return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 65)
View this Thread in Original format
MekkaFIN
quote:
Originally posted by GrimReaper
Coldplay - Talk (Max Graham Remix) [whitelabel 12"]

Tämmönenkin tullu, pitääpä yrittää kaivella jostain esiin ku Grahamin tuotanto kolahtaa mukavasti. :)
GrimReaper
quote:
Originally posted by MekkaFIN
Tämmönenkin tullu, pitääpä yrittää kaivella jostain esiin ku Grahamin tuotanto kolahtaa mukavasti. :)

Juu aivan loistava versio, instrumentaali tosin mutta näinollen keskittyy enemmän musiikkiin ja fiilikseen kuin vain solisti Chrisin lauluun.
TomyS
Icebreaker - Too Cold/Frozen [Planet Traxx]

Mystic Force - Everglade [Psy-Harmonics]

:D Woohoo!
GrimReaper
quote:
Originally posted by TomyS
Mystic Force - Everglade [Psy-Harmonics]

:D Woohoo!

Helmi! Mulla on Evergladesista MFS:n julkasu. Tossa alkuperäisessa aussijulkasussahan on Endiamo-biisi joka on MFS:n versiossa korvattu Evergladen Effective Force remixillä.
MekkaFIN
VA - Electroclash Compilation

Tämmönen lähti matkaan 0.5e:llä. Saas nähdä koliseeko...

Edit:

Ihan jees levyhän se oli, muutama huonompi biisi ja loput ihan hyviä.
GrimReaper
Enpä tunne noista artisteista oikeastaan kuin Scissor Sistersin, loput on ihan outoja.
TomyS
Mystic Force - Everglade [MFS]
Mystic Force - Psychic Harmony [MFS]
Various - European [MFS]

En ollut European levystä kuullut muuta kuin Mystic Forcen biisin, mutta kylläpä nämä muut kuulostavat hyviltä. Commander Krilly tehnyt aivan mahtavan happobiisin!! :crazy:
GrimReaper
HAHAHAHAA!! European-levyllä on Mijk van Dijkilla jotenkin niin kotoisan tuntuinen biisi.. 'Mijk van Dijk - Sauna (Puusauna Mix)'. En o kuullu biisiä mutta nimi on hauska.
TomyS
quote:
Originally posted by GrimReaper
HAHAHAHAA!! European-levyllä on Mijk van Dijkilla jotenkin niin kotoisan tuntuinen biisi.. 'Mijk van Dijk - Sauna (Puusauna Mix)'. En o kuullu biisiä mutta nimi on hauska.


:D Kieltämättä. On se kivan kuuloinen, alkaa tuulen viimalla ja löylyä heitetään. Tässä on näyte lopusta: Sauna [Puusauna Mix]
MekkaFIN
Gorillaz - 19/2000 [CDS]
Chicane - Lost You Somewhere [CDM]
Campaus - Tears 'N' Joy [CDM]
Full Intention - Uptown Downtown [CDM]

Sekalainen sinkkujoukko lähti mukaan kirpparilta.

TomyS
Sain sen vihdoin!! Luulin että kyseessä oli MFS julkaisu, mutta näyttääkin olevan Psy-Harmonics (Eli parempi)

Mystic Force - Frontier [Psy-Harmonics]

...:D!!
GrimReaper
quote:
Originally posted by TomyS
Sain sen vihdoin!! Luulin että kyseessä oli MFS julkaisu, mutta näyttääkin olevan Psy-Harmonics (Eli parempi)
...:D!!

Eihän noissa Frontierin yhden levyn julkasuissa o mitään eroa tietääkseni, paitsi että P-H on se '94 alkuperäisjulkasu ja MFS '95 Euroopan julkasu. Ja MFS:llä nyt on se kahden levyn versiokin jota ei ole Psy-Harmonicsillä julkastu. Ostinpa levyn itsekin juuri 9 eurolla. MFS-version. Harmi ettei ollu se tupla. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 [65] 66 67 68 69 
Privacy Statement