|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| GrimReaper |
| Niinpä, toivottavasti muutkin "vinyylilabelit" tekis vastaavia julkaisuja. Ainakin Anjunabeatsilta on mitä todennäköisimmin suunnitteilla cd-julkaisuja mutta mitä ja milloin on toinen juttu. Saisivat kyllä julkasta kaikki Anjunan vinyylit cd:llä, vaikka vähän Vandit Sessions -cd:iden tyyliin. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Tänään aamulla tuli ostettua Streetistä tottakai vain yksi levy, mutta se on sitäkin parempi!
AR52 - EP One (CDR)
joka pitää sisällään kaksi viimeisintä vinyylijulkaisua (yhteensä 4 biisiä), joista toisen julkaisu maanantaina. On ihan tavallisessa slim-kotelossa, mutta ei ole kansipapereita. |
Minkäs hintainen toi oli?
Nimim. "Tiukka budjetti" |
|
|
| diskus |
| Ferry Corsten - Right of Way [CD] :D |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Minkäs hintainen toi oli?
Nimim. "Tiukka budjetti" |
ovh 8.50
nimim. kanta-asiakas sai kyllä alennusta tosin... |
|
|
| Kinde |
| Kävin sit tänään hakemassa Streetistä ton EP Onen. Ihan laadukasta trancea, tosin ei mitään kovin omaperäistä... Propseja kuitenkin vielä kerran JOOFille, että tarjoavat tollasia cdr-julkaisuja. Anyway, samalla matkalla tuli ostettua myös Iion Smooth CDM ja Andainin Beautiful Things CDM. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Kinde
Kävin sit tänään hakemassa Streetistä ton EP Onen. Ihan laadukasta trancea, tosin ei mitään kovin omaperäistä... Propseja kuitenkin vielä kerran JOOFille, että tarjoavat tollasia cdr-julkaisuja. Anyway, samalla matkalla tuli ostettua myös Iion Smooth CDM ja Andainin Beautiful Things CDM. |
Onhan se Smooth ihan jees muttei mikään miksi oikein yllä laadultaan edellisissä sinkuissa olevien miksien tasolle. Eli ihan ok, ei fantastinen mutta se 13 miksiä, lähes 70min yhellä cd:llä on kyllä bonusta! |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Onhan se Smooth ihan jees muttei mikään miksi oikein yllä laadultaan edellisissä sinkuissa olevien miksien tasolle. |
Joo, ei tuo uus biisi kovin erikoiselta kuulostanu, At the End r0x! :) Ja Rapturestakin on kovia remixejä. |
|
|
| skip |
omat muutaman viime päivän ostokset:
angel city feat. lara mcallen - love me right (oh sheila) (cdm)
dallas superstars - ready to go (cdm)
ferry corsten - rock your body, rock (cdm)
fragma - time and time again (cdm)
futureshock - late at night (cds)
iio - smooth (cdm)
moby - we are all made of stars remixes (cds)
nalin inc. - african harvest (cds)
dance loop 2 (2cd)
tollaset on tullu ostettua, muutaman ostin vain kun olivat niin halpoja, enkä ole vielä kerinnyt laatua testaamaan (fragma:nervous: ) |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by skip
dance loop 2 (2cd)[/B]
|
Eikös tuo ole niitä juustokokoelmia? :nervous:
Anyways, just Street Beatiin lähdössä tässä... katsotaan mitä tulee napattua. |
|
|
| Mr.Mystery |
Jahas...
Mirco de Govia - Chronoscale (2cd)
AR52 - EP One (cdm)
Sinne meni nekin vähät rahat mitä oli :( |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Eikös tuo ole niitä juustokokoelmia? :nervous:
|
onhan se aika paljon pasketta täynnä, mutta muutama hyvä biisikin löytyy, joka oikeuttaa 5€ hinnan.
teaser - when love breaks down (oceanlab mix)
new order - someone like you (gabriel & dresden 911 vocal mix)
esimerkiksi ja muutama muukin hyvä, vaikka osa noista mulla jo jossain on cd:llä!:D |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by skip
new order - someone like you (gabriel & dresden 911 vocal mix) |
Oho, tuo on laadukas. :P Saakohan tota sinkkuna? |
|
|
|
|