return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 20)
View this Thread in Original format
MekkaFIN
Ja tuosta Coldharbour Sessions 2004 levystä:

On kyllä Markus kovan levyn saanut kasaan. Melkein kaikki biisit kolahtavat hyvin. Parhaita levyjä, mitä on tullu ostettua.
diffas
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Heh. :) Sehän on hyvä remix! =)

Hmm. vai tarkoitatko nyt tuota remixia, mikä on sun signaturessa?
Terminalhead mix? Se ei kyl o mun enkä o kuullut. :)

http://www.globaldjbroadcast.com/?top10

4. Özgür Cän- Over Nothing at All [CDR]
5. BT- Force of Gravity (Dlm vs. Diffas Remix) [CDR]
6. Yunus Guvenen & Subsky- Erotic Sumo [CDR]
skip
quote:
Originally posted by diffas
Terminalhead mix? Se ei kyl o mun enkä o kuullut. :)

http://www.globaldjbroadcast.com/?top10

4. Özgür Cän- Over Nothing at All [CDR]
5. BT- Force of Gravity (Dlm vs. Diffas Remix) [CDR]
6. Yunus Guvenen & Subsky- Erotic Sumo [CDR]

:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

oho! oikeen top10:ssä ollut! onnittelut! itse en ole remixiä tosin vielä muistaakseni kuullut. pitänee imasta jostain!:D
diffas
quote:
Originally posted by skip
oho! oikeen top10:ssä ollut!

No arvaa vaan mitkä mun reaktiot oli ku ite havaitsin ton.
En olis kyl koskaan uskonut.
GrimReaper
Mäkään en o kuullu koko remiksiä.. pitääpä jostain kaivaa. Al Azar remix on ollu kuitenkin mun suosikki siitä asti kun kuulin. ;)
MekkaFIN
quote:
Originally posted by diffas

Eiku ihan tota sun remixiä. ;)
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by GrimReaper
Mäkään en o kuullu koko remiksiä.. pitääpä jostain kaivaa. Al Azar remix on ollu kuitenkin mun suosikki siitä asti kun kuulin. ;)

Hmm, tuntuvathan ne tuosta tykkäävän. Vielä kun löytäisi jostain BT:n yhteystiedot...
skip
vähän ceedeeärriä jooffilta tuli tilailtua! ja jokainen on aivan törkeän hyvää matskua! kyllä se joof vaan on mies paikallaan IMO! nyt mulla on kaikki joof recordingsin julkaisut tähän mennessä cd:llä!

john "00" fleming & russel floorplay - we have no reference of time (cdr)
reysan khan - shi-du 2000 (cdr)
s2por - make me feel (cdr)
ultrasonik - pulsating rhythm (cdr)
fusion feat. matt hardwick - resistance (cdr)
fusion feat. matt hardwick - spectrum (cdr)
the beetseekers - walk of notes (cdr)
choci vs. dirtsnob - future is (cdr)
astral projection - mahadeva (cdr)

ainiin! sitten hienoinen offtopic! tuli ostettua tossa vähän aikaa sitten kaikki james bond leffat dvd:lläkin! sivunnee hieman tätä topiccia, kun ovat levyjä kuitenkin!:D :D :D
Airvision
Tänään tuli Saksasta parit 12":set...vanhoja & uusia nimiä...

*Super8 - Alba/Dawn
*Mirco De Govia - Chronoscale 3/3
*Robert Nickson - Spiral
*8Wonders - The morning after (octagen rmx) :eyes:
*Disco Brothers - Come with us
BetaFactory
quote:
Originally posted by skip

the beetseekers - walk of notes (cdr)

Aah, joukon helmi! Skyway, Walk of Notes ja muut saatavissa olevat Beetseekers-biisit ovat todella hienoja musikaalisesti, mutta omat suosikit löytyvät kuitenkin unreleased-materiaalin joukosta, esim. Ceaseless Motion. Ja vielä ne vanhat modit toimivat erittäin hyvin, esim. Extravaganze, Mind of Trance ja Glimmering Life. Ja emme myöskään saa unohtaa niitä "keskivaiheen" biisejä, mainittakoon esim. omaperäinen Calypso Skies.

Joofilta löytyy aika paljon hyvää matskua, mutta sen sijaan en ole koskaan oikeastaan tykännyt Fleminging omasta tuotannosta, tiedä sitten miksi.

GrimReaper
quote:
Originally posted by BetaFactory
Aah, joukon helmi! Skyway, Walk of Notes ja muut saatavissa olevat Beetseekers-biisit ovat todella hienoja musikaalisesti, mutta omat suosikit löytyvät kuitenkin unreleased-materiaalin joukosta, esim. Ceaseless Motion. Ja vielä ne vanhat modit toimivat erittäin hyvin, esim. Extravaganze, Mind of Trance ja Glimmering Life. Ja emme myöskään saa unohtaa niitä "keskivaiheen" biisejä, mainittakoon esim. omaperäinen Calypso Skies.

Joofilta löytyy aika paljon hyvää matskua, mutta sen sijaan en ole koskaan oikeastaan tykännyt Fleminging omasta tuotannosta, tiedä sitten miksi.

Mun Beetseekers-suosikkini olisi ollut Sasha - Wavy Gravy (Beetseekers Remix) jos Simo olis tehny sen loppuun.. en ehtiny kuulla kuin samplen joka oli tajuttoman hyvä, parempi mun mielestä ku mikään muu remiksi. Se ei ehtinyt kisaan joten hän jätti sen kesken ja hävitti kaikki datan vai miten se meni.. Voi miksimiksimiksimiksi?? :(

Nyt Beetseekers-suosikkeihin kuuluu jo mainittujen lisäksi ainakin Solid Globe - North Pole (The Beetseekers Remix), Labworks - Ibiza Sunrise (Beetseekers Final Remix), The Beetseekers - Synergic Pulse ja monia muita.

John '00' Flemingiltä mikään remiksi tai oma tuotanto ei ole mun listoilla päässyt vielä ylittämään miehen remiksiä biisistä X-Cabs - Neuro, joka on aivan tajuttoman hyvä. :eyes:
BetaFactory
Pitäisi kysyä mieheltä siitä final versiosta. Taitaa olla niin että minulla on ainoastaan joku alfaversio tuosta remiksauksesta. Simon versio siitä North Polesta on monta kertaa alkuperäistä parempi.

Ja jos nostalgiaa haetaan, niin sen ensimmäinen valmistunut trancebiisi taitaa olla Energized.

Taitopuoli on ollut kohdallaan jo alusta asti. Toivottavasti Virus-syntikka tuo uutta pro-soundia tuleviin biiseihin.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 
Privacy Statement