|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 34)
|
View this Thread in Original format
| Kinde |
Ferryn kaikki sinkkujulkasut viimeiseen pariin vuoteen on ollut täyttä kuraa. Ei uppoa siis yhtään noi It's Time/Rock Your Body Rock tyyliset rallit...
Ite oon ostanut todella vähän mitää uutta musaa lähiaikoina. Ainoot ostokset tässä kesän aikana on:
Sasha - Involver (sori mut tälle on annettava 10/10. Kokonaisuutena ehkä parempi kun ADD, vaikka sekin on mun kaikkien aikojen suosikkilevyjä... todella hienoa matskua)
Sarah McLachlan - Stupid (CDS)
Anthony Pappan uutta Balance kutosta oon myös odottanut jo kauan, mutta sen saapuminen Street Beatin hyllyille näyttää lykkääntyvän joka viikko.. :whip: |
|
|
| GrimReaper |
HUOM!
Mikäli jollain ei vielä ole Sashan Xpander EP CD:tä, kannattaa hetimiten mennä Ariman Oy:n sivuille (mikäli ei jo myöhäistä) viimeksi lisättyjen (tänään lisätty) singlet ja maksit -osioon. Siellä näkyy olevan Sasha EP hintaan 3,90e.
Myös esim. Orbitalin The Saint-sinkku löytyy samanhintaisena. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
HUOM!
Mikäli jollain ei vielä ole Sashan Xpander EP CD:tä, kannattaa hetimiten mennä Ariman Oy:n sivuille (mikäli ei jo myöhäistä) viimeksi lisättyjen (tänään lisätty) singlet ja maksit -osioon. Siellä näkyy olevan Sasha EP hintaan 3,90e.
Myös esim. Orbitalin The Saint-sinkku löytyy samanhintaisena. |
Eipä taida olla enää. Ainakaan minä en löydä muuta kuin tuota poppi-Sashaa. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Eipä taida olla enää. Ainakaan minä en löydä muuta kuin tuota poppi-Sashaa. |
Juu ei, TA hbrd eli Eemeli osti sen mun vihjeestä joskus aamupäivällä. :p |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
myös Agnelli & Nelson remix on erinomainen. Kappaleen vokaalit tosin eivät ehkä ole kaikkien mieleen mutta omasta mielestäni ne sopivat hyvin fiilikseen. |
Minun on vaikeata uskoa siihen, että Agnelli & Nelson voisivat tuottaa jotain erinomaista. ;) Mielestäni niiden biisit ovat liian poppeja, mutta ehkä juuri tämä kappale on poikkeus.
Omalta kannalta tuli tilattua nämä Streetiltä:
Mystery Bag 12" Progressive, ja sitten uusi (toivottavasti toimiva tällä kertaa) kappale Beetseekersin Skyway:sta. |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
HUOM!
Mikäli jollain ei vielä ole Sashan Xpander EP CD:tä, kannattaa hetimiten mennä Ariman Oy:n sivuille (mikäli ei jo myöhäistä) viimeksi lisättyjen (tänään lisätty) singlet ja maksit -osioon. Siellä näkyy olevan Sasha EP hintaan 3,90e.
Myös esim. Orbitalin The Saint-sinkku löytyy samanhintaisena. |
Mietin tänään aamulla, että ostaisiko sen tuplaksi kun oli niin halpa, mutta eihän siinä olisi ollut järkeä, kun ei ole vinyyli. :crazy: |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Minun on vaikeata uskoa siihen, että Agnelli & Nelson voisivat tuottaa jotain erinomaista. ;) Mielestäni niiden biisit ovat liian poppeja, mutta ehkä juuri tämä kappale on poikkeus.
Omalta kannalta tuli tilattua nämä Streetiltä:
Mystery Bag 12" Progressive, ja sitten uusi (toivottavasti toimiva tällä kertaa) kappale Beetseekersin Skyway:sta. |
Niin no, ehkä tuli liioiteltua. Ei se A&N remix nyt mikään erinomainen oo, aika keskinkertaiselta kuulostaa nyt useamman kuuntelun jälkeen. Mutta Corstenin versiot toimivat silti mulle vielä. Ei A&N oo mielestäni vielä El Ninon jälkeen tehnyt vastaavanlaatuista biisiä vaikka yritystä on ollut. Paras duon remiksi on ehkä biisistä Lange feat. The Morrighan - Follow Me tai ehkä heidän toisen aliaksensa, Quincey & Sonancen alla tehty rauhallisempi hieman breikkaava U2 - Elevation (Quincey & Sonance Remix) joka on paljon onnistuneempi kuin "julmempi" remiksinsä U2 - Beautiful Day:sta. Myöskin Afterburn - Frattboy kuuluu heidän tuotoksiinsa ja suosikkeihini. A&N:n albumilla on muutama aivan helmi biisi, toinen on breikkiä (Santiago) ja toinen chillaavampi (Let Love Come). |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Mietin tänään aamulla, että ostaisiko sen tuplaksi kun oli niin halpa, mutta eihän siinä olisi ollut järkeä, kun ei ole vinyyli. :crazy: |
Heh. Mulla on siitä sekä CD että 2x12", mutta tuplaa ei o kummastakaan. |
|
|
| Aki A. |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Minun on vaikeata uskoa siihen, että Agnelli & Nelson voisivat tuottaa jotain erinomaista. ;) Mielestäni niiden biisit ovat liian poppeja, mutta ehkä juuri tämä kappale on poikkeus.
|
Totta on että uusin Holding on to Nothing on uskomatonta kuraa, mutta kyllä duolta löytyy useita hyviä biisejä varsinkin ennen vuotta 2003. Ensimmäisenä tulee mieleen El Niño, mikä on ehkä koskettavin trancebiisi ikinä. GrimReaper listasi myös muutaman muun hyvän tuotoksen, ja itse lisäisin tuohon vielä Classic Ibiza-levyssä ja A&N:n artistilevyn avausraitana olevan Singing for the Futuren.
Itse ostin nämä tänään:
Matt Darey: Liberation cd-sinkku
Maksoi 2 euroa, olkoon kuinka cheesy tahansa niin minulle se oli yksi biisi aikoinaan mikä sai ottamaan selvää trancen kiehtovasta maailmasta enemmän, ja tässä tapauksessa tarkoitan tietysti Ferry Corstenin remixiä :)
Tales of Fantasy tuplacd
Löytyi Anttilasta hintaan 7 euroa, todella hyvä chillout-levy. Luulisin että levyn on koonnut Schillerin pojat, sillä tekijätietoja tsekatessa huomasin että avausraidan - Fantasy Project: Tales of Fantasyn takaa löytyvät Christopher von Deylen ja Mirko von Schlieffen. Levyssä on enemmän "trancemaisia" chillout biisejä kuin noissa perus ibizalevyissä yleensä, johtunee varmaan juuri Schillerin trancetaustasta. Biisilista:
1. CD
1. Fantasy Project - Tales Of Fantasy
2. Schiller mit Heppner - Dream Of You (Fernseh-Fassung)
3. Mandalay – Beautiful (7" Canny Mix)
4. Chicane - Offshore (Original Mix)
5. Enigma - Beyond The Invisible
6. Delerium – Silence (Album-Version Edit)
7. Jakatta - American Dream (Afterlife Mix)
8. Ayla – Angelfalls (Particular Beach)
9. Energy 52 - Café del mar (Michael Wood Remix)
10. The Thrillseekers - Synaesthesia (Alaska's Sunset Mix)
11. Rank 1 feat. Shanokee - Such Is Life (Sunday Afternoon Rework)
12. Blackfish - Bay Of Islands
13. Mono - Life In Mono
14. Karunesh - Puncab
15. Mystic Rhythm Band - We Ha Winee Yo
16. Tall Paul vs. INXS - Precious Heart (Lush Remix)
2. CD
1. Bedrock - Beautiful Strange (Ambient Mix)
2. ATB with Enigma - Enigmatic Encounter
3. Blank & Jones - Beyond Time (Ambient Edit)
4. Hooligan - Hear You Now (Grand Chilla's Mix)
5. Jason Tyrello - What The Memories Say (Sunfade Mix)
6. Julee Cruise - Falling
7. Clannad - Theme From Harry's Game
8. Oliver Shanti & Friends - Sacral Nirvana
9. In Credo - Suela (Short Ethnic Trance Trip)
10. Libera - Salva Me (Album Version)
11. JFC - Rotating Minds
12. George Pallikaris - Natural Being
13. Orion - Eternity (Original Acoustic Mix)
14. Moby - Porcelain
15. Nightmares on wax - Les Nuits
16. Art of Noise - Moments In Love (Album Version)
Osaako joku muuten sanoa minkä version Orkidea soitti tuosta Moments in Lovesta 12/2001 radio unityn päätösbiisinä? Missään muualla en ole kuullut tuota versiota missä on se ihokarvat pystyyn nostava piano :eyes: |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Aki A.
Matt Darey: Liberation cd-sinkku
Maksoi 2 euroa, olkoon kuinka cheesy tahansa niin minulle se oli yksi biisi aikoinaan mikä sai ottamaan selvää trancen kiehtovasta maailmasta enemmän, ja tässä tapauksessa tarkoitan tietysti Ferry Corstenin remixiä :)
|
Mistäs ton löysit? Laatu biisi. :) |
|
|
| GrimReaper |
Loistavia biisejä ainakin on valittu tohon chillout-levyyn, multa löytyy melkein joka biisi CD- tai vinyylimuodossa. :p
No ei Moments In Loven originaalijulkaisuissa oo ku muistaakseni muutama versio eli Originaali tai Beaten, ja sitten pari samantyyppistä biisiä.
Mulle nykyisin paras versio Liberationista on Solar Stone remix, vaikka Corstenin sahanäkemys toimii edelleenkin tanssilattialla. Laatubiisi kuten Mekkakin sanoi ja hintakin kohdallaan.
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Mistäs ton löysit? Laatu biisi. :) |
http://www.kane.fi/
Hakusanalla darey. |
|
|
| Mr.Mystery |
Hetki sitten tilattua:
SUNDAWNER : Krystal Dreams [12"]
VAYNE, JAN : Classical Trancelations Sampler 1 [12"]
SASHA - INVOLVER [CD]
ORKIDEA & LOWLAND : Helsinki In Trance EP [12"]
KATANA, RANDY : In Silence [12"]
SOLARSTONE : Speak In Sympathy (remix) [12"]
12" MYSTERY BAG (trance) [10x12"]
12" MYSTERY BAG (progressive) [10x12"]
Saas nähdä mitä mysterybageista paljastuu... |
|
|
|
|