| BetaFactory |
| Rinneradiosta puheen ollen: pari viikkoa sitten tuli Suomen telkkarista eräs ohjelma, joka kertoi suomalaisesta taiteilijasta Osmo Rauhalasta. Sattuiko joku katsomaan sitä? Taustamusiikin oli tehnyt Tapani Rinne. Rupesi vain kiinnostamaan se taustabiisi, mutta kun sen nimeä en ikinä saanut selville... :( |
|
|