|
mitä levyjä olet ostanut lähiaikoina? (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| BetaFactory |
Kerro sitten mitä tuo trancepussi sisälsi. :)
Ehkä Agnelli & Nelsonin soundi oli hieman kestävämpi vanhoina aikoina, ja "el Niño" on kyllä selvä poikkeus (olin unohtanut sen aivan täysin). |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by BetaFactory
Kerro sitten mitä tuo trancepussi sisälsi. :)
|
Hmm, itseasiassa oli paljon parempi kuin uskalsin odottaa...
The Beetseekers - Skyway
Luc Poublon - Quantum Leap
Tekara feat. Xan - Wanna Be an Angel (Art of Trance vs. DBA & Paolo Mojo mixes)
Push - Electric Eclipse
Orion - See Me Here (Skope Mixes)
Mark Norman - Faith / Intimate Gesture
Miss Peppermint - Welcome to Tomorrow (Woody van Eyden meets ATB Remix / Dance Clubmix / CJ Stone & Akira Yamamoto Vocal Mix)
Mirco Tools - Triomphe de L'amour
Future Breeze - Temple of Dreams
Ayu - Depend On You (Svenson & Gielen Mixes)
Muutama sellainen biisi jonka olen joskus meinannut ostaakin mutta jättänyt hankkimatta... varsinkin Push ja Mark Norman olivat positiivisia yllätyksiä. Toisaalta sitten taas tuo Miss Peppermint näyttää aika pelottavalta :nervous:
Progepussista en osaa sanoa mitään kun en ole yhtäkään näistä biiseistä koskaan kuullut :conf:
Dj Vibe & Pete tha Zouk - Solid Textures
Pop Out And Play - While You Were Sleeping (Justin Drake Remix)
Zoo Brasil - One Day
Andy Ling - Calling Angels (Disc 2)
Elting Lieb - Pacemaker (D.Diggler Mixes)
Sidewalk Technician - Watch This
Steve Mason - Long, Hard Pull / Tribal Function
Swain, Snell & Lucas - We Need Space
JF Sebastian - Obsession
Sharam Jey & Nick K. - Deeper / Shaka |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
JF Sebastian - Obsession
|
Sikäli mikäli oikein muistan niin tuo on vallann mainio piisi.
Varsinkin se originaali, j00f miksille en oikein syttynyt. |
|
|
| Mr.Mystery |
Hmm... vähintäänkin kummallinen tämä Limited Editioni Sashan Involverista...
Tulee tommosessa läpinäkyvässä "pehmeässä" muovikotelossa, eikä siinä ole varsinaista CD-koteloa ollenkaan. Kansilehden sijasta se on täynnä tuollaisia pahvikortteja.
Mitenkäs hitossa minä tämän oikein säilön? |
|
|
| Thunder5 |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Hmm... vähintäänkin kummallinen tämä Limited Editioni Sashan Involverista...
Tulee tommosessa läpinäkyvässä "pehmeässä" muovikotelossa, eikä siinä ole varsinaista CD-koteloa ollenkaan. Kansilehden sijasta se on täynnä tuollaisia pahvikortteja.
Mitenkäs hitossa minä tämän oikein säilön? |
Jossain missä se varmasti menee rikki..:) |
|
|
| Nuutti |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Hmm... vähintäänkin kummallinen tämä Limited Editioni Sashan Involverista...
Tulee tommosessa läpinäkyvässä "pehmeässä" muovikotelossa, eikä siinä ole varsinaista CD-koteloa ollenkaan. Kansilehden sijasta se on täynnä tuollaisia pahvikortteja.
Mitenkäs hitossa minä tämän oikein säilön? |
Ihan älyttömän epäkäytännöllinen pakkaus. Avaaminen ja sulkeminen on hankalaa ja läpyskät leviävät käsiin. |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Mr.Mystery
Hmm, itseasiassa oli paljon parempi kuin uskalsin odottaa...
|
Joo, trancepussi näyttää "suht" hyvältä, progepussissa on muutama helmi (esim. juuri tuo Obsession; kumpihan levy on, #1 vai #2) ja loput keskinkertaisia sekä muutama tosi tylsä nenänkaivuuraita.
Täytyy kattoa jos tota trancebagia löytyy vielä... progebagista mulla on jo kaikki parhaat tullu joskus hankittua.
Ja tuosta Involverista kyllä samaa mieltä, varsin epäkäytännöllinen pakkaus vaikka näyttääkin hienolta. |
|
|
| Mr.Mystery |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
(esim. juuri tuo Obsession; kumpihan levy on, #1 vai #2)
|
Disc 01 tuossa seisoo :) |
|
|
| BetaFactory |
| Itse sain oman progepussin hankittua kotiin eilen, ja se sisälsi melkein nuo samat levyt. Paras oli JF Sebastian - Obsession. Originaaliversio ei ole niin kovin häävi, mutta tuo B-puolen Dub-versio on mahtavan hieno! |
|
|
| GrimReaper |
Nää on tullu taas haalittua sieltä ja täältä:
Gat Decor - Passion (Darren Emerson Mixes) [12"]
Gat Decor - Passion [whitelabel 12"]
Moonman - Galaxia (Remixes) [12"]
Qattara - Stereo Drive [12"]
Sasha - Remixes 2 [2x12"]
Shiloh - Latex [12"]
SFB & Slide - Kill Bill [whitelabel 12"]
Peter Martin pres. Anthanasia - Perfect Wave [12"]
Steve Porter - Vodka Cranberries (Remixes) [12"]
Tranceparents - Family Album [CD]
Gat Decorin Passionista tosin löytyy hyllystä jo useampikin julkaisu, paitsi originaali instrumentaalin sisältävä vinyyli alkaa olla jo puhkisoitettu joten oli aika päivittää... |
|
|
| MekkaFIN |
Tonekroup - Evening With [CDA]
- Loistava suomi-levy. Parhaita levyjä tänä vuonna. Chill-Outia parhaimmillaan. |
|
|
| Puuhis |
Tässä muutaman päivän sisäset ostokset, joista kaikkia en oo ehtiny vielä kuuntelemaan:
Daft Punk - Discovery (Mahtavaa 'filsu'housea!)
Pete Tong - Essential Selection Spring 1998 [2CD] (Hyvä levy esim. 'tavis'bileisiin)
LTJ Bukem - Journey Inwards [2CD](Mahtavan kaunista Drum & Bassia!)
FU-Tourist - The Universe Is For Us (Makso huiman euron Anttilassa, suomalaista matksua, mitä en ole vielä ehtinyt kuuntelemaan.)
DJ Rork Presents - Paris Calling (Deepimpää housea. toimii hyvin.)
Perfecto Collection. [3CD] (Housea, trancea ja chillimpää musaa mixattuna.)
Niko Ahvonen - Painovoimaa vastaan. (Aivan helmi soulia! Parasta suomalaista musaa mitä rahalla saa!)
Nightflight Deluxe. [2CD] (Joku radio editeistä koottu house levy.)
Sage Club Berlin Presents - The Sound Of Sage [2CD] (2 ceedeellistä housea mixattuna.)
Headliners: 03 - Fergie [2CD] (Hard Housea & trancea kait..)
Clubbed vol.2 - Mixed by Judge Jules [2CD] (Trancea ja Housea.)
Club Nation 2002 [2CD] (Trancea.)
21st Century Disco [2CD] (Pari cdtä housea mixattuna.)
Musamaku painottu tällä kertaan houseen. Suurin osa levyistä löyty alelaareista. Pitää lisätä levyjä mitä on tullu ostettua sitten viime levylistauksen ja tämän päivän välillä kunhan kerkiää. |
|
|
|
|