|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Puuhis FU-Tourist - The Universe Is For Us (Makso huiman euron Anttilassa, suomalaista matksua, mitä en ole vielä ehtinyt kuuntelemaan.)
|
Hyvä levy! |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Hyvä levy! |
Ei o! Kauheeta kuraa, jotkut remiksit Fu-Touristin biiseistä on toimivia mutta toi levy on suurimmaks osin mun mielestä aika kamala. :stongue: |
|
|
| Mr.Mystery |
BT - Movement EP (Picture Disc) [Phobos]
Aly & Fila - Eye of Horus (Remixes) [Galactive]
Dj Energy - Serenity [Nukleuz]
Marco V - Automanual [ID&T] |
|
|
| digitalbeat666 |
Prodigy - Smack My Bitch Up
käytettynä huuto.neti:stä huippukunnossa oli :) |
|
|
| Mr.Mystery |
En ostanut vaan sain lahjaksi:
Beastie Boys - To The 5 Boroughs
Kuulostaa ihan hyvältä tähän mennessä. Huomattavasti minimaalisempi kuin edellinen levy. |
|
|
| GrimReaper |
Tässä pari tämän viikon ostosta:
16B - Inbetween Your Choice [12"] > hempeää ja progempaa leijailua
Jiva - Strange Dimensions [12"] > pehmeää ja syvää rikkobiittiä
Marco V - Automanual [12"] > perinteinen Verkyulenin tuotos, ei niin monimutkainen mutta toimiva paketti |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Jiva - Strange Dimensions [12"] > pehmeää ja syvää rikkobiittiä
|
Tää on aika jees. :) |
|
|
| Eis |
No nyt se vinyylihulluus sitten iski, vihdoin ja viimein, tosin ei oo vielä soittimia, mutta nekin hommaan kohta, kunhan on teknareihin rahat koossa :)
Eli ostin:
Deep Dish - Flashdance 12¨
Orkidea & Lowland : Helsinki In Trance EP 12¨
Aalto - Taurine 12¨
Oceanlab - Satellite 12¨ (above and beyond orig. ja Markus Schulz:n mixit)
Aphrodite - Twilight remixes 12¨ (vähän dnb:ä) :whip:
Infected Mushroom - Cities of the future 12¨
Tommoset nyt tälläkertaa, vähän perussettiä levylaukun pohjaks, tarkotus olis ostaa kaverin mutsin 100+ kpl vanhaa goa/psyke levyä vielä, riittäis ainakin kuunneltavaa :crazy: |
|
|
| Puuhis |
Jaaha, taas erehdyin menemään levykauppaan tarkoituksena vaan katella levyjä mutta mutta..
F-Communications presents Megasoft Office 2001
Satoshie Tomiee - Nubreed (GU006)
Lucien Foort - Slice! cd01
Perfecto presents Hernán Cattáneo - South America
Blank & Jones - Relax (huimat 3euroa Anttilassa)
Mario Lopez -The Next Chapter (tämäkin oli 2 euroa)
ATB - Addicted To Music (2euroa)
Mashed Mellow Grooves Three:Ibiza
Playdoe House
On se hyvä että EDM ei menesty vielä niin hyvin Anttiloissa ja muissa marketeissa niin saa levyjä halvalla. ;) |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Puuhis
On se hyvä että EDM ei menesty vielä niin hyvin Anttiloissa ja muissa marketeissa niin saa levyjä halvalla. ;) |
Totta! =) |
|
|
| Puuhis |
| Nyt lähti kolme Mystery Bagia tilaukseen ja Sashan Involver. Maanantaina näkee mitä sieltä tulee. :nervous: |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Nyt lähti kolme Mystery Bagia tilaukseen ja Sashan Involver. Maanantaina näkee mitä sieltä tulee. :nervous: |
Oho, sullehan tulee oikein kunnon läjä :) |
|
|
|
|