|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 49)
|
View this Thread in Original format
| skoda |
Marco V - Confusion Sampler II [12"]
Above & Beyond - No one on Earth [12"]
Dj Danio & Rob Styles - Duende [12"]
Filterheadz - Yimanya [12"]
Armin van Buuren - Universal Religion (Chapter One) [12"]
Firewall Kilimanjaro [12"]
S.H.O.K.K - Madness says what i must do [12"]
Micro De Govia - Chronoscale Sampler 3 [12"]
Electrovoya - Effervesce / Emotional Response [12"]
Davy Van Eynde ft. Fara - Irawadi (Im Leaving) [12"]
Signum - Cura Me [12"]
Empyreal Sun ft. Elles De Graaf - From Dark To Light [12"]
Moontribe - The Ride [12"]
Haak - Frenzy [12"]
Matti Laamanen - Flakes [12"]
Ferry Corsten - Right of Way [12"]
Vaikea arvata minne kaikki rahat menevät. :( |
|
|
| Puuhis |
Prodigy - One Love [12"].
Streetissä on tarjouksessa joitain makseja 2€/kpl tai 6kpl/10€. Tänään tarttu 18 vinyyliä sieltä:tongue2(listaus tulee myöhemmin kun jaksaa). Hakekaa pois omanne! Maksit on tosin enemmän housea kun trancea. |
|
|
| DJ Cinos |
1200 mics - 1200 mics
1200 mics - Heroes of the Imagination. |
|
|
| Puuhis |
| Hybrid - Wider Angle (2xCD) |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Hybrid - Wider Angle (2xCD) |
Mullekkin! :) |
|
|
| DJ Cinos |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Mullekkin! :) |
Ei se nyt niin hyvä ole. Pari mahtavaa kappaletta, ja siinä se. |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by DJ Cinos
Ei se nyt niin hyvä ole. Pari mahtavaa kappaletta, ja siinä se. |
Mekka:n ostopäätökseen toi vaikuttaa varmaan hurjasti :). Mieli tekis itsekin hommata, mutta pitää keskittyä vinyylikokoelman kartuttamiseen. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by DJ Cinos
Ei se nyt niin hyvä ole. Pari mahtavaa kappaletta, ja siinä se. |
En oo kuullu, mutta eiköhän se hyvä ole! ;) |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by DJ Cinos
Ei se nyt niin hyvä ole. Pari mahtavaa kappaletta, ja siinä se. |
Mielestäni aivan mahtava levy! Sijoittuu omalle top5 listalle. kakkos cd on aivan mahtava live cd, + 3 muuta raitaa sisältäen Kid 2000. Oikein nättiä skrätsäystä ym. IMO. 1CD:n 8 raita, SInequanon on melko mielenkiintoinen, siinä räpätään ranskaksi. :) Suosittelen! Arimanilta lähtee hintaan 16.70e. |
|
|
| Puuhis |
V/A - Most Rated (part 01) (2x12") [Defected]
A1. KID CREME: Doin' My Own Thing (original mix)
A2. UNIVERSAL LOVE: Ritmo Da Rua (Brian Tappert re-edit)
B1. JUNIOR JACK: Stupidisco (original mix)
B2. BOBBY BLANCO & MIKI MOTO: 3am (original mix)
C1. ARMAND VAN HELDEN: My My My (original mix)
C2. SOUL THEORY: Drama (Warren Clarke "Drama" mix)
D1. DOUBLE 99: Rip Groove (original mix)
D2. DEEP SENSATION: Somehow, Somewhere (Copyright re-edit)
Lisää infoa täältä. Laatu housea. Suosittelen! :) |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Puuhis
C1. ARMAND VAN HELDEN: My My My (original mix)
Laatu housea. Suosittelen! :) |
Tuo ainakaan kovin hyvä oo. :nervous: |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Tuo ainakaan kovin hyvä oo. :nervous: |
Makunsa kullakin. Ei varmasti Armandin parasta niinkun Funk Phenomena IMO, mutta toimii esim. hyvin lattarihousen kanssa. |
|
|
|
|