return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 5)
View this Thread in Original format
GrimReaper
Niinpä, toivottavasti muutkin "vinyylilabelit" tekis vastaavia julkaisuja. Ainakin Anjunabeatsilta on mitä todennäköisimmin suunnitteilla cd-julkaisuja mutta mitä ja milloin on toinen juttu. Saisivat kyllä julkasta kaikki Anjunan vinyylit cd:llä, vaikka vähän Vandit Sessions -cd:iden tyyliin.
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by GrimReaper
Tänään aamulla tuli ostettua Streetistä tottakai vain yksi levy, mutta se on sitäkin parempi!

AR52 - EP One (CDR)

joka pitää sisällään kaksi viimeisintä vinyylijulkaisua (yhteensä 4 biisiä), joista toisen julkaisu maanantaina. On ihan tavallisessa slim-kotelossa, mutta ei ole kansipapereita.


Minkäs hintainen toi oli?

Nimim. "Tiukka budjetti"
diskus
Ferry Corsten - Right of Way [CD] :D
GrimReaper
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Minkäs hintainen toi oli?

Nimim. "Tiukka budjetti"

ovh 8.50

nimim. kanta-asiakas sai kyllä alennusta tosin...
Kinde
Kävin sit tänään hakemassa Streetistä ton EP Onen. Ihan laadukasta trancea, tosin ei mitään kovin omaperäistä... Propseja kuitenkin vielä kerran JOOFille, että tarjoavat tollasia cdr-julkaisuja. Anyway, samalla matkalla tuli ostettua myös Iion Smooth CDM ja Andainin Beautiful Things CDM.
GrimReaper
quote:
Originally posted by Kinde
Kävin sit tänään hakemassa Streetistä ton EP Onen. Ihan laadukasta trancea, tosin ei mitään kovin omaperäistä... Propseja kuitenkin vielä kerran JOOFille, että tarjoavat tollasia cdr-julkaisuja. Anyway, samalla matkalla tuli ostettua myös Iion Smooth CDM ja Andainin Beautiful Things CDM.

Onhan se Smooth ihan jees muttei mikään miksi oikein yllä laadultaan edellisissä sinkuissa olevien miksien tasolle. Eli ihan ok, ei fantastinen mutta se 13 miksiä, lähes 70min yhellä cd:llä on kyllä bonusta!
MekkaFIN
quote:
Originally posted by GrimReaper
Onhan se Smooth ihan jees muttei mikään miksi oikein yllä laadultaan edellisissä sinkuissa olevien miksien tasolle.


Joo, ei tuo uus biisi kovin erikoiselta kuulostanu, At the End r0x! :) Ja Rapturestakin on kovia remixejä.
skip
omat muutaman viime päivän ostokset:


angel city feat. lara mcallen - love me right (oh sheila) (cdm)
dallas superstars - ready to go (cdm)
ferry corsten - rock your body, rock (cdm)
fragma - time and time again (cdm)
futureshock - late at night (cds)
iio - smooth (cdm)
moby - we are all made of stars remixes (cds)
nalin inc. - african harvest (cds)
dance loop 2 (2cd)



tollaset on tullu ostettua, muutaman ostin vain kun olivat niin halpoja, enkä ole vielä kerinnyt laatua testaamaan (fragma:nervous: )
Mr.Mystery
quote:
Originally posted by skip

dance loop 2 (2cd)[/B]

Eikös tuo ole niitä juustokokoelmia? :nervous:

Anyways, just Street Beatiin lähdössä tässä... katsotaan mitä tulee napattua.
Mr.Mystery
Jahas...

Mirco de Govia - Chronoscale (2cd)
AR52 - EP One (cdm)

Sinne meni nekin vähät rahat mitä oli :(

skip
quote:
Originally posted by Mr.Mystery
Eikös tuo ole niitä juustokokoelmia? :nervous:



onhan se aika paljon pasketta täynnä, mutta muutama hyvä biisikin löytyy, joka oikeuttaa 5€ hinnan.

teaser - when love breaks down (oceanlab mix)
new order - someone like you (gabriel & dresden 911 vocal mix)
esimerkiksi ja muutama muukin hyvä, vaikka osa noista mulla jo jossain on cd:llä!:D
MekkaFIN
quote:
Originally posted by skip
new order - someone like you (gabriel & dresden 911 vocal mix)


Oho, tuo on laadukas. :P Saakohan tota sinkkuna?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 
Privacy Statement