|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| Puuhis |
Hö, tänään tuli LTJ Bukem - Earth 2, eikä vieläkään Way Out Westin Don't Look Now vaikka maksoin jo päiviä aikasemmin levyn kun tämän Earthin.:conf: Bukem tuli jyväskylästä Airon Musiikista ja WOW:in pitäisi tulla melkein naapurista, Ariman Oy:sta. Pitänee soittaa tuonne jos ei ala kuulua.
Slusnik Lunasta sen verran, että se taitaa olla SL:n poikien oma kustanne, jota on painettu n.500 kappaletta, (Orkidean Taikaa painettiin tietääkseni n.1000). Niitten sivujen mukaan sitä saa vain streetistä. http://www.slusnikluna.com/aamukaste5am.php. En usko, että levy olisi mixattu, mutta kohtahan sen näkee/kuulee kunhan keskustaan asti jaksaa lähteä. :p |
|
|
| Puuhis |
Tulihan se Aamukaste 5 AM haettua. Levyn parhaat biisit ovat omasta mielestä varmaan Nocturne, Sun (Softy's Mix) ja Symphony. Ei ehkä aivan samanlaista settiä kun Café Del Mar sarjoissa, mutta varma ostos joka tapauksessa. Suosittelen. Ainakin toistaiseksi saatavilla vain StreetBeatista. Skipille tiedoksi, että ei ole mixattu, pari biisiä tosin vaihtuu aika smoothisti. Niin ja tarttu matkaan myös uusin MixMag, koska mukana tuli Armand van Heldenin mixi cd. :) |
|
|
| BetaFactory |
| En ehkä pysy ihan aiheessa kiinni, mutta niistä lehdistä puheen ollen. Viimeksi kun ostin tuollaisen lehden miksauslevyn takia oli monta, monta vuotta sitten: silloin oli kyse Muzik-lehdestä. Kyseinen lehti sisälsi mahdottoman hienon Guy Ornadelin miksaaman CD:n. Biisit: Natious - Flashpoint, Pulser - Cloudwalking, Transa - Astro Dawn, Luminance - Plutonium, Body Shock - Full Moon (ei kuitenkaan ole Full Moon, mutta joka tapauksessa Body Shockia) jne. jne. |
|
|
| Puuhis |
| Uijui tää Armandin mixi cd on aivan loistava! Varsinkin 4 ekaa biisiä rokkaa aivan kybällä!:crazy: |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Uijui tää Armandin mixi cd on aivan loistava! Varsinkin 4 ekaa biisiä rokkaa aivan kybällä!:crazy: |
Jep! On tullu ittekki tota kuunneltua :) |
|
|
| Eis |
Tuli tänään posti toi junosta:
Delerium - Silence 12"
Dj Tiësto - Lethal Industry 2x12"
Out Of Grace - Obscura 12"
Saimpahan nämäkin vihdoin, on tullu ettittyä :crazy: |
|
|
| TomyS |
Tuli tänään:
Nexus - Return From Flatliner:D/Pale X - Nitro [Nukleuz]
Arpa's Dream - Pump And Go [Stik Trance]
DJ Vortex & Arpa's Dream - Crazy [Stik] |
|
|
| GrimReaper |
Nyt en työkiireiden takia oo moneen viikkoon kyenny enkä ehtiny ostamaan ainuttakaan levyä.. IIK?!! Vieroitusoireita havaittavissa!!!
Tässä mitä on tullu ostettua/haalittuaa ja unohdettua mainita viimeisen muutaman kuukauden ajalta, varmasti jotain on vielä unohtunut:
Banshee Worx - 1 Year Anniversary [CD-R]
Jones & Stephenson - The First Rebirth (All Mixes) [CD-R]
Airwave - Ladyblue (All Mixes) [CD-R]
Cherrymoon Trax - The House Of House (All Mixes) [CD-R]
Airwave - When Things Go Wrong [CD-R]
Fire & Ice - Samoa/Para Siempre [CD-R]
Cloud 69 - Sixty Nine Ways [CD-R/12"]
Slusnik Luna - Aamukaste 5am [CD]
Airwave - Above The Sky [12"]
Planisphere - Teardrop/Moonshine [12"]
Quivver & Sutton - Cold Rush [12"]
Quivver - These Are The Days [12"]
New Order - Blue Monday/Confusion: The 808 State's Acid House Mixes [12"]
Benz & MD - Still Rain [12"]
Blades & Lake - Filth [12"]
Anjuna Boot - Anjuna Boot [whitelabel 12"] >> Anjunabeatsilla ei tosin o mitään tekemistä tämän kanssa vaan biisi on loistava breikkiversio Jam & Spoonin Find Me (Odyssey To Anyoona) biisistä. |
|
|
| Mr.Mystery |
Jotain pientä taas...
State One - Forever And A Day [12"]
Mirco de Govia - Voller Sterne [12"]
Way Out West - Anything But You / Apollo [12"]
Tiësto - Parade of the Athletes [4x12"] |
|
|
| Puuhis |
Prodigy - What Evul Lurks 12".
ps. Tiëston parade of Athletes 4xLP on saatavilla Helsingin Makkaratalon Anttilasta n.5euroa halvemmalla kuin StreetBeatista. ;) |
|
|
| DJ Cinos |
Armin van Buuren - 76
Binary Finary - 1998/1999
ja
System F - Out Of The Blue, käytettynä. |
|
|
| DJ Cinos |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Nämä tulivat tänään CDON.comista. Ja kahdessa jälkimmäisessä kannet hajalla! :| Näin kävi viimeksikin kun samasta paikasta tilasin. Lupasit uudet kannet lähettää, mutta sai olla viimeinen kerta, kun sieltä mitään tilaan! |
Ei CDONista kannata mitään tilata: itse olen kahdesti yrittänyt enkä ikinä saanut kumpaakaan niistä (odotin 2 kuuta). Ja kesti KAUAN maksaa rahat takaisin. |
|
|
|
|