|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 47)
|
View this Thread in Original format
| XeQtOr |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Kerroppas sitten kun saat sen, että onko siinä kaksi CD:tä, kun sivuilla sitä ei kerrota. Halvalla ainakin lähtisi. :) |
Ainaki tilauksessa oli sama category number (tais olla DISNCD126) ku mitä Distinctiven kotisivuilla et oletan et se on se tuplacd.. Saas ny nähä koska se sitte tulee.. Ilmottelen sitte.. |
|
|
| Jace2 |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Tuo kuulosti kyllä loistavalta, kun kalle sitä joskus tiistain tanssi-illassa soitti. Taisi olla Simon Templar remix. Enpäs ole sen jälkeen sitä kuullut. :( |
Joo just toi Simon Templar mixi rokkaa kyllä kauniisti... |
|
|
| MekkaFIN |
* Underworld - Push Upstairs [CDM]
- tämmöinen löytyi "levymessuilta". :p |
|
|
| XeQtOr |
| Nyt tuli sitten Way Out Westin - Don't Look Now cdon.comista vihdoinkin kotiin asti.. Ihan se tuplalevy näyttää olevan ja hintakin oli päätähuimaavat 14.95 (toimituskulut mukaanlukien).. Streetissähän tämä samainen levy maksaa 24.50.. Kuukaudenhan tässä sai odotella mutta oli se sen arvoista (säästyi 10 ekiä).. |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by XeQtOr
Nyt tuli sitten Way Out Westin - Don't Look Now cdon.comista vihdoinkin kotiin asti.. Ihan se tuplalevy näyttää olevan ja hintakin oli päätähuimaavat 14.95 (toimituskulut mukaanlukien).. Streetissähän tämä samainen levy maksaa 24.50.. Kuukaudenhan tässä sai odotella mutta oli se sen arvoista (säästyi 10 ekiä).. |
Voi sviddu!:whip: Ite tilasin Arimanista ja hintaa kerty vajaa 5 euroa enemmän. Olin 99% varma, että cdonista ei tule tuplalevyä. Tyhmyydestä/kärsimättömyydestä sakotetaan. :( |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by XeQtOr
Nyt tuli sitten Way Out Westin - Don't Look Now cdon.comista vihdoinkin kotiin asti.. Ihan se tuplalevy näyttää olevan ja hintakin oli päätähuimaavat 14.95 (toimituskulut mukaanlukien).. Streetissähän tämä samainen levy maksaa 24.50.. Kuukaudenhan tässä sai odotella mutta oli se sen arvoista (säästyi 10 ekiä).. |
sama mulla! tänään tuli ja maistuu kyllä! aika herkkua tavaraa!
:D |
|
|
| QPS |
CDON:sta tuli tilattua:
CDA Way Out West - Don't Look Now (2CD)
CDA Push - Electric Eclipse |
|
|
| MekkaFIN |
* Axwell - Feel The Vibe [CDS]
* Shapeshifters - Lola's Theme [CDM]
* Underworld - Two Months Off [CDM]
Nämä tulivat tänään CDON.comista. Ja kahdessa jälkimmäisessä kannet hajalla! :| Näin kävi viimeksikin kun samasta paikasta tilasin. Lupasit uudet kannet lähettää, mutta sai olla viimeinen kerta, kun sieltä mitään tilaan! |
|
|
| Puuhis |
| Huomenna pitää hakea Slusnik Lunan Aamukaste 5Am. :) |
|
|
| Mr.Mystery |
Wuhuuu!!!
Lost Tribe - Distant Voices EP (Disc 1) [Hooj Choons Promo]
Tätä on metsästetty vuosikaudet ja vihdoinkin sain sen... :happy2: |
|
|
| Jace2 |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Huomenna pitää hakea Slusnik Lunan Aamukaste 5Am. :) |
Toi on kyllä ehdottomasti hankittava itsekkin!! |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Huomenna pitää hakea Slusnik Lunan Aamukaste 5Am. :) |
onkohan toi mixattu? ja tuleekohan muualle saataville kun streettiin? |
|
|
|
|