|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| skip |
tänään heräsin postimiehen pimpottaessa ovikelloa ja sieltä tulikin muutama levypaketti. tälläinen oli tämän päivän saalis:
balloon - technorocker (cdm)
the beginerz - reckless girl (cds)
critical 7 - lost (cdr)
future breeze - smile (cdm)
lange feat. leah - don't think it (feel it) (cdm)
lost tribe - distant voices (cd-ep)
medway - fat bastard (cd-ep)
medway - the resurrection (cd-ep)
mike shiver - feelings (cdr)
mr. phillips - 7th day (cdm)
paragliders - change me (cds)
pete lazonby - sacred cycles (cdm) |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by skip, edited by Grim
tänään heräsin postimiehen pimpottaessa ovikelloa ja sieltä tulikin muutama levypaketti. tälläinen oli tämän päivän saalis:
lost tribe - distant voices (cd-ep)  |
Kyllä yks mun kaikkein parhaimmista CD-hankinnoista aikoinaan! |
|
|
| Kinde |
| Tarttee varmaan viimeinkin hommata ittelle Visa... kävin tsiikailemassa Hooj.comin sivuilla niitten cd-tarjontaa ja kyllä siellä oli niin paljon sälää mitä teki mieli tilata. Mitäs Skip joutu pulittamaan postimaksua tommosesta paketista? |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Kinde
Tarttee varmaan viimeinkin hommata ittelle Visa... kävin tsiikailemassa Hooj.comin sivuilla niitten cd-tarjontaa ja kyllä siellä oli niin paljon sälää mitä teki mieli tilata. Mitäs Skip joutu pulittamaan postimaksua tommosesta paketista? |
seitsemästä levystä (cd) tuli postikuluja laskun mukaan £4.96 (puntia huom!)
mutta siellä on se shipping quote juttu siellä basketissa, josta näkee postikulut sille mitä siellä korissa on, se on ihan kätevä! mutta kannattaa tosiaan muistaa, että noi hinnat on puntia ja sitten niihin lisätään lopuksi vielä 17.5%:n alv, joka on aina hyvä muistaa, koska se nostaa hintaa noin postikulujen verran myös, jos laskeskelee ensin hinnat ilman veroja!:D |
|
|
| skip |
tänään tuli tälläiset:
blank & jones - the nightfly (cdm)
dirt devils - the drill (cdm)
kai tracid - trance & acid (cdm)
marc et claude - i need your lovin' (cdm)
joista kiitos afastestille! :D |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by skip
tänään tuli tälläiset:
blank & jones - the nightfly (cdm)
dirt devils - the drill (cdm)
kai tracid - trance & acid (cdm)
marc et claude - i need your lovin' (cdm) |
Mistä sä revit rahaa noihin? :D |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Mistä sä revit rahaa noihin? :D |
Eikös sitä työnteolla saa rahaa tilille, ainakin yleensä? :toothless |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Mistä sä revit rahaa noihin? :D |
töistäpä hyvinkin, kuten grim jo mainitsi!:D
mutta en pahemmin normaalisti tuhlaa rahaa muualle kuten tupakkaan ja viinaan, koska en polta enää ja juonkin todella harvoin. aiemmin ei tullut pahemmin vaatteitakaan ostettua muutamaan vuoteen, mutta nyt on niihinkin mennyt hieman, kun olen ollut töissä. ja kannattaa asua vanhempien luona. asun siis himassa mutsin kanssa ja täällä on ilmainen ruoka ja asunto ja netti yms. herkkuja jotka maksaa yleensä ihan hyvin. eli toisin sanoen koitan laittaa levyihin melkein kaiken rahoistani!:D :D :D |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by skip
töistäpä hyvinkin, kuten grim jo mainitsi!:D
mutta en pahemmin normaalisti tuhlaa rahaa muualle kuten tupakkaan ja viinaan, koska en polta enää ja juonkin todella harvoin. aiemmin ei tullut pahemmin vaatteitakaan ostettua muutamaan vuoteen, mutta nyt on niihinkin mennyt hieman, kun olen ollut töissä. ja kannattaa asua vanhempien luona. asun siis himassa mutsin kanssa ja täällä on ilmainen ruoka ja asunto ja netti yms. herkkuja jotka maksaa yleensä ihan hyvin. eli toisin sanoen koitan laittaa levyihin melkein kaiken rahoistani!:D :D :D |
No niin. :P Ei ihme jos sitä rahaa löytyy. Ite oon vielä köyhä opiskelija, ni ei paljon liikene levyille tuohta. :/ Pari sinkkua kuukaudessa yritän ostella. |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
No niin. :P Ei ihme jos sitä rahaa löytyy. Ite oon vielä köyhä opiskelija, ni ei paljon liikene levyille tuohta. :/ Pari sinkkua kuukaudessa yritän ostella. |
itsekin olin (köyhä) opiskelija until recently, mutta sitten jäi lukio taakse syksyn yo-kitjoitusten myötä ja nyt painan hommia siihen asti, kunnes syksyllä taas (toviottavasti) opiskelu jatkuu jossain kolmannen asteen oppilaitoksessa, silloin olen taas köyhä, hyvin köyhä!:( |
|
|
| Kinde |
| Että mä vihaan radio-edittejä... ostin tossa pari cd-sinkkua (Rob D - Clubbed To Death & Motorcycle - ATRC) ja huomasin vasta himassa, että toi Hybridin remiksi Club To Deathistä oli joku 3.27 pitkä editti.. :whip: :whip: No, ei oo eka kerta kun unohtanut tsekata biisin pituuden tarkemmin. Toivottavasti toi brittien uus sääntö mikä sallii yli 20 minuuttiset cd-sinkut listakelposiksi muuttaa vähän noita sinkkumarkkinoita ettei tarvitse enää jatkossa kirota noita edittejä... |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Kinde
Että mä vihaan radio-edittejä... ostin tossa pari cd-sinkkua (Rob D - Clubbed To Death & Motorcycle - ATRC) ja huomasin vasta himassa, että toi Hybridin remiksi Club To Deathistä oli joku 3.27 pitkä editti.. :whip: :whip: No, ei oo eka kerta kun unohtanut tsekata biisin pituuden tarkemmin. Toivottavasti toi brittien uus sääntö mikä sallii yli 20 minuuttiset cd-sinkut listakelposiksi muuttaa vähän noita sinkkumarkkinoita ettei tarvitse enää jatkossa kirota noita edittejä... |
olen 100% samaa mieltä! mutta itse huomasin viime tingassa jättää ton douganin sinkun kauppaan onneksi! |
|
|
|
|