|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Coldplay - Talk (Max Graham Remix) [whitelabel 12"] |
Tämmönenkin tullu, pitääpä yrittää kaivella jostain esiin ku Grahamin tuotanto kolahtaa mukavasti. :) |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Tämmönenkin tullu, pitääpä yrittää kaivella jostain esiin ku Grahamin tuotanto kolahtaa mukavasti. :) |
Juu aivan loistava versio, instrumentaali tosin mutta näinollen keskittyy enemmän musiikkiin ja fiilikseen kuin vain solisti Chrisin lauluun. |
|
|
| GrimReaper |
Helmi! Mulla on Evergladesista MFS:n julkasu. Tossa alkuperäisessa aussijulkasussahan on Endiamo-biisi joka on MFS:n versiossa korvattu Evergladen Effective Force remixillä. |
|
|
| MekkaFIN |
VA - Electroclash Compilation
Tämmönen lähti matkaan 0.5e:llä. Saas nähdä koliseeko...
Edit:
Ihan jees levyhän se oli, muutama huonompi biisi ja loput ihan hyviä. |
|
|
| GrimReaper |
| Enpä tunne noista artisteista oikeastaan kuin Scissor Sistersin, loput on ihan outoja. |
|
|
| GrimReaper |
| HAHAHAHAA!! European-levyllä on Mijk van Dijkilla jotenkin niin kotoisan tuntuinen biisi.. 'Mijk van Dijk - Sauna (Puusauna Mix)'. En o kuullu biisiä mutta nimi on hauska. |
|
|
| TomyS |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
HAHAHAHAA!! European-levyllä on Mijk van Dijkilla jotenkin niin kotoisan tuntuinen biisi.. 'Mijk van Dijk - Sauna (Puusauna Mix)'. En o kuullu biisiä mutta nimi on hauska. |
:D Kieltämättä. On se kivan kuuloinen, alkaa tuulen viimalla ja löylyä heitetään. Tässä on näyte lopusta: Sauna [Puusauna Mix] |
|
|
| MekkaFIN |
Gorillaz - 19/2000 [CDS]
Chicane - Lost You Somewhere [CDM]
Campaus - Tears 'N' Joy [CDM]
Full Intention - Uptown Downtown [CDM]
Sekalainen sinkkujoukko lähti mukaan kirpparilta. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by TomyS
Sain sen vihdoin!! Luulin että kyseessä oli MFS julkaisu, mutta näyttääkin olevan Psy-Harmonics (Eli parempi)
...:D!! |
Eihän noissa Frontierin yhden levyn julkasuissa o mitään eroa tietääkseni, paitsi että P-H on se '94 alkuperäisjulkasu ja MFS '95 Euroopan julkasu. Ja MFS:llä nyt on se kahden levyn versiokin jota ei ole Psy-Harmonicsillä julkastu. Ostinpa levyn itsekin juuri 9 eurolla. MFS-version. Harmi ettei ollu se tupla. :D |
|
|
|
|