|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Nuutti |
Plänk et tsouns - Kriimi (cds)
Suola Tankki - Murtoaallot (cd)
Tomski - 14 tuntia aikaa pelastaa maapallo (cds)
BT - Liekehtivä Kesäkuu cd1 (cds)
BBE - Pelit (cd)
Millanen, l.s.g. toi g-pal levy oli? Tykkäsin tosi paljon Life albumin kesäisestä ja kauniista housesta, mutta monet muut g-palin biisit mitä olen kuullu ovat olleet vähän liian deeppejä ja darkkeja mun makuun. |
|
|
| skip |
atfc pres. onephatdeeva feat. lisa millett - bad habit (cdm)
stardust - music sounds better with you (cdm)
orinoko - island (cdm)
mahtavaa, paitsi atfc, kun sisälsi vain paskat armin mixit, eli gimmick mixit eikä mahtavaa rising star mixiä!:( |
|
|
| diffas |
| bad habitista ei tarvikkaan kuin josé nunezin remixin. :) |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by diffas
bad habitista ei tarvikkaan kuin josé nunezin remixin. :) |
sanoi talomies kixumiehelle! |
|
|
| thomas |
| quote: | Originally posted by Nuutti
Plänk et tsouns - Kriimi (cds)
Suola Tankki - Murtoaallot (cd)
Tomski - 14 tuntia aikaa pelastaa maapallo (cds)
BT - Liekehtivä Kesäkuu cd1 (cds)
BBE - Pelit (cd)
Millanen, l.s.g. toi g-pal levy oli? Tykkäsin tosi paljon Life albumin kesäisestä ja kauniista housesta, mutta monet muut g-palin biisit mitä olen kuullu ovat olleet vähän liian deeppejä ja darkkeja mun makuun. |
varsin kivat cd:t olet löytänyt..
tässä omia ostoksiani:
octagen vs. arizona - starburst
pulser - my religion
firewall - sincere
questia - crystal clouds
astura - orion's belt
morpheus - signs
mudblood - flaming june 04 |
|
|
| Mr.Mystery |
Tämmöst tänään:
The Crystal Method - Legion of Boom (CD)
Rah - Pole Position/Seven (Airbase Mixes) (12")
Dj Tatana vs. The Mystery - Soul Cry (12") |
|
|
| diffas |
| quote: | Originally posted by skip
sanoi talomies kixumiehelle! |
arminhan tekee/teki noihin aikoihin kylläkin vielä housebiisejakin. :| |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by diffas
arminhan tekee/teki noihin aikoihin kylläkin vielä housebiisejakin. :| |
juu ja noi arminin gimmick mixithän taitaa kaikki ollakin housea. olihan tossa sinkulla myös se sun lempi versio josé nunez remixi, mutta mulle ei kyllä iskeny noista oikeen mikään, vaikka joku house joskus uppoaakin. pettymys toi sinkku oli sen takia, että odotin sen sisältävän rising star mixin, joka on mielestäni aivan tajuttoman hyvä, yksi arminin parhaista, mut aina ei voi voittaa! |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by skip
...pettymys toi sinkku oli sen takia, että odotin sen sisältävän rising star mixin, joka on mielestäni aivan tajuttoman hyvä, yksi arminin parhaista, mut aina ei voi voittaa! |
Tuo miksi on kyllä aika hyvä mutta kyllä ne housemmat miksit iskee mullekin silti enemmän. Sinulla on varmaan joku niistä Defectedin CD-julkasuista joissa ei o yhessäkään Arminin Rising Star Remixiä. Se löytyy CD:ltä kai ainoastaan Bit Musicin julkasusta. Vinyylillä se löytyy useammaltakin levyltä, joista minulla on yksi. Siinä on myös loistokkaat Stanton Warriorsin rikkobiittimiksaukset. |
|
|
| GrimReaper |
Eipä oo tullu mienkään paljoa osteltua viime aikoina..
Sasha - Scorchio (12"), ei itellä ollu ennen ku CD:llä. Sander K Remix sisältävä levy löytyi jo ennestään hyllystä kyllä.
Elevation & Markus Schulz - Clear Blue (12")
Atlas - Compass Error (12" #3), on pitäny ostaa jo varmaan puol vuotta mutta aina unohtunut.
Vaikka CD on ollu vuosia mun ykkösformaatti niin viime aikoina ei o paljoa hyvää matskua tullut kyllä ulos CD:nä joten oon kaatunu ostamaan vinyyleitä senkin edestä. |
|
|
| Kinde |
| Onko kukaan muuten hommannut tota K-Systemsin uutta Guardian Angel sinkkua? K Systems ei muuten kiinnosta pätkääkään, mutta siinä ois Cosmicmanin remiksi... Street Beatin sivuilla oli siitä pieni pätkä, mutta ei sen perusteella pysty antamaan mitään tuomiota... |
|
|
| skip |
| quote: | Originally posted by Kinde
Onko kukaan muuten hommannut tota K-Systemsin uutta Guardian Angel sinkkua? K Systems ei muuten kiinnosta pätkääkään, mutta siinä ois Cosmicmanin remiksi... Street Beatin sivuilla oli siitä pieni pätkä, mutta ei sen perusteella pysty antamaan mitään tuomiota... |
cosmarin remixi tosta tuli joku tiistai ylexillä tanssi illassa! missasin sen osittain kun jouduin vastaamaan puhelimeen, mutta muistaakseni se ei kovin erikoinen ollut. pitänee tosin kuunnella uudestaan joskus jos vaikka paranisi ja kai tuo singlekin pitää ostaa jossain vaiheessa, vielä en ole tosin ehtinyt!:) |
|
|
|
|