|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
Humate - Love Stimulation kuuluu tuon listan parhaimpiin, ainakin jos minulta kysyt. Alkuperäinen versio ehkä se kaikkein paras niistä eri versioista. Silloin 98/99 (tiedä nyt kumpi...)kun uunituori Love Stimulation löysi tiensä kauppojen hyllyille, oli vain pakko ostaa. En ehkä pidä yhtä paljon siitä biisistä enää, mutta huonoksi biisiksi se ei ikinä tule muuuttumaan. ;)
Sashan Xpander löytyy ainoastaan originaalimuodossaan minulta (Trance Allstars CD-kokoelma vissiin), joten vähän harmittaa etten ole mitään remiksiversioita kuullut. |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Sashan Xpander löytyy ainoastaan originaalimuodossaan minulta (Trance Allstars CD-kokoelma vissiin), joten vähän harmittaa etten ole mitään remiksiversioita kuullut. |
ei siitä kai yhtäkään virallista remixiä taida ollakaan! tolla ep:llä on vaan kolme muuta biisiä täyspitkän ja edit xpanderin lisäksi! |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by skip
ei siitä kai yhtäkään virallista remixiä taida ollakaan! tolla ep:llä on vaan kolme muuta biisiä täyspitkän ja edit xpanderin lisäksi! |
Tuuri iskee taas! :) Sitten en ole jäänyt mitään vaille. |
|
|
| MekkaFIN |
| Tulipas tämmönen tilattua: Markus Schulz - Coldharbour Sessions 2004 [2CD]. Kommentteja lisää, kun levyt saapuvat. |
|
|
| thomas |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Humate - Love Stimulation kuuluu tuon listan parhaimpiin, ainakin jos minulta kysyt. Alkuperäinen versio ehkä se kaikkein paras niistä eri versioista. Silloin 98/99 (tiedä nyt kumpi...)kun uunituori Love Stimulation löysi tiensä kauppojen hyllyille, oli vain pakko ostaa. En ehkä pidä yhtä paljon siitä biisistä enää, mutta huonoksi biisiksi se ei ikinä tule muuuttumaan. ;)
|
uutena, 98, mitä vattua ? :whip:
ko biisihän on alunperin vuodelta 93 tai 94.
ainakin se ekassa (ja vikassa) paul van dykin x-mixissa soi :) |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by thomas
uutena, 98, mitä vattua ? :whip:
ko biisihän on alunperin vuodelta 93 tai 94.
ainakin se ekassa (ja vikassa) paul van dykin x-mixissa soi :) |
Jep, '93 kesällä se julkastiin MFS/DSB:n alla. PvD uudelleenmiksasi vanhan love mixinsä vuonna '98 (1993: love mix >> 1998: love club mix) ja samalla mukaan tuli myös Blank & Jonesin ja Oliver Liebin miksaukset. Itse tuli ostettuakin se '93 alkuperäisjulkaisu joskus silloin kun se tuli ulos.. Toimii silti loistavasti edelleen vaikka yli kymmenvuotinen onkin. Humaten original mixiä vaan ei kukaan muista "originaaliksi" vaan sen b-puolen, Paul van Dyk love mixin. Hyviä muistoja tulee aina mieleen kun kuulee tän biisin jossain.
Ja MekkaFIN, tuo Schulzin Coldharbour Sessions on kyllä mun mielestä yksi loistavimpia miksi-CD:itä viimeisen parin vuoden ajalta vähintäänkin! Aivan mielettömän kaunista musaa. En kyllä nykyään ostakaan kuin ehkä 1-3 miksi-cd:tä vuodessa, miksatut artistialbumit poisluettuna. :tongue3 |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Ja MekkaFIN, tuo Schulzin Coldharbour Sessions on kyllä mun mielestä yksi loistavimpia miksi-CD:itä viimeisen parin vuoden ajalta vähintäänkin! Aivan mielettömän kaunista musaa. En kyllä nykyään ostakaan kuin ehkä 1-3 miksi-cd:tä vuodessa, miksatut artistialbumit poisluettuna. :tongue3 |
Heh, hyvä kuulla. :) Huomennahan se selviää. |
|
|
| Nuutti |
| Mistä Skip tilasit rakkaus stimulaatiot? |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by thomas
uutena, 98, mitä vattua ? :whip:
ko biisihän on alunperin vuodelta 93 tai 94.
ainakin se ekassa (ja vikassa) paul van dykin x-mixissa soi :) |
Pyydän anteeksi. :)
Olen ilmeisesti ymmärtänyt asian vähän tai enemmän väärin. Tuo versio, mikä minulla on Trance Stimulation-albumilla, ei kuulosta siltä, kuin olisi vuodelta -93, joten ehkä se biisi, mitä minä pidän "alkuperäisenä", loppujen lopuksi on joku remiksi. Muistaakseni tuon CD:n kansio ei ilmaise mitään mistään remiksaajasta, joten oudoksi tämä juttu nyt muttuu. :conf:
Ja 93/94 minä en vielä edes tiennyt mikä oli trance, joten suokaa ystävällisesti anteeksi. :( Minä vain uskoin että se oli uunituori biisi silloin kun se alkoi ilmestyä ei yhdellä vaan monilla kokoelma-CD:illä saman tien. |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Pyydän anteeksi. :)
Olen ilmeisesti ymmärtänyt asian vähän tai enemmän väärin. Tuo versio, mikä minulla on Trance Stimulation-albumilla, ei kuulosta siltä, kuin olisi vuodelta -93, joten ehkä se biisi, mitä minä pidän "alkuperäisenä", loppujen lopuksi on joku remiksi. Muistaakseni tuon CD:n kansio ei ilmaise mitään mistään remiksaajasta, joten oudoksi tämä juttu nyt muttuu. :conf:
Ja 93/94 minä en vielä edes tiennyt mikä oli trance, joten suokaa ystävällisesti anteeksi. :( |
Ei se originaali tosiaankaan niin vanhalta kuulosta. Ehkä enemmänkin just joltain 98 matskulta. |
|
|
| BetaFactory |
| Noniin, nyt on tullut tarkastettua: levyltä löytyvä biisi oli (c) 1998, MUTTA se oli Blank & Jonesin tekemä remiksaus. Joten puusilmä iskee taas! Olen pahoillani aiheuttamastani hämmästyksestä tässä foorumissa. :crazy: |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Pyydän anteeksi. :)
Olen ilmeisesti ymmärtänyt asian vähän tai enemmän väärin. Tuo versio, mikä minulla on Trance Stimulation-albumilla, ei kuulosta siltä, kuin olisi vuodelta -93, joten ehkä se biisi, mitä minä pidän "alkuperäisenä", loppujen lopuksi on joku remiksi. Muistaakseni tuon CD:n kansio ei ilmaise mitään mistään remiksaajasta, joten oudoksi tämä juttu nyt muttuu. :conf:
Ja 93/94 minä en vielä edes tiennyt mikä oli trance, joten suokaa ystävällisesti anteeksi. :( Minä vain uskoin että se oli uunituori biisi silloin kun se alkoi ilmestyä ei yhdellä vaan monilla kokoelma-CD:illä saman tien.
EDIT: Noniin, nyt on tullut tarkastettua: levyltä löytyvä biisi oli (c) 1998, MUTTA se oli Blank & Jonesin tekemä remiksaus. Joten puusilmä iskee taas! Olen pahoillani aiheuttamastani hämmästyksestä tässä foorumissa. :crazy: |
Ei tässä nyt ainakaan meiltä anteeksi tarvii pyytää. Mitään pahaa ei ole tapahtunut. Hyvä kuitenkin että "ongelma" ratkesi.
Yhdyn Nuutin mielipiteeseen ja totean että ne '93 versiot olivat kyllä paljon aikaansa edellä ja kuulostavat tuoreemmilta mitä ovatkaan. |
|
|
|
|