|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 42)
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
Tulipas vierailtua StreetBeatissä ekaa kertaa livenä ja muutama levy lähti mukaan:
UNKLE - Never, Never, Land [CDA]
- Loistava levy, ei voi muuta sanoa!
Tim Deluxe - The Little Ginger Club Kid [CDA]
- Ihan menevä levy, muutama loisto biisi.
Dutch Feat. Crystal Waters - My Time [CDS]
- Scumfrogin ja Steve Muranon miksaukset on laatuja.
Hybrid - Higher Than A Skyscaper [CDS]
- En ole kerennyt kuunnella vielä. |
|
|
| Mr.Mystery |
SHPONGLE : Dorset Perception [12"] (Twisted UK)
ABOVE & BEYOND : No One On Earth [12"] (Euphonic)
RYUKYU UNDERGROUND : Seragaki (disc 1) [12"] (Baroque)
WHITE ROOM : The White Room [12"] (Liquid Asset)
BEETSEEKERS : Reflexion [12"] (Joof)
PRODIGY : Baby's Got Temper [12"] (XL)
McLACHLAN, SARAH : Remixed [CD] (Arista)
Jipii, nyt mulla on jo 2 eri levyä No One On Earthista vaikka en edes kauheasti tykkää koko biisistä... tuli hätäiltyä ton ID&T julkaisun kanssa, oishan tuo Gabriel & Dresdenin mixi (sekä dub) ollut tälläkin. |
|
|
| GrimReaper |
Nyt on taas ollu vähän taukoa ostovimmassa...
Above & Beyond - No One On Earth (Euphonic) [12"]
Depeche Mode - Enjoy The Silence/Cinderella (16B Remixes) [whitelabel 12"]
Form & Function - Wonderland [12"]
Rank 1 - Airwave [12"]
Ryukyu Underground - Seragaki (disc 1) [12"]
Ryukyu Underground - Seragaki (disc 2) [12"]
Cygnus X - Superstring [CDM]
Filter - Take A Picture [CDM]
Noi DM remiksit on aivan uskomattoman hyviä! |
|
|
| Mr.Mystery |
Rank 1 - Airwave [ID&T]
Signum - First Strike [ASOT]
Jan Vayne - Classical Trancelations Sampler 3 [Armada] |
|
|
| Mr.Mystery |
...ja vielä:
The Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned [XL] |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
...ja vielä:
The Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned [XL] |
Aijuu, ton sais vinyylinäkin Anttilasta. Täytyy nyt kattoo ostaako CD vai vinyyli... molempia tuskin ostan kun ei se NIIN hyvä o mitä esim. Orbitalin Blue. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Aijuu, ton sais vinyylinäkin Anttilasta. Täytyy nyt kattoo ostaako CD vai vinyyli... molempia tuskin ostan kun ei se NIIN hyvä o mitä esim. Orbitalin Blue. |
Hmh, olis voinut jättää ostamatta kokonaan... biisit laahaa aivan järkyttävästi, samaa looppia toistetaan loputtomiin. Kaikki biisit toistavat samaa kaavaa... ei minkäänlaista meininkiä biiseissä, väkisin väännetyn oloista.
Pääsin levyä puoliväliin asti ja sitten alkoi korvia puuduttaa niin paljon että oli pakko vaihtaa Sarah McLachlaniin.
Suuri pettymys :( |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Hmh, olis voinut jättää ostamatta kokonaan... biisit laahaa aivan järkyttävästi, samaa looppia toistetaan loputtomiin. Kaikki biisit toistavat samaa kaavaa... ei minkäänlaista meininkiä biiseissä, väkisin väännetyn oloista.
Pääsin levyä puoliväliin asti ja sitten alkoi korvia puuduttaa niin paljon että oli pakko vaihtaa Sarah McLachlaniin.
Suuri pettymys :( |
Joo niin mä vähän itekin muistelin, onneks en ostanu vielä.. pitää kuunnella se läpi uudestaan jossain. Free Record Shopissa vaikka jossa se maksais 17,99. Oon kuullu kaikki biisit kerran ja en siitä oikein osannu sanoa mitään vielä. |
|
|
| GrimReaper |
Orbital - Funny Break [CDM]
The Shamen - Destination Eschaton CD2 [CDM] |
|
|
| Sting Ray |
Armin van Buuren - Blue Fear 2004 [CDM]
Art Of Trance - Breathe (Dawnseekers Rmx) [12"]
Blank & Jones - After Love [CDM]
Cascade - Somewhere Out There [12"]
Cascade - Transcend [12"]
Christopher Lawrence - Rush Hour [12"]
Natious - Alone [12"]
Onephatbootleg - Bad Habit/In & Out Of My Life [12"]
TR Junior - Rock With Me (Lange Remixes) [12"]
Hook Recordings - The Collection [CDA] |
|
|
| Eis |
| Tilasin streetistä slipmattien kylkiäisenä pop/euro bägin :)) kattoo mitä tulee... |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Eis
Tilasin streetistä slipmattien kylkiäisenä pop/euro bägin :)) kattoo mitä tulee... |
Ai sä haluut tahallaan kiduttaa itteäs. Oot kai vähän S/M fani sitten. :stongue: |
|
|
|
|