|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Oho, tuo on laadukas. :P Saakohan tota sinkkuna? |
En oo ihan varma saako vielä jostain, mutta kyllähän se tuolta hyllystä löytyy ainakin seuraavanlaisena US CD-R:nä :
1. Futureshock Vox Remix (8:12)
2. Funk D' Void Remix With Guitar And Vocals (10:04)
3. Gabriel And Dresden 911 Vocal Mix (11:15)
4. Futureshock Strip Down (7:56)
5. Funk D' Void Remix No Guitar Solo And Less Vocals (9:58)
6. Gabriel And Dresden Voco-Tech Dub (10:06)
7. James Holden Heavy Dub (10:04)
8. Sabotage (4:51) |
|
|
| skip |
itse hommasin eilen taas muutaman levyn lisää hyllyä täyttämään
2 brothers on the 4th floor feat. des'ray and d-rock - heaven is here (cdm)
airscape - amazon chant (cds)
atb feat. york - the fields of love (cds)
atb - killer (cds)
black connection - give me rhythm (cdm)
blockster - you should be... (cdm)
blockster - grooveline (cdm)
blyant & tusch - hellfire (cds)
collusion - conspiracy (cds)
mark van dale with enrico - power woman (cdm)
marmion - theree after midnight (cds)
michael woods - solex (close to the edge) (cds)
miss jane - it's a fine day (cdm)
o.t. quartet - hold that sucker down (cdm)
wink feat. the interpreters - simple man (cdm)
wink - sixth sense (cdm)
winx - don't laugh 2000 (cdm)
woody van eyden - time now (cdm)
jam & spoon - tripomatic fairytales 2001 (cda)
gary d. - d.trance 2 (2003) (3cd)
gary d. - d-techno 6 (3cd)
osa noista on kyllä aika paskoja ja menevät varmaankin aika pian myyntiin, mutta olivat halpoja, enkä jaksanut jokaista levyä esikuunnella kaupassa!:D |
|
|
| MekkaFIN |
| skip, pystykkö myymään jotain sun kokoelmasta? Ku kattelin tuolta discogsen kautta, ni näytti olevan jotain helmiä. :P |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
skip, pystykkö myymään jotain sun kokoelmasta? Ku kattelin tuolta discogsen kautta, ni näytti olevan jotain helmiä. :P |
tuskinpa myyn, mutta voin kyllä auttaa sua löytämään, jos vain mahdollista! on mulla tossa tosin muutama levy jotka meinaan pistää kaupaksi jonnekin, kun vain saan aikaseksi, muutamia tuplia ja jotain paskoja. pistä vaikka mailia tai PM:ää tai jotain ja kerro mitä haluat, niin katsotaan jos voin jotenkin olla avuksi!:D |
|
|
| Jace2 |
Tässä jotain viime aikaisia ostoksia:
Oceanlab - Satellite
Super 8 - Alba
Mike Shiver - Lunation
Sun Decade - Follow me
Dj Tatana Vs. Mystery - Soul Cry. |
|
|
| digitalbeat666 |
| Daft Punk - Aerodynamic |
|
|
| Nuutti |
Viimeisen kuukauden aikana ostetut. Kaikki CD:nä.
harthouse compilation chapter 4 (eye q)
harthouse compilation chapter 5 (eye q)
harthouse compilation chapter 6 (eye q)
the secret life of trance vol. 1 (rising high)
hardfloor - home run (harthouse)
banco de gaia - last train to lhasa (ultimate)
der dritte raum - trommelmaschine rmxs (eye q)
sasha - expander ep (deconstruction)
platipus - 10 squared (platipus)
ar52 - ep one (joof) |
|
|
| Sting Ray |
12"
Altitude - Silence Is Loud
Ayu - M (Part 3)
Delerium - Truly (2*12")
Faraway Project - Without Fear
Jens - Loops & Tings Relooped
Markus Schultz pres Elevation - Clear Blue
Mauro Picotto - Taotek EP
Rank 1 - Symsonic (Dumonde Rmx)
Slusnik Luna - Sinner
Vincent De Moor - Additional Works III |
|
|
| Teknika |
Tässä nyt kaksi viimmeisintä levytilausta putkeen :
12" kaikki
SCHILLER : Das Glockenspiel
RESOORT, CARLO : Musica
GOLDENSCAN : Of Our Times (disc 2)
CONJURE ONE : Centre Of The Sun
RALPHIE B : Massive
andain -- beautiful things (remixes)
enemy mine -- know your enemy pt.1
solar stone -- solarcoaster 2
three drives -- air traffic (remixes)
armin van buuren -- the sound of goodbey
paul van dyk feat. vega 4 -- time of our lives/connected |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Viimeisen kuukauden aikana ostetut. Kaikki CD:nä.
sasha - expander ep (deconstruction) |
ui ui! saakos tota vielä jostain?!?! olisi nimittäin mahtava lisä kokoelmiini, eikä sitä oikeen mistään tahdo löytyä! |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by skip
ui ui! saakos tota vielä jostain?!?! olisi nimittäin mahtava lisä kokoelmiini, eikä sitä oikeen mistään tahdo löytyä! |
Haha! Muistan kyllä sen sun selkkauksen sen myyjän kanssa. Saitko rahat takas? :) Tuon ikävä kyllä ostin käytettynä yheltä.. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Haha! Muistan kyllä sen sun selkkauksen sen myyjän kanssa. Saitko rahat takas? :) Tuon ikävä kyllä ostin käytettynä yheltä.. |
HAHA! Mullakin oli/on edelleen vastaava "selkkaus" tilaamieni levyjen kohdalla Ukin Musiikin kanssa. Tilaus tehtiin joskus viime toukokuussa ja edelleenkään ei mitään kummempaa vastausta ku että tulee heti kunhan levyt tulevat Saksasta. Rahallisesti ei kovin suuri juttu mutta harmittaa pirusti!!!! :whip: :whip:
Näinollen suosittelen Ukin Musiikkia kaikille jotka haluavat hukata rahansa loistavaan levykauppaan josta pystyy tilaamaan lähes minkä tahansa julkaisun paitsi ettei tilaus koskaan tule kotiin asti edes vuoden sisällä... :toothless
Xpanderista luulen, että brittien Deconstruction-julkasua tuskin löytyy enää mistään ainakaan uutena mutta jenkkilän Ultra-julkasua muistan jonkun voitokkaasti tilanneen ei kovin kauan sitten. Hinnasta ei o mitään hajua tosin. |
|
|
|
|