|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 38)
|
View this Thread in Original format
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Grimillä näköjään aivan onnistunut progebägi. Minäkin sain trancepussissa jo kolmas kopio siitä Ibiza Sunrisesta. :) Kaksi ovat selvät misprintit, kolmas on melkein onnistunut versio, mutta sekin pitchaa, mutta todella vähän. |
Ei muuten varmana ole Suomen lakien mukaista myydä viallista tavaraa tollai 'sika säkissä' periaatteella. :(
Muutenkin vähän epäilen saako myydä tollasta pussia, jonka sisältöä ei tiedä. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Ei muuten varmana ole Suomen lakien mukaista myydä viallista tavaraa tollai 'sika säkissä' periaatteella. :(
Muutenkin vähän epäilen saako myydä tollasta pussia, jonka sisältöä ei tiedä. |
Juu, ei viallisten levyjen myyminen oo kovin suotavaa mutta ei tuossa mysteeripussien myymisessä nyt oo mitään laitonta ainakaan mun tietääkseni. Ihmiset kun kuitenkin hulluna ostaa niitä ja lähes jokainen levykauppa maailmallakin myy vastaavia mysteeripaketteja joten ei se nyt kovin laitonta voi olla. |
|
|
| digitalbeat666 |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
En ostanut vaan sain lahjaksi:
Beastie Boys - To The 5 Boroughs
Kuulostaa ihan hyvältä tähän mennessä. Huomattavasti minimaalisempi kuin edellinen levy. |
tuo pitäis kyllä ostaa itellä, aikasemminki on tullu diggailtua B.B.:ia . Uus levy kuulostaa tosi hyvältä, hyvät lyriikat ja biitit. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Ei muuten varmana ole Suomen lakien mukaista myydä viallista tavaraa tollai 'sika säkissä' periaatteella. :(
Muutenkin vähän epäilen saako myydä tollasta pussia, jonka sisältöä ei tiedä. |
No onhan se ihan hyväksyttävää kun kerran asiakas tietää ettei tiedä mitä saa. Sehän niissä juuri viehättääkin. |
|
|
| BetaFactory |
| Eiköhän 90-luvulla ollut joku juttu niistä Liiga-korteista? Loppujen lopuksi sitä pidettiin aivan laillisena, vaikka ostaja ei tiennyt mitä kortteja suklaapakkaus sisältänyt. Juttu ei varmasti edes mennyt KKO:hon asti... |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Eiköhän 90-luvulla ollut joku juttu niistä Liiga-korteista? Loppujen lopuksi sitä pidettiin aivan laillisena, vaikka ostaja ei tiennyt mitä kortteja suklaapakkaus sisältänyt. Juttu ei varmasti edes mennyt KKO:hon asti... |
No just tosta jutusta mulle oli jäänyt mieleen, että se olisi kielletty, mutta muistin väärin. Viallisten levyjen myynti ei kuitenkaan taida olla laillista, ellei paketissa lue, että saattaa sisältää viallisia tuotteita. |
|
|
| QPS |
Tämmöttii täl kertaa :D!
12" Above & Beyond - No One On Earth
12" Sundawner - Krystal Dreams
12" 8 Wonders - The Morning After (Remixes)
12" Menno De Jong - Guanxi
12" Brian Eno - An Ending
12" Solar Stone - Speak In Sympathy (2004 Remixes)
12" Aly & Fila - Eye Of Horus (2004 Remixes)
12" Cosmic Gate - The Wave
12" John "00" Fleming - I'm Not Fooled (Disc 1)
12" BT - Technology EP
12" BT - Movement EP
12" Orkidea & Lowland - Helsinki In Trance EP |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by QPS
Tämmöttii täl kertaa :D!
|
Vai tommottis vaatimattomast vaa muutama.. |
|
|
| BetaFactory |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Eiköhän 90-luvulla ollut joku juttu niistä Liiga-korteista? Loppujen lopuksi sitä pidettiin aivan laillisena, vaikka ostaja ei tiennyt mitä kortteja suklaapakkaus sisältänyt. Juttu ei varmasti edes mennyt KKO:hon asti... |
Aivan.
Mutta toiseen asiaan. Oma trancebägi sisälsi erään "nimettömän" levyn. A-puolelta lukee "PROMO". Onko tuo sitten joku PROMO-niminen label vai? Trancea on kyllä, B-puolella on sitten joku breikki-rxm siitä alkuperäisestä veikkaisin. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Mutta toiseen asiaan. Oma trancebägi sisälsi erään "nimettömän" levyn. A-puolelta lukee "PROMO". Onko tuo sitten joku PROMO-niminen label vai? Trancea on kyllä, B-puolella on sitten joku breikki-rxm siitä alkuperäisestä veikkaisin. |
Juu ei se tuskin labelia tarkoita tässä tapauksessa (vaikka Promo-niminen labeli on olemassa) vaan sitä että levy on promo eli promotionaalinen julkaisu, näköjään vielä whitelabeli sellainen eli ei millään labelilla (ainakaan sillä hetkellä kun kyseinen levy on painettu). Hmm.. koitan selvittää mikä biisi on kyseessä.
Millainen trancebiisi se on? Vokaali, Arminin tyylinen melodinen uplifteri vai kenties progempi tranceri, vai mikä? Entä se breikkiversio? |
|
|
| BetaFactory |
Se on vain se, että koko levy näyttää aika tyylikkäältä. Elikkä tuo PROMO-teksti on painettu väreissä liila ja valkoinen, ja A-puoli näyttää aivan sadepisaralta, ja sekin kuvio on liila/valkoinen. Minä en omistaa mitään white label-levyjä, mutta uskoisin että ne näyttäisivät vähän vaatimattomilta (???). :conf:
A-puolen trancebiisi on progressiivinen, eikä sisällä paljon elementtejä lainkaan. Ehdottomasti ei Armin-tyylistä, eikä sisällä vokaalejakaan. Rumpuja, basso ja joku yhdentekevä lead-instrumentti, siinä melkein kaikki.
En tiedä auttaako lainkaan, mutta levyyn on kaiverrettu:
08 51302 20 2a1 pee 1601 (A-puoli)
Ja sitten molemmilla puolilla ovat sellaiset tupla A-aakkoset. Tai sitten se on M. Ei siis tarkoita B-puolta.
Ihmetyttää. :) |
|
|
| Nuutti |
Vajaalta puolelta vuodelta CDt:
29 Palms - Touch The Sky (jälleen kerran biisi pilattu vokaaleilla)
Age Of Love - The Age Of Love (Spinnin' Records)
Age Of Love - The Age Of Love (Alphabet City)
Agnelli & Nelson - Hudson Street
BT - Dreaming
BT - Embracing The Sunshine
BT - ESCM
BT - Movement In Still Life (Jenkkiversio)
Chakra - Home (Above&Beyond,Tilt&Rob Searle Mixes)
Chakra - Home (Disc 2) (Space Brothers,Original Dub&Salt Tank Mixes)
Cygnus X - Kinderlied
Dave Seaman - Back To Mine
Desert - I See The Light
The Doors - Riders On The Strom 2001 Remixes
DualSpin - Confusion
DualSpin - Quantum Leap
Energy 52 - Cafe Del Mar '98
Future Sound Of London - Papua New Guinea
Guru Josh - Infinity
Jan Johnston - Silent Words
Leftfield - Leftism
Lost Witness - 7 Colours
Lost Witness - Red Sun Rising
Man With No Name - Teleportation
Marmion - Schöneberg
Movin' Melodies - Indica
Nick Warren - Back To Mine
Paul Van Dyk - Another Way/Avenue
Resistance D - The Best Of
Sasha - Involver
Starparty - I'm In Love
Sunscreem vs Push - Please Save Me
Sven Väth - The Harlequin - The Robot And The Ballet-Dancer
Svenson & Gielen - The Beauty Of Silence
VA - Cafe Del Mar 5
VA - Cafe Del Mar 6
VA - Cafe Del Mar 7
VA - Cyberspace Level One
VA - Platipus Volume Seven
VA - Wipeout XL (Pleikkaripelin soundtrack. Yllättävän hyviä biisejä mm. FSOL, Fluke, Chem Bro's)
William Orbit - Barber's Adagio For Strings
William Orbit - Ravel's Pavane Pour Une Infante Defunte |
|
|
|
|