|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 58)
|
View this Thread in Original format
| skoda |
R.V.D.B - Overload [Liquid]
Kyau vs Albert - Made of Sun [Euphonic] |
|
|
| GrimReaper |
CJ Bolland - The Prophet [CDM]
Lasgo - Something (Mirco de Govia Remix) [CDS]
UNKLE - Never Never Land (limited edition) [2xCD]
Viton & Stel - Wooden Swordz (Remixes disc 1) [12"]
Viton & Stel - Wooden Swordz (Remixes disc 2) [12"]
Starkid - Crayons (2004 Remixes) [12"]
Depeche Mode - Enjoy The Silence 04 (Timo Maas Mix/Richard X Mix/Ewan Pearson Mix&Dub) [2x12"]
Depeche Mode - I Feel Loved (Fafa Monteco Remix) [whitelabel 12"]
Miss Kittin - Profesional Distortion (Subsky's In Your Face Mix) [whitelabel 12"]
Radiohead - Go To Sleep (Zoo DJs Remix) [whitelabel 12"] |
|
|
| skoda |
No niin, tuli lihotettua levylaukkua... :p
BT - The Technology EP [Nettwerk]
Dido - Sand in my shoes (remixes) [BMG]
Arctic Quest - Offbeat [Armind-Armada]
Mozes & Edd - Captivated [Drizzly]
DJ Ton TB - Dream Machine (Remixes) [Black Hole]
Perry O'Neil - Reworks Part 1 [Electronic Elements]
Catcher - Destiny Sunrise [Exciter]
Niels Van Gogh - Feeling a Pressure [Fast Forward]
United Boys - Away from You [Illuminate]
MK-S - Illuminate [Trance Communication]
Paul Van Dyk - Reflections EP [Vandit]
:gsmile: |
|
|
| BetaFactory |
| Mystery bag: progressive. Aika tylsä progekokonaisuus tällä kertaa. Rene Amesz - "Back Into the Funk" rokkasi eniten. Ei kuitenkaan ole tullut kuunneltua niin paljon niitä uusia levyjä vielä. |
|
|
| MekkaFIN |
Firevision - The Game You Play [CD]
- Eikös tää oo electroa? Vai mitä? Discogsin mukaan Euro-Housea... Pistäkääs jotain samantyylisiä artisteja, Suomalaisia tai ulkomaalaisia. |
|
|
| skoda |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Mystery bag: progressive... |
Mitenkäs noin muuten ei noita enään ole streetbeatissa ainakaan sivujen mukaan, (house paketti löytyy) noita on kai joka kuukausi tietty määrä? Ja onkos tuossa paketissa oikeastikkin jotain hyvää vai vaan ylijäämä levyt yms roska?
Ja takas aiheeseen...
Armin van Buuren - 002 A State of Trance sampler 2004 [Armada]
Armin van Buuren - 003 A State of Trance sampler 2004 [Armada]
Mark Norman - Phantom Manor [Magik Muzik]
Whiteroom ft. Amy Cooper - Someday [Captivating]
Tiesto ft. BT - Love Comes Again (GMN) [Kontor]
Leben - Day 1 [Relative] |
|
|
| BetaFactory |
En nyt itse kutsuisi tuota Fireviosionia electroksi. Heh, eurohouse-nimitys on aivan uusi minulle. Taidanpa kutsua sitä Alkalyne-breikiski tulevaisuudessakin. :)
Ja sitten niihin salaperäisin mystery bageihin. Kyllä ne voivat sisältää ihan kelvollisiakin levyjä. Kesällä tuli ostettua trance bag, ja siinä oli mukana esim. Pushin "Electric Eclipse" (Bonzai). Mutta toki on niin, että niihin laitetaan myös sontaa, jos niin saa sanoa. |
|
|
| skoda |
| Joo sehän on kuin ostaisi sian säkissä. 12€ ei oikeastaan ole paha hinta, ellei säkki todellakin sisällä roskaa. Mutta voisinpa joskus ostaa tuollasen. :) |
|
|
| GrimReaper |
Mysterybägithän on ihan tarkoituksella kuin "sika säkissä", siksi nimi on Mystery Bag, et tiedä mitä saat. Mikäli tuuri käy, voit saada kymmenen loistolevyä tai sitten kymmenen turhaa lättyä joita et enää ikinä kuuntele toista kertaa... 12e kymmenestä levystä kun kuitenkin on vähän niin eipä parane valittaakaan.
Omalle kohdalle on sattunu molempia mutta useimmiten mukana on ollu muutama kelpo biisi ja loput käyny fillereistä joissain seteissä eli ihan jees hintaan nähden. Huono puoli tosin on se että voit saada saman levyn monta kertaa jos se on sattunu olemaan monessa bägissä eri ajankohtinakin.
Vastaavia bägejähän on melkein joka levykaupassa ja Streettiin niitä tulee aika ajoin, yleensä kait jotain kymmenkunta bägiä per "tyyli" (aina kun se nimi ei aivan mee kohdalleen.. vaan ne sekottaa vähän tyylilajeja) kerralla. |
|
|
| BetaFactory |
| Onko joku teistä ikinä uskaltanut ostaa sellaista hard dance-pussia? Kiinnostaisi tietää, sisältävätkö ne pääasiassa hard housea/hard techno vai esim. nu nrg/hard energy? |
|
|
| MekkaFIN |
Paul Oakenfold - Great Wall [2xCD]
Mahtava mix-albumi! |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Onko joku teistä ikinä uskaltanut ostaa sellaista hard dance-pussia? Kiinnostaisi tietää, sisältävätkö ne pääasiassa hard housea/hard techno vai esim. nu nrg/hard energy? |
Enpä tiedä kun en juurikaan enää muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kuuntele mitään 'hard' -etuliitteellä varustettua musaa.. joten en usko että ostaisinkaan. Mutta kai sieltä löytyy kaikenlaista samaa mitä Streetin kataloogin Hard Dance-osion altakin.. eli vähän kaikkea hardia. |
|
|
|
|