|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Heh, oot sit tilannu "muutaman" levyn. =) |
Näköjään joo. Harmi vaan että tossa United DJs for Central America - Too Much Rain -hyväntekeväisyyssinkussa, jonka tuotto meni/menee '98 Väli-Amerikassa pyörineen myrskyn uhrien omaisten hyväksi, ei oo tietääkseni ku 12 radio edittiä eikä pitkiä miksejä. Pitkät versiot on cd ja vinyylialbumeilla (joista itse oon löytäny ulkomailta cd-version vuosia sitten). Red 5 vs. Hypertrophy Club Mix on mun mielestä paras miksi!
Hmm.. pitänee taas tutkia mitä on tullu ostettua ja/tai tilattua viime postauksen jälkeen.. palaan asiaan myöhemmin. |
|
|
| afastest |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Näköjään joo. Harmi vaan että tossa United DJs for Central America - Too Much Rain -hyväntekeväisyyssinkussa, jonka tuotto meni/menee '98 Väli-Amerikassa pyörineen myrskyn uhrien omaisten hyväksi, ei oo tietääkseni ku 12 radio edittiä eikä pitkiä miksejä. Pitkät versiot on cd ja vinyylialbumeilla (joista itse oon löytäny ulkomailta cd-version vuosia sitten). Red 5 vs. Hypertrophy Club Mix on mun mielestä paras miksi!
|
näin on, 12 radio edittiä.
myös A.T.B. vs. Woody van Eyden Mix ja Oliver Momm Mix ovat mieleeni. |
|
|
| GrimReaper |
Nämä on tullu haalittua viime postauksen jälkeen, muutama jo itseasiassa löytyykin hyllystä mutta kaipasivat päivitystä uuden levyn muodossa alkuperäisen huonon kunnon, pahojen naarmujen tms. takia.
Cape Town - Pitstop/Touch The Skies, Talk To The Stars (12")
Corderoy - Sweetest Dreams Remix (12")
Hoxton Whores vs. Sabres Of Paradise - Smokebelch 2003 (whitelabel 12")
John Creamer & Stephane K - Wish You Were Here (Lexicon Avenue Remix) (whitelabel 12")
Planisphere - NYE/Cubed (12")
Planisphere - Totem/Hosanna (12")
Andain - Beautiful Things (CDM)
Motorcycle - ATRC (CDM sis. Markus Schulz Remix) |
|
|
| afastest |
| heh, ATRC ja beautiful things ovat suomen top20 listalla :) |
|
|
| thomas |
desert - moods 2003 (additive)
sagitaire - shout, c'mon (nulife) |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Andain - Beautiful Things (CDM)
Motorcycle - ATRC (CDM sis. Markus Schulz Remix) |
noi pitäis munkin saada jostain hommattua! saas nähdä vaan, että löytyykö mistään sopivaan hintaan!:D |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by skip
noi pitäis munkin saada jostain hommattua! saas nähdä vaan, että löytyykö mistään sopivaan hintaan!:D |
Streetbeatistä? ;P |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Streetbeatistä? ;P |
liian kallis!:D
tänään tuli tämmöset:
dj tomcraft - the circle (cds)
f2f - can't hide (cds)
erityisen tyytyväinen olen tohon can't hideen! super 8 remix on aivan mahtava, eikä biisi julkaistu koskaan virallisesti, joten oli mukava saavutus saada tämä sinkku!:) |
|
|
| MekkaFIN |
Mullekkin vihdoin tuli jotain uutta:
* Motorcycle - As the Rush Comes (CDM) (Armind)
* Moby - We Are All Made of Stars (Remixes) (CDM)
* Delerium feat. Jaël - After All (CDM) |
|
|
| Gravel |
Seuraavat pitäisi tipahtaa oven taakse piakkoin.
Solid Sessions - Janeiro (Armin remix) 12"
Cern - The Message 12"
Verzus - Horizon 12"
Re:Locate - Waterfall 12"
The Mystery - Mystery (Above & Beyond remix) 12"
U2 - Staring At The Sun 12" |
|
|
| GrimReaper |
Tänään aamulla tuli ostettua Streetistä tottakai vain yksi levy, mutta se on sitäkin parempi!
AR52 - EP One (CDR)
joka pitää sisällään kaksi viimeisintä vinyylijulkaisua (yhteensä 4 biisiä), joista toisen julkaisu maanantaina. On ihan tavallisessa slim-kotelossa, mutta ei ole kansipapereita. |
|
|
| Kinde |
| Cool... tekispä useemmat artistit samalla tavalla. Tarttee varmaan hakea huomenna ittelle kanssa toi EP One. |
|
|
|
|