|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 44)
|
View this Thread in Original format
| Puuhis |
Global Underground 019 - John Digweed - Los Angeles (CD)
Faithless - Muhammad Ali (CD)
Roger Sanchez feat. Armand Van Helden & N'Dea Davenport - You Can't Change Me (CD)
Ylivieksa.org - Station Complication (CD)
Prodigy - Baby's Got A Temper (12")
Garbage - Breaking Up The Girl [remixes) (12")
Basement Jaxx - Rooty (12") |
|
|
| TonY |
| Madonna - What it Feels Like For a Girl (Above & Beyond Remix) :D |
|
|
| Puuhis |
Gabriel&Dresden - Bloom (CD)
Ylivieska.Org - Station Complication (CD)
Paul van Dyk - Perfect Remixes 2 (CD) |
|
|
| Mr.Mystery |
Nyt oli kiksuttelufiilis :)
AVEN : All I Wanna Do [12"]
LOST WITNESS : 7 Colours [CDS]
GREEN MARTIAN : Best Of EP [12"]
LANGE : Sincere For You [12"]
PUSH : Electric Eclipse Album Sampler [12"]
DJ TON TB : Dream Machine [12"]
CORSTEN, FERRY : Sweet Sorrow [12"] |
|
|
| Puuhis |
Päivitetään vähän:
Sarah McLachlan - Stupid (CDS) Sisältää Junkie XL:n mixin World On Fire:sta!! :D
Future Chill (2x CD + 1 DVD) joku 7 euron chillaillusetti, josa on hieno chillailludeeveedee.:toothless
Don Johnson Big Band - Jah Jah Blow Job (CDS) tuettiinpa taas suomalaista musiikkia eurolla. :cool:
Ja nämä olivat siis Anttilasta. |
|
|
| GrimReaper |
Jaahas, onkin taas hetki aikaa kun oon postannu..
Viime aikoina on tullu ostettua suht vähän levyjä, ei vaan o oikein jaksanu. Tässä on muutama viime viikkojen aikana ostetuista.
WOW - Don't Look Now [2xCD/3x12"]
Prodigy - Poison [12"]
Prodigy - One Love [12"]
Gus Gus - David (Luke Chable Remix) [12"]
Lost Witness - 7 Colours [CDM]
Allure - No More Tears [CDM]
GU - Singles Box vol .1 [6xCDM] >> tulis jo pian :happy2:
sekä kasa Bonzain CDRiä ja muutama Bonzai vinyyli.. ei jaksa listata nyt, ehkä myöhemmin. |
|
|
| TonY |
Tranquility Base - Razorfish :D
En-Motion - Getting Away With It (Don't Be Afraid)
Alpha Breed - X-Pectation |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
WOW - Don't Look Now [2xCD/3x12"]
|
Onkos kova levy? |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Onkos kova levy? |
Aivan tajuttoman hyvä!!! Mikäli tykkää rikkobiiteistä vokaaleilla niin on pakko-ostos! Levyllä on vain muutama tasabiittibiisi, jotka nekin on kyllä helmiä. Loistava kokonaisuus kuten ne kaksi aiempaakin WOW-levyä. Se bonus DJ-miksilevykin on tosi hyvä, vähän rauhallisempaa ja syvempää mitä itse albumi. |
|
|
| BetaFactory |
| Ei ole ostettu mitään levyjä pari kuukauteen, taitaa nimenomaan olla joku ennätys! ;) |
|
|
| diffas |
Eihän levyjä nyt aina ole pakko ostaa. Itsekin ostan parin kuukauden
välein isomman satsin ja muutamia yksittäisiä sieltä täältä. :)
Levymessuilta tarttui mukaan viime Lauantaina New Order-Crystal 2x12"
remix lätty. Hitsi joo, rules isosti! |
|
|
| GrimReaper |
Jee! Tänään posti toi: GU - Singles Box vol. 1 [6xCDM], makso järkyttävät 17.50 euroa, about. :p
Aivan mielettömän hyvä kokoelma GU:n sinkkuja sekä formaattina ihan helmi. Vastaavia saisivat muutkin labelit julkasta. |
|
|
|
|