|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
Tälläiset on tulossa :
Holden & Thompson - Nothing (2x12"), on kyllä jo whitelabelina mutta sen äänenlaatu on tosi huono
Liquid - Orlando Dawn (12")
MedWay - Release pt. 2 (12")
System F - Out Of The Blue (12")
System F - Out Of The Blue Remixes (12"), sis. 5am Mix jota oon hakenu todella kauan :D
Aurora feat. Naimee Coleman - Ordinary World (CDS)
Heliotropic feat.Verna V. - Alive (CDM)
Johan Gielen - Abnea (Velvet Moods) (CDM) |
|
|
| Puuhis |
Viime perjantaina ostin:
AR52 - Enigma 12"
Mac Zimms - L'Annoce Des Couleurs (2003 remixes part II) 12"
Ja tällä viikolla ostolistalla:
Slusnik Luna - Sinner 12"
Motorcycle - As The Rush Comes (remixes)[Perry O'Neil remix / Markus Schulz Coldharbour] 12"
ehkä myös Ayu - M 12" |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Haha! Muistan kyllä sen sun selkkauksen sen myyjän kanssa. Saitko rahat takas? :) Tuon ikävä kyllä ostin käytettynä yheltä.. |
enpä ole vielä saanut rahoja takasin, mutta pian meinaan tehdä asialle jotain, kunhan kerkiän! |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
HAHA! Mullakin oli/on edelleen vastaava "selkkaus" tilaamieni levyjen kohdalla Ukin Musiikin kanssa. Tilaus tehtiin joskus viime toukokuussa ja edelleenkään ei mitään kummempaa vastausta ku että tulee heti kunhan levyt tulevat Saksasta. Rahallisesti ei kovin suuri juttu mutta harmittaa pirusti!!!! :whip: :whip:
Näinollen suosittelen Ukin Musiikkia kaikille jotka haluavat hukata rahansa loistavaan levykauppaan josta pystyy tilaamaan lähes minkä tahansa julkaisun paitsi ettei tilaus koskaan tule kotiin asti edes vuoden sisällä... :toothless
Xpanderista luulen, että brittien Deconstruction-julkasua tuskin löytyy enää mistään ainakaan uutena mutta jenkkilän Ultra-julkasua muistan jonkun voitokkaasti tilanneen ei kovin kauan sitten. Hinnasta ei o mitään hajua tosin. |
joo, eli siis sama tilanne mulla ja täysin samaa mieltä olen ukin musiikista! paska mikä paska, ei voi mitään.
tota xpander ep:tä en tosiaan mistää löydä, mutta kaipa sekin jostain joskus tulee vastaan toivottavasti!:) |
|
|
| skip |
tollaset on tullu muutamana viime päivänä ostettua:
agnelli & nelson - everyday (cds)
altitude - silence is loud (cdr)
ambassador - fade (cds)
art of trance - easter island (cds)
art of trance - kaleidoscope (cdm)
art of trance - love washes over (cdr)
greg murray - i feel loved (cdr)
kansai - remember this night (cdr)
moogwai - neon (cdr)
paragliders - lithium (cds)
rah - pole position/seven (cdr)
rah - wave/glow (cdr)
schiller - das glockenspiel (cdm)
z2 - i want you (cds)
va - 21st century trance 2 (3cd)
va - platipus volume five
va - platipus six |
|
|
| GrimReaper |
| ***KELE!!! ***TANA!!! Holden & Thompson - Nothing tupla olikin loppu vaikka tilaushetkellä näytti vielä +1.. Ei voisi parhaillaan enempää harmittaa kun olisi ollu kiva saada parempi versio tästä helmestä remikseineen. |
|
|
| Kinde |
| quote: | Originally posted by skip
tota xpander ep:tä en tosiaan mistää löydä, mutta kaipa sekin jostain joskus tulee vastaan toivottavasti!:) |
Muhaha... onneks toi tuli sentään silloin aikoinaan hommattua. Ois varmaaan viimeinen cd mistä meikä suostuis luopumaan...
Anyway, laitoin elämän risaseks äskeisellä kauppareissulla:
Modulation - Dark Star CDM / 0,10 eur :p
Saamari vieköön kun tota Modulation Spiritsiä ei ole tullut mihinkään aleen. Tai oikeestaan voisin melkeen ostaa sen normaalihinnalla jos sen vielä jostain löytäis...
Hitto mitä skeidajulkasuja sitä välillä löytää. Bongasin yhdestä Free Record Shopista Above & Beyondin Far From Love cd-sinkun pahvikotelolla hintaan 4.95. No, ei toi niin paha hinta ois mutta sinkulta löyty seuraavat versiot: radio version & radio edit (shorter). Ei ollut biisin pituuksia lyöty koteloon mut kuinkahan pitkä joku radio version lyhyempi editti voi olla?! Jäi sit ostamatta...
Mistä Skip muuten keikkasit ton Easter Island sinkun? |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Kinde
Hitto mitä skeidajulkasuja sitä välillä löytää. Bongasin yhdestä Free Record Shopista Above & Beyondin Far From Love cd-sinkun pahvikotelolla hintaan 4.95. No, ei toi niin paha hinta ois mutta sinkulta löyty seuraavat versiot: radio version & radio edit (shorter). Ei ollut biisin pituuksia lyöty koteloon mut kuinkahan pitkä joku radio version lyhyempi editti voi olla?! Jäi sit ostamatta...
Mistä Skip muuten keikkasit ton Easter Island sinkun? |
joo, toi far from in love cd-sinkku on tosiaan aivan naurettava! itse tilasin sen aikoinaan cdonista, kun ei ollut kappalelistasta mitään tietoa! suuri pettymys oli kyllä.
ton easter island sinkun ja muutkin platipuksen julkaisut tilasin suoraan platipukselta www.platipus.com |
|
|
| GrimReaper |
Jaahas, nämä jäi käteen tänään vielä niiden jo tilauksessa olevien lisäksi:
Jam & Spoon - Stella (Plump DJs Bootleg Mix) (whitelabel 12")
Cygnus X - The Orange Theme (12"), maksokin kaikki 2 euroa ja vanha olikin jo aika naarmunen.
Olive - You're Not Alone Remixes (12") |
|
|
| Nuutti |
Nää tusinatuumaiset Octans Recordsista. Hyvä palvelu tosiaan! Jokkekin voisi ottaa mallia :D
leama - melodica
havana - ethnic prayer
v-one - dead cities
terra ferma - wolf |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Nää tusinatuumaiset Octans Recordsista. Hyvä palvelu tosiaan! Jokkekin voisi ottaa mallia :D
leama - melodica
havana - ethnic prayer
v-one - dead cities
terra ferma - wolf |
Juu, hyvää ja nopeaa on palvelu kyllä mutta valikoima ja luultavasti myös asiakkaiden määrä Streettiin verrattuna on melko erilainen. Pienemmällä valikoimalla ja (enimmäkseen kotimaisella) asiakaskunnalla on helpompi ja samalla myös nopeampi toimia. Mikäli Octans saisi yhtä paljon tilauksia päivässä mitä Streettiin tulee, niin voisi sielläkin olla palvelu erilaista. Niin uskoisin.
Octansista tilasinkin juuri nuo 2x System F - OOTB, Holden - Nothing ym. Nothing oli loppu tosin vaikka piti olla vielä yksi mutta tukusta onneksi löytyikin yksi kpl joka tulee pikapuoliin mulle. :p
Streetissä harvoin käy näin hyvä mäihä jos levy on jo loppu liikkeestä. |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Juu, hyvää ja nopeaa on palvelu kyllä mutta valikoima ja luultavasti myös asiakkaiden määrä Streettiin verrattuna on melko erilainen. Pienemmällä valikoimalla ja (enimmäkseen kotimaisella) asiakaskunnalla on helpompi ja samalla myös nopeampi toimia. Mikäli Octans saisi yhtä paljon tilauksia päivässä mitä Streettiin tulee, niin voisi sielläkin olla palvelu erilaista. Niin uskoisin.
Octansista tilasinkin juuri nuo 2x System F - OOTB, Holden - Nothing ym. Nothing oli loppu tosin vaikka piti olla vielä yksi mutta tukusta onneksi löytyikin yksi kpl joka tulee pikapuoliin mulle. :p
Streetissä harvoin käy näin hyvä mäihä jos levy on jo loppu liikkeestä. |
ja olit sitten käärinyt kermat pois päältä käytetyt cd sinkut osastolata prkl! mä olisin tarvinnu ton abnean!:(
no, joku toinen kerta sitten!:) |
|
|
|
|