|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 57)
|
View this Thread in Original format
| Eis |
Kylie minogue - I believe in you (limited edition picture disc) 12"
Emt kyllä tosta limited edition hommasta, taitaa kaikki nää kyllitädin levyt olla kuvalevyjä, mutta olihan tää pakko ostaa skylarkin mixin takia kun plattassa piipahti :)
Taidan käydä sieltä vielä Moby:n 18 -levyn hakemassa 2x12" paketin siis kun oli ~9e hintaa sillä :) |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
No perrrrkele, mistäs ton löysit? |
K-Records Belgiasta toimitti. *CLICK*
| quote: | Originally posted by Eis
Taidan käydä sieltä vielä Moby:n 18 -levyn hakemassa 2x12" paketin siis kun oli ~9e hintaa sillä :) |
Noin paljon? Maksoin siitä 7 euroa. :toothless |
|
|
| Eis |
| quote: | | Noin paljon? Maksoin siitä 7 euroa. :toothless |
Mistäköhän ostit, jos saan tiedustella? :) |
|
|
| GrimReaper |
Kolo - Track One (Stereounderground Remixes) [12"]
Wrecked Angle - Back To Babylon [12"]
Chris Raven - I Know You Love Me Too (Van Bellen Remix) [12"]
Schiller - Ruhe (Tom Middleton Mixes) [12"]
Shiloh - Will You Ever Come Around [12"]
Alaska Soul - Wonderful (Remixes) [12"]
DJ Rap - Bad Girl (BT Mixes) [12"]
Caspar Pound - Pioneers Of The Warped Groove (Remixes) [12"]
Benz & MD - Tainted & Spiagia [12"]
Quivver - Boz Boz 2004 [12"] |
|
|
| Puuhis |
| quote: | Originally posted by Eis
Mistäköhän ostit, jos saan tiedustella? :) |
Anttilasta.:cool: |
|
|
| Mr.Mystery |
Loistava biisi. Mulla on toi jollain vanhalla Trancemaster-kokoelmalla. |
|
|
| Eis |
Kraftwerk - Aerodynamik 12" [Astralwerks]
Moby - 18 2x12" [Mute Records] |
|
|
| BetaFactory |
Psychopod - Headlines EP
-löytyi jostain ihmeen syystä psy:tä Anttilasta. Hinta 1e. :) Ihan kelpo psy trance, tai lähinnä goa sanoisin.
Godskitchen Worldwide (3CD)
-perustrancea, mutta pakko ostaa kun euron hintaan löytyi.
Tuo Aerodynamik on muuten suht.koht. ok Kraftwerkia, ei sen enempää minun mielestäni. |
|
|
| afastest |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Anttilasta.:cool: |
Missäs anttilassa myytiin? |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by afastest
Missäs anttilassa myytiin? |
Makkaratalo todennäköisesti, siellä on kelpohinnoilla ollu tarjolla jos jonkinlaista konemusavinyyliä Oakenfoldin Bunkasta Orbitalin Blue Albumin kautta Jori Hulkkosen Differentiin ja ties mitä muita, en tiedä kun en o ehtiny poikkeemaan siellä aikoihin... |
|
|
| Puuhis |
Pepe Deluxé - Beatitude [CD]
Pepe Deluxé - Super Sound [CD]
DJ Slow - This Is Now [CD]
Giant Robot - Domesticity [CD]
Giant Robot - Superweekend [2xCD]
Rage Against The Machine - The Battle of Los Angeles [CD]
Rage Against The Machine - Rage Against THe Machine [CD]
Fight Club feat. Laurent Konrad - Spread Love [12"]
Bluephaze - What Is Music? [12"]
Rob Dougan - Clubbed To Death (Vinyl 2) [12"] |
|
|
|
|