|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Pitäisi kysyä mieheltä siitä final versiosta. Taitaa olla niin että minulla on ainoastaan joku alfaversio tuosta remiksauksesta. Simon versio siitä North Polesta on monta kertaa alkuperäistä parempi.
Ja jos nostalgiaa haetaan, niin sen ensimmäinen valmistunut trancebiisi taitaa olla Energized.
Taitopuoli on ollut kohdallaan jo alusta asti. Toivottavasti Virus-syntikka tuo uutta pro-soundia tuleviin biiseihin. |
Joo, taito on kyllä hallussa. Ja tuosta Ibiza Sunrise miksauksesta sen verran että ei se parempi miksi oo mikään "final" versio, kunhan laitoin jonkun nimen erottamaan sen siitä toisesta samannimisiä kun ovat muuten. Mulla on siitä 2 versioo, huonompi on muistaakseni hieman lyhyempi.
Jaah, nyt voisi välillä listata taas viime aikojen ostoksiakin:
12"
Whirlpool - Under The Sun
Quivver - Space Manoeuvres pt. 3
John '00' Fleming vs. Astral Projection - Mahadeva
Luke Chable - Melburn
Ian Pooley - Searchin'
Markus Schulz - Coldharbour Vinyl Sampler #1
Markus Schulz - Coldharbour Vinyl Sampler #2
CDM
Phats & Small - Sun Comes Out
Underworld - Born Slippy.NUXX 2003 (7trk) |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
John '00' Flemingiltä mikään remiksi tai oma tuotanto ei ole mun listoilla päässyt vielä ylittämään miehen remiksiä biisistä X-Cabs - Neuro, joka on aivan tajuttoman hyvä. :eyes: |
ei mullakaan, mutta moni on kyllä päässyt aika pirun lähelle tosin! tuo biisi on parasta johnia ikinä! aivan tajuttoman hyvä biisi! harmi vaan, ettei cd-sinkkua/maxia löydy enää yhtikäs mistään! |
|
|
| BetaFactory |
| Simon oma versio siitä Naked Angelista on myös alkuperäistä parempi, IMHO. Ei niin synkkä, vaan melodisempi ja mukavampi kertakaikkiaan. Näköjään Orkidea tulee soittamaan sitä joskus tulevaisuudessa Radio Unityssä. |
|
|
| XeQtOr |
Tässä parit uusimmat levyt mitä oon ostanu:
-Armin van Buuren, ASOT 2004, 2xCD
-Jamiroquai, Travelling Without Moving, CD
-Jamiroquai, A Funk Odyssey, CD
Noi kaks vikaa hulluilta päiviltä 9euroa kappale. Kannattaa käydä kattomassa jos vaan on mahollisuus siihen. Ei koskaan tiiä mitä aarteita siel tulee vastaan... |
|
|
| BetaFactory |
U Phonics - Running (CDS)
Tuli ostettua koska hinta oli euroa matalampi. Radio edit, Aylan edit ja Tandu-McLoudin remix ovat kaikki täynnä miesvokaaleja. :nervous: Toisaalta kaksi viimeisimmät versiot ovat ihan ok. Levyn paras on ehdottomasti Green Courtin remiksaus (8:54, ainoa versio joka oli edes kohtuullisen pitkä), jossa ei esiinny niin hirveästi niitä miesvokaaleja, ja toisaalta siinä on kunnon build-up ja trancefiilis. Viimeinen kappale on Thomas P. Heckmannin remiksaus, joka sekin kelpaa jos verrataan esim. Aylan kehnoon versioon. |
|
|
| GrimReaper |
12"
The Age Of Love - The Age Of Love (Jam & Spoon mixes) >> vanha vm. '92 oleva levy on jo puhki soitettu joten piti päivittää
Benz & MD - Shudder
Benz & MD - Snowblind
Jono Fernandez & Luke Chable - Come To Me
CD
Rewind - Menticide >> suomalaista kelpo elektroa |
|
|
| Nuutti |
Eläköön Visa Electron! Nämä CD sinkut tuli pelastettua uppoavasta laivasta:
Andy Ling - Fixation
Billy Hendrix - Body Shine EP
DJ GoGo - The Cyber EP
Energy 52 - Cafe Del Mar
Lost Tribe - Gamemaster
Medway - Resurrection EP
Miro - Paradise
Pragliders - Change Me
Pete Lazonby - Sacerd Cycles
Salt Tank - Dimensions
Space Manoeuvres - Stage One
The Light - Expand The Room
Three Drives - Greece 2000
Lisäksi sieltä tun täältä, osa pilkkahintaan:
LSG - Singles reworked
Hybrid - Remix & Additional Production
Hole In One - Life's Too Short
Additive One
Positiva Compiled
Quivver - Believe In Me
William Orbit - Strange Cargo III |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Lisäksi sieltä tun täältä, osa pilkkahintaan:
Hybrid - Remix & Additional Production
|
Mistäs ton sait pilkkahintaan? =) |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Mistäs ton sait pilkkahintaan? =) |
Eikun, kaksi ekaa noista ei kuulunut pilkkahintaosastoon. Hybridin ostin normaalilla hinnalla Free Recordsista, mutta oli sen arvoinen. Todella loistava levy. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Nyt Beetseekers-suosikkeihin kuuluu jo mainittujen lisäksi ainakin Solid Globe - North Pole (The Beetseekers Remix), Labworks - Ibiza Sunrise (Beetseekers Final Remix), The Beetseekers - Synergic Pulse ja monia muita.
|
Onko sinulla ihan 100%-toimiva LP tuosta Synergic Pulsesta (Skywaysin LP)? Iso osa niitä Skyways-levyjä tulivat tehtaalta vikakappaleina, pitchasivat oudosti edestakaisin koko ajan. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Onko sinulla ihan 100%-toimiva LP tuosta Synergic Pulsesta (Skywaysin LP)? Iso osa niitä Skyways-levyjä tulivat tehtaalta vikakappaleina, pitchasivat oudosti edestakaisin koko ajan. |
Kyllä se ihan hyvin ainakin toimii, ei oo tuollaista eestaas pitchausta, kuuntelin juuri äsken. |
|
|
| thomas |
mul on ko. levystä testiprässi ja se ei
ainakaan vouvaa eestaas eikä mitään muuta-
kaan vikaa ko lätyssä ole. mainio biisi. |
|
|
|
|