|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 33)
|
View this Thread in Original format
| Aki A. |
| quote: | Originally posted by skip
on muuten mahavat mixit! ainakin vokaaliversio! nam! :tongue2
itse ostin cd-sinkun just ton takia! todella hyvä biisi! |
Kieltämättä, itse maksoin 14 euroa mutta pidän sitä kyllä sen arvoisena. Kiva kun ensi torstaina pääsee soittamaan, vois samantien kokeilla miten tuo toimii paremmalla äänentoistolla :toothless |
|
|
| XeQtOr |
| Astral Projection - The Astral Files, ei niitä astral projectionin parhaimpia levyjä, mut ostin ku halvalla sai.. |
|
|
| GrimReaper |
Tässä muutamia joita on tullu hankittua viime maininnan jälkeen tai muuten vain unohtuneita:
Kay Cee - Escape [CDM] > vanha klassikko, maksoi jopa 1,45e :p
Özgür Can & Rouzbeh Delavari - Eternity [12"]
A. Matsumoto & DJ Yoshi - Dreamer [12"]
Blackwatch & Greed - Gentle Rain (sis. loistavan Greyarean breikkimixin) [12"] > ei o vaan aiemmin tullu vastaan vaikka on etsittykin
Blackwatch & Greed - Gentle Rain (2004 Remixes) [12"]
Brian Eno - An Ending (Ascent) (Leama & Moor Remix) [whitelabel 12"]
Jerry Bonham - Vers 1 Album Sampler (Disc 1) [12"]
Benz & MD - Dilation [12"]
Benz & MD vs. Ebrius - Sound84 [12"]
Pappa & Gilbey - Ortygia (sis. hienon Wrecked Anglen breikkimixin) [12"] |
|
|
| afastest |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Brian Eno - An Ending (Ascent) (Leama & Moor Remix) [whitelabel 12"]
|
Loistava biisi! Oli A&B:n ess.mixissä... |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by afastest
Loistava biisi! Oli A&B:n ess.mixissä... |
Joo, on kyllä helmi miksaus vaikkei aivan Enon '83 originaalille ambient-versiolle pärjääkään.. tosin Leama & Moor ovat kai tekemässä/tehneet jo oman ambient-näkemyksensä 4/4 remiksin lisäksi. |
|
|
| XeQtOr |
Oli palkkapäivä eilen niin pääs vähän törsäilemään taas:
Massive Attack - 100th Window [CD]
Giant Robot - Crushing You With Style [CD]
Sasha - Involver [CD] |
|
|
| Aki A. |
Castaneda: Floor Control [DUTY FREE]
Cultivate: Broken Pieces disc 2 [LOST LANGUAGE] |
|
|
| BetaFactory |
| Omistaako joku Miettisen Kallen mainitseman levyn "Station Compilation" (ylivieska.org)? Halusin vain tietää jos kannattaa yrittää hankkia... |
|
|
| XeQtOr |
| Eikös se Miettinen sitä ite ainaki suositellu.. Eli varmaan ihan kohtuullista matskua.. |
|
|
| GrimReaper |
Allaolevan linkin takaa ainakin löytyy ääninäytteet levyn kappaleista ja samalta saitilta muutakin tietoa tuohon projektiin liittyvistä ihmisistä ja tapahtumista.
http://party.ylivieska.org/levy.htm
Ja levyhän löytyy esim. Streetistä hintaan 8,50€. |
|
|
| BetaFactory |
| Kiitti, juuri tuo sivu oli jäänyt huomaamatta. Vaikuttaa laatumatskulta, sekä trance- että housebiisit olivat kyllä ihan jees. |
|
|
| GrimReaper |
Nämä tuli maanantaina ostettua:
Ferry Corsten - It's Time [CDM]
Orkidea & Lowland - Helsinki In Trance EP [12"]
Ferryllä on edelleen taito tallella, vaikka sitä viimeisen parin vuoden aikana onkin tullut epäiltyä.. niin albumilla oleva originaali kuin miehen oma remixi biisistä ovat hyvin toimivia mielestäni, myös Agnelli & Nelson remix on erinomainen. Kappaleen vokaalit tosin eivät ehkä ole kaikkien mieleen mutta omasta mielestäni ne sopivat hyvin fiilikseen. |
|
|
|
|