasen tosta olisi huomattavasti parempi IMO sisältää markuksen paremman mixinkin, eli coldharbour mixin tietenkin! |
Kyllähän siinä mukavat kannet on. ;) Joo, no oli pakko ostaa toi, ku 1e:llä lähti. Ehkä joskus tulee hankittua se kunnon sinkku. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Kuinka paljon rahaa käytätte yleensä per kuukausi noihin levyihin? Minun tapauksessani ei ole hirveän paljon rahaa potissa, 5-10e per kuukausi (melkein ainoastaan halvat/vanhemmat CD-kokoelmat/miksaukset). Suurin osa julkaistuista biiseistä kuuntelen ainoastaan radion tai tällaisten kuin esim. Radio Unityn ja Hallmarkin settien kautta. |
0-30e. Eipä opiskelijan pussista paljon enempää nipistetä. :( |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Kuinka paljon rahaa käytätte yleensä per kuukausi noihin levyihin? |
Vaihtelee 0-400 euron välillä, normaalisti alle 100 euroa kuitenkin riippuen julkaisuista ja mitä sattuu löytymään käytettynä tai tarjouksista. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Vaihtelee 0-400 euron välillä, normaalisti alle 100 euroa kuitenkin riippuen julkaisuista ja mitä sattuu löytymään käytettynä tai tarjouksista. |
Vastaavia summia uppoavat minun tapauksessani kuukausittaiseen lakikirjallisuuteen...:crazy: |
|
|
| skip |
kyllä mulla menee varmaan reippaasti yli 100€ nykyään, eli ihan liikaa oikeastaan, mutta minkäs teet kun on tälläinen addiktio! nyt kun rahaa on riittänyt töiden takia, niin sitä on myös pistetty ahkerasti menemään! kohta tulee tosin paluu karuun opiskeluarkeen taas ja silloin ei enää pahemmin mitään tilaillakaan! |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by skip
salt tank - eugina (cdr)
harmillista, etteivät ole laittaneet tähän cdr:ään editoimattomia versiota biiseistä, vaikka olisivat varmasti voineet. silti yksi parhaimmista julkaisuista/biiseistä ikinä! michael woods remix:eyespop: :eyespop: :eyespop:
. |
Salt Tank - Eugina, melodista ja leppoisaa tunnelmaa yhtä aikaa. Michael Woodsin remiksaus on kyllä paras olemassaoleva versio tuosta biisistä, paljon lihavampi saundi kuin alkuperäisessä. DJ Tiëston versio ei sekään ole mikään huono biisi, ihan jees. Sitten taitaa myös olla olemassa eräs Leaman remiksi tuosta Euginasta, mutta sitä minä en ole kuullut. Siihen on varmasti lisätty vähän synkempää saundia, tuttuun Leama-tapaan, vai...??
Muistaakseni Orkidea soitti tätä biisiä jatkuvasti pari vuotta sitten, esim. Gatecrasher 2001-setissään jos en ole aivan väärässä. |
|
|
| L.S.G. |
joshua ryan ft harland - buildings inbetween
thomas haverlik - hannah
papercut - reducer
dj 19 - ocean drive
g&m project - feeling the sunrise
space brothers - one more change (remixes)
ilay & beat - i saw (rmx)
chakra - i am
led zeppelin - babe i'm gonna leave you (Quivver mix)
Central Rush - Out Of Focus
Last Rhythm - Last Rhythm
Steve Porter - Lost Classics
Jens De Langer - The Sidewalk
U2- With or without you (sultan&miche remix)
Mark Otten - Mushroom therapy
Perry O'neil - Kubik
Primo Lux - Turnpoint
Sander Kleinberg - 4 Seasons Ep *2 Of 3* 2x12
Bond - The Milky Way
Faraway Project - Without Fear
Tonuri - Take Me
Bermuda Triangle - Mooger Fooger |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Michael Woodsin remiksaus on kyllä paras olemassaoleva versio tuosta biisistä, paljon lihavampi saundi kuin alkuperäisessä. DJ Tiëston versio ei sekään ole mikään huono biisi, ihan jees. Sitten taitaa myös olla olemassa eräs Leaman remiksi tuosta Euginasta, mutta sitä minä en ole kuullut. Siihen on varmasti lisätty vähän synkempää saundia, tuttuun Leama-tapaan, vai...??
Muistaakseni Orkidea soitti tätä biisiä jatkuvasti pari vuotta sitten, esim. Gatecrasher 2001-setissään jos en ole aivan väärässä. |
Woodsin versio on kyllä loistava ja ihan "musthave" mutta oma suosikkini on silti vanhempi ambient-versio, joka on nimettykin toisin, Sargasso Sea. Ja se Leaman piiiiiitkä, tyylikäs ja deepimpi versio löytyy virallisesti Missing Pieces EP:ltä (Lost Language LOST014) kolmen muun namibiisin kera mutta onnekas voi löytää sen myös whitelabel-vinyyliltäkin. |
|
|
| Mr.Mystery |
1 x NICKSON, ROBERT : Spiral [12"]
1 x DE GOVIA, MIRCO : Chronoscale Sampler 2 [12"]
1 x SUPER 8 : Alba [12"]
1 x McLACHLAN, SARAH : Fallen [12"]
1 x CAPE TOWN : Cinema [12"]
1 x ENDRE : Kallocain [12"] |
|
|
| skip |
hmmm... tälläset tässä lähiaikoina on tullu hommattua! pari tosta puuttuukin, joista mulla on nyt tuplat, kun kemikaalikaupasta sai HALVALLA 10kpl deviant julkaisuja ja tarvitsin niistä viisi, mutta tuli halvemmaksi tilata kymmenen paketti kuin ne viisi erikseen! :D
andain - beautiful things (cdm)
ei noi kixumixit niin toimi tässä biisissä mielestäni! vokaalite ei vaan sovi jotenkin ja muutenkin g&d unplugged vetää pidemmän korren joka tavalla!
armin van buuren feat. justine suissa - burned with desire (cdm)
hyvää arminikixua, vaikka onkin ehkäpä hieman juustoista tms. pidän tästä jokatapauksessa.
blank & jones - cream (cds)
halvalla kun sai, niin päätin ostaa, että on sitten myös evolution mix hyllyssä, vaikka pvd mixille ei mikään pärjääkään.
blank & jones - watching the waves (cdm)
ihan ok! die ärzte remix on hieman erikoinen tosin
cosmic gate - exploration of space/melt to the ocean (cdm)
avaruuden tutkiminen on ollut pitkän aikaa yksi lempibiiseistäni ja se saa vieläkin sukat pyörimään jaloissa, vaikka se ei enää NIIN kovaa iske kuin ennen. jokatapauksessa tämä oli pakko-ostos. mielenkiintoinen triviaali tieto biisitä, joka itsekin vasta kuulin, "exploration of space" läppä on john f. kennedyn jostain puheesta kuulemma.
delerium feat. nerina pallot - truly (cdm)
kyllä se delerium aina vaan iskee uusien remixien voimalla! tällä kertaa signum remix on eniten mieleeni! todella hyvä biisi mielestäni!
dj sammy - sunlight (cdm)
pulser remixin takia ostin, en originaalin, vaikka ei se pulser remix nyt mikään järin hyvä kyllä ole!
dutch force - deadline (cds)
yksi lempibiiseistäni ikinä! aivan mahtavaa kiksuttelua! nam! vihdoinkin sain tämänkin sinkun itselleni!
humate - love stimulation cd1 (cds)
humate - love stimulation cd2 (cds)
nämä olin jotenkin onnistunut aiemmin missaamaan, mutta nyt kun halvalla sai, niin oli pakko tilata molemmat sinkut! mahtava biisi kyllä, ei voi muuta sanoa!
jewel - intuition (cdm)
vihdoin ja viimeinkin sain tämänkin käsiini! kunnon jenkki versio siis, joka sisältää 8 pitkää mixiä ja yksi niistä on markus schulz coldharbour mix, joka on kyllä aika tajuttoman hyvä!
mario piú a.k.a. dj arabesque - the vision (cdm)
maistuvaa jamittelua! starecase remixikin iskee ja on ainakin täysin erilainen originaaliin verrattuna.
matt darey & marcella woods - voice of an angel ep (cdm)
aivan mielettömän hyvä ep! nocturnal delight on biiseistä oma suosikkini, mutta muutkin iskevät kohtuullisen kovaa!
mauro picotto - back to cali (cds)
push remixin takia! mielestäni yksi parhaista m.i.k.e. biiseistä, vaikka tästä ei varmaan ketään muu ole tykännyt! mulla maistuu erittäin paljon!
new atlantic - i know '99 (cdm)
quake mixien takia ihan sokkona ostin kun halvalla sai! quake instrumental on ihan ok, muut mixit aika huonoja!
nightwatchers - insomnia (cds)
aivan järkyttävän huono coveri faithlessin insomniasta! todella todella huono! onneksi myös tämä oli halpa
paul van dyk - another way/avenue mixed (cds)
kyllä pauli aika jäässä on! ei voi muuta todeta! kaveri mixaa jopa omat sinkkunsa jostain ihmeen syystä! mitä vitun iloa niistä sitten enää on?!? ihan ok biisit muuten kyllä.
paul van dyk - words part 2 (cds)
harmi, ettei part 1:stä ollut saatavilla, kun siinä olisi biisin originaali, joka on ehdottomasti yksi paulin parhaista biiseistä ikinä! ihan ok mixit tässäkin on, muttei niin säväytä jotenkin.
project medusa vs. exor - moonshine (cdm)
exor mix part II:n takia, koska muut mixithän on pasketta ja exor mix on aivan tajuttoman hyvä! tätäkin sinkkua olen jo aika kauan etsiskellyt!
ramond - infinity (cdm)
russenmafia remixi tykittää aika hyvin mun mielestä! ajattelin, että kuulostaa aika paljon junk project matskulta tosin ja sitten huomasin discogsia selaillessani, että junk project = russenmafia!
ruff driverz pres. arrola - la musica (cdm)
ajattelin mike koglin remixin olevan toden näköisesti hyvä, olin väärässä, eikä muutkaan versiot oikein iske! onneksi myös tämä oli halpa kuin banaani
sasha - xpander ep (cdm)
hahaa!!!!!!! vihdoinkin sain tämän käsiini! ei kai tästä paljon mitään voi sanoa, mitä ei olisi jo sanottu aiemmin! aivan mahtava ep! xpander iskee aina vaan!
sunburst - eyeball (eyeball paul's theme) (cds)
aivan mahtava biisi! harmi vaan, että originaalista on pelkkä radioeditti ja muistakin mixeistä on editit, mutta ihan ok editit kylläkin! john johson remixi on aivan tajuttoman hyvä!
symphonic - bolero (cdm)
kamalaa! kaikkeen sitä rahansa pistää kun halvalla saa! onneksi tämäkin oli erittäin edullinen, niin ei niin kovin paljon harmita
three drives - sunset on ibiza (cdm)
vokaaliversio on ehkä maailman hirvein! onneksi mukana on muutama hyvä instrumentaalimixi!
veracocha - carte blance (positiva remixed vol. 9) (cdm)
uudet remixit oli pakko hommata, vaikka eihän ne alkuperäiselle pärjää.
way out west feat. tricia lee kelshall - mindcircus (cdm)
tätä olen metsästänyt varmaan jo pari vuotta! nyt sain sen ja halvallakin vielä! tästä kaikesta menee kiitokset täysin ja vain ja ainoastaa grimille! KIITOKSIA!!!! aivan mahtava levy! biisi on aivan mielettömän hyvä! kaunis kuin mikä! gabriel & dresden remix on mielestäni paras versio!
woody van eyden feat. grace - get ready (cdm)
suorastaan aika hirveetä tuubaa, mutta onneksi maksoi vain 50 senttiä, niin ei niin hirveästi kuitenkaan harmita!
tastexperience - beyond the horizon (cda)
tantrixin takia lähinnä ostin! suuri osa biiseistä on ihan paskaa hippifiilistelyä mielestäni, mutta on siellä tantrixin lisäksi muutama muukin helmi!
va - the ultimate trance album (6cd)
sisältää vaikka mitä helmiä mixaamattomana, mutta myös ihan uskomatonta paskaa riittää! esim. scooter ja flip & fill! hyi hyi! mm. monta bonzain hyvää julkaisua löytyy tältä kokoelmalta. kaksi viimeistä levyä on mixattuja ja ne multa puuttuvatkin, kun oli myyjä ne hukannut, mutta en niitä kyllä jäänyt edes kaipaamaan, koska en olisi nillää mitään edes tehnyt! |
|
|
|
|